Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Olisiko sinulla lapsia jos niiden "tekemiseen" vaadittaisiin sama kuin adoptiossa?

Vierailija
22.08.2010 |

eli avioliitto, ikää väh. 25v ja hyvä toimeentulo sekä asiat muutenkin järjestyksessä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oltu vielä kunnolla yhdessä asuttu. Ikää oli tarpeeksi, toimeentulo ok, muut asiat järjestyksessä.

Mutta ei avioliittoa ja minä asuin viikot muualla. Tunnettu kuitenkin monet vuodet ja lapsi suunniteltu. Raskauden aikana muutin kokoaikaisesti miehen luo.

Vierailija
22/31 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto, ikä ja taloudelliset asiat on kunnossa, kuten myös "muut asiat". Sen sijaan mies on niiin paljon töissä (=poissa kotoa), että en usko, että olisimme läpäisseet haastatteluosuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi syntyi olin 33v ja vakituisessa kokoaikaisessa työsuhteessa (kuten miehenikin). Palkkamme per kk brutto 9500e. Asuimme omistusasunnossa josta oli velkaa vain 30000e. Ei sairauksia jotka olisivat estäneet adoption.

Sen sijaan yksi kriteeri ei olisi täyttynyt. Miehen ikä oli jo 49v kun lapsemme syntyi joten syntyneen lapsen olisi pitänyt olla heti 4v adoptiosääntöjen mukaan.

Vierailija
24/31 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä avioliitossa ja yli 25v (eihän avioliittoa sitäpaitsi vaadita!) mutta taloudellinen tilanne ei meillä ole kovin hyvä. Toimeen tullaan, mutta ylimääräisiä ei ole. Mulla ei myöskään ole ammattia.

Vierailija
25/31 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää ei ensinnäkään olisi vielä tarpeeksi. Tuo taloudellinen puolikin voisi vähän arveluttaa. Itselläni kun ei vakipaikkaa ole (tosin, jos ei olisi lapsia se työpaikka voisi löytyäkin, mutta tuskin kuitenkaan vakituista).

Nyt on kuitenkin kaksi omaa ja hyvin pärjätään. =)

Vierailija
26/31 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan omia lapsia adoptoimallakin saa.

Vierailija
27/31 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin esikoisen syntyessä 29-vuotias ja muutenkin nuo kriteerit täyttyivät (ja täyttyvät edelleen).

Vierailija
28/31 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli avioliitto, ikää väh. 25v ja hyvä toimeentulo sekä asiat muutenkin järjestyksessä?

Ei olla saatu aikaiseksi mennä naimisiin. Aika typerä edellytys muuten, mielestäni.

Vierailija
29/31 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen pitää olla vakaa.

Vierailija
30/31 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen pitää olla vakaa.

Mikä estää suhteen vakauden avoliitossa?

Eivätkö avioliiton solmineet voi erota? Vai onko avioliitto aina silkkaa auvoa, jossa ei ole mitään erimielisyyksiä?

Älä viitsi, olet vanhanaikainen.

Vierailija
31/31 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avoliitossa, 24v, juuri työt aloittanut (mies työtön nyt), vuokralla. Ja kuitenkin mulla on 2 ihanaa lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän