Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

varattu mies lähti juuri sängystäni kotiinsa...

Vierailija
22.08.2010 |

seksi oli taivaallista,jälleen kerran.

vaimolle terveisiä Vantaalle,että "kiitos lainasta",hyvä mies sulla.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lapsesi ap ainakaan tiedä, että äidillä hyppii vieraita miehiä yökylässä. Oikeasti jos et sitten itseäsi ap ajattele niin ajattele lastasi. Kyllä minusta olisi kauheaa ajatella jos omalla äidillä olisi ollut perheellisiä miehiä panolla. Jotkut asiat on kuitenkin parempi pitää suojassa lapselta.

Vierailija
2/88 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse pelkästä seksistä vai teettekö jotain muutakin? Onko mies vain seksin perässä vai onko sinussa jotakin, joka vetää häntä puoleesi? Haluatko sinä tästä jotain pysyvämpää ja olet pettynyt, kun mies ei sitä tajua? Vai riittääkö sinulle pelkkä seksi (ilmeisesti nimenomaan varatun miehen kanssa, kun teit siitä oikein avauksenkin)?

Olen samaa mieltä, että varattu mies kantaa sen vastuun, ei se "toinen" nainen. Varsinkin ap:n tapauksessa sain kuvan, että hän ei edes ole mikään toinen nainen, eikä siis edes halua olla, vaan kyse on pelkästään seksistä. Silloin ainakaan ei ap:llä ole mitään vastuuta tilanteesta. En vain ymmärrä, miksi pitää hyvän seksin sijaan kehuskella nimenomaan varatulla miehellä ja lähettää terveisiä vaimolle. Se on mielestäni pahansuopaa. On aivan ok elää sellaista elämää, mikä suo itselle tyydytystä (ja ap ei ilmeisesti ole oikein koskaan elänyt mitään parisuhde-elämää), mutta miksi se tyydytys pitää saada jonkun toisen kustannuksella. Mies on vastuussa siitä, saako vaimo tietää vai ei, miten kummassa se asia mitenkään kuuluu ap:lle? Toisen parisuhde on heidän välisensä asia, johon ap ei ilmeisesti edes omasta halustaankaan ole sekaantunut. Miksi siis ilmoitella täällä asiasta ja vähän yläastemaiseen tapaan kehuskella jollakin epätoivoisella perheenisällä, jolta siis ei halua muuta kuin seksiä ja joka ilmiselvästi ei itsekään halua mitään muuta?

Paitsi jos itse haluaa jotakin muuta ja tuntee kateellisuutta...

Itse elän tällä hetkellä seksittömässä parisuhteessa ihan lääketieteellisistä syistä. Ollaan miehen kanssa sovittu, että hän kertoo minulle, jos aloittaa seksisuhteen jonkun kanssa, mutta toistaiseksi ei ole aloittanut. Toivon, että hän löytää sellaisen seksipartnerin, joka tajuaa, mitä tarkoittaa pelkkä seksi, eikä yritä olemattomalla valloituksellaan netissä saakka kehuskella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun rakastelee varattua miestä. ikään kuin "kielletyn hedelmän" maku.

Vierailija
4/88 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ällöttävä ihminen.

Vierailija
5/88 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:hän itse ilkkuu vaimoa ja yleensäkin kaikkia vaimoja. Rumaa ja typerää käytöstä. Ilmeisesti ap ei kuitenkaan ole oikein sinut tämän "reikäroolinsa" kanssa :D

Vierailija
6/88 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaamme tämän yhden miehen kanssa niin usein,että ei ole tarvetta muille.

ja ei,ei meillä ole varsinaista suhdetta, seksisuhde vain. joskus sillointällöin käymme ravintolassa ihan vaan viettämässä iltaa yhdessä.sen nyt tietää,mihin se päättyy,mutta siinä on tosiaan ainut seksin ulkopuolinen toiminta.

ap eli "reikä" :)

Vierailija
7/88 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkään uskalla kertoa sitä että miksi te syytätte vain naista ja miksei pettäjämiesten tarvitsekaan kantaa vastuuta pettämisestään.

Tämä taitaa olla liian pelottava kysymys.

Vierailija
8/88 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä lainasta! Onneksi kelpaa edes jollekkin :-)) Itelle en enää kelpuuta seksi kaveriksi, muuten kelpaa kyllä. Kiitos AP, että hoidat tämän puolen.

Vierailija
9/88 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

petetty, enkä pettäjä. Olen kylläkin tänne muutaman negatiivisen kirjoituksen kirjoittanut. En usko, että täällä kukaan on vain ja ainoastaan syyttämässä naista. Totta kai mies on se idiootein ja toisaalta ehkä omasta mielestään onnellisin yhtälössä. En vain ymmärrä ap:n kaltaisten ihmisten lässytystä kuinka mahtavaa on saada varatulta mieheltä. Mitä eroa on sinkkumiehessä ja varatussa? Ja sillä varatun miehen kanssa makaamisesta ei minusta voi kehua. Minusta se on säälittävää ja saamatonta.

Vierailija
10/88 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilmeisesti nuori ja kokematon, joka saa jotain ihme tyydytystä siitä että varattu on hänen sängyssä.

Kasva aikuiseksi. Joskus sulle itslle voi olla sama edessä. Toivottavasti se ykkönen osaa olla fiskumpi kuin sinä.

Ota myös reppana huomioon se että se mies rakastaa mitä todennäköisimmin vaimoaan, muuten se olisi jo eronnut. Lapset on aina vaan tekosyy jäädä kotiin.

Vierailija
11/88 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin itseään. Tuollainen tilanne on tunne-elämältään vajaille miehille oivallisin. Voita täytyy olla molemmin puolin leipää. Mies ei kärsi koskaan. Naiset vain tappelevat palstalla.

Kulttuurimme ansiota. Moraali on totisesti kadonnut. Minäminäminä. Minun nautintoni, minun oikeuteni. Naiset nauttivat toisen naisen satuttamista, harvemmin naisilla on oikeaa solidaarisuutta toisiaan kohtaan.

AP ja kaltaisensa ovat tunne-elämältään jääneet rikkonaisiksi. Empatiaa eivät kykene tuntemaan, miehen vaimokin on aina vihollinen ja jopa ne lapset! Aina on pakko satuttaa. Monet naiset ovat kertoneetkin, miten nauttivat seksin aikana, ajatellessaan vaimoa ja lapsia kotona.

Mitä se vaimo on tehnyt? Ei mitään. Kyse on vain siitä omituisesta tosiseikasta, että jo päiväkodin hiekkalaatikolla tytöt aloittavat kiusaamisen.

Jos ihminen itse tiedostaa vahingollisen toimintansa, hän voi muuttua. Tällaiset aloitukset vielä kielivät persoonallisuushäiriöstä tai minä-kuvan ongelmista.

Miehet eivät toimi toisiaan kohtaan näin.

Vierailija
12/88 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vain ettet itse rakastu ja sorru uskomaan vuosi toisensa jälkeen miehen lupauksiin. Vuodet vierivät ja vietät kaikki juhlapäivät yksin, koska mies viettää ne tietenkin perheensä kanssa.

Yhtäkkiä huomaat olevasi 40 v - juna meni jo ja sä olet yksin ja jäänyt lapsettomaksi. Herää jo ap - arvosta itseäsi ja anna tommoisten luuserimiesten olla...

Vierailija
13/88 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän nuo aina tekee, kun mies lähtee perheensä pariin. Täytyy tulla ilkeilemään, koska itse itkee silmät päästään ja mököttää kun taas joutuu viettämään viikonlopun yksin panotouhujen jälkeen. Tooosi hyvä mies.

Vierailija
14/88 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin suhteeseen ei kuulu seksiä (mun moraali rajoittaa, eikä kuulemma miehelle ongelma), sitä seksiä mies saa kotoaankin. Mutta olemme toisillemme parhaita ystäviä, mies tulee n. 1-2 kertaa viikossa mun luo ja puhumme tuntikausia, nauramme yhdessä ja vaan makoilemme sängyllä, joskus käymme kävelemässä rannalla tai lenkillä koirien kanssa. Teemme ruokaa yhdessä ja syömme, istumme toistemme kainalossa ja katomme leffaa.

Mies sanoo että tarvii tätä, koska kotona on lapset ja vaimo, joka on kireä ja aina puunaa kotia ja sisustaa, mies sanoo että kaipaa sellaista rentoa elämää ja ihmistä jolle on helppo puhua, ja se hänelle olen minä.

Ei rakastajatar ole aina se jota pannaan, siinä voi olla kyse paljon muustakin. En tunne miehen vaimoa, olen nähnyt hänet vain kuvissa, joten hän voi olla erilainenkin mitä mies on kertonut, en tiedä. En kuitenkaan koe tekeväni mitään väärin.

Vierailija
15/88 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin suhteeseen ei kuulu seksiä (mun moraali rajoittaa, eikä kuulemma miehelle ongelma), sitä seksiä mies saa kotoaankin. Mutta olemme toisillemme parhaita ystäviä, mies tulee n. 1-2 kertaa viikossa mun luo ja puhumme tuntikausia, nauramme yhdessä ja vaan makoilemme sängyllä, joskus käymme kävelemässä rannalla tai lenkillä koirien kanssa. Teemme ruokaa yhdessä ja syömme, istumme toistemme kainalossa ja katomme leffaa. Mies sanoo että tarvii tätä, koska kotona on lapset ja vaimo, joka on kireä ja aina puunaa kotia ja sisustaa, mies sanoo että kaipaa sellaista rentoa elämää ja ihmistä jolle on helppo puhua, ja se hänelle olen minä. Ei rakastajatar ole aina se jota pannaan, siinä voi olla kyse paljon muustakin. En tunne miehen vaimoa, olen nähnyt hänet vain kuvissa, joten hän voi olla erilainenkin mitä mies on kertonut, en tiedä. En kuitenkaan koe tekeväni mitään väärin.

Vierailija
16/88 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se, että hän tieten tahtoen kokee tarvetta satuttaa sanoillaan toisia ihmisiä, tässä tapauksessa 'vaimoja Vantaalta' niin huvittavalta kuin se kuulostaakin. Sillä onko aloitus provo vai ei ei ole merkitystä.

Ruma häiriintynyt ihminen ja niitähän nykypäivänä riittää. Likaa lisäaineta tai uv-säteitä ehkäpä, omaan napaan tuijottamista ainakin.

Viisaus, hyvyys ja lämpö loistavat poissaolollaan. Asioita joita me kaikki, myös ap, viime kädessä kaipaamme. Hyvyys maailmassa ei lisäänny siten että valikoidusti ollaan kivoja muutamille ja ilkeitä lopuille. Vaan olemalla se kiva tyyppi siellä missä liikkuukin.

Vierailija
17/88 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin suhteeseen ei kuulu seksiä (mun moraali rajoittaa, eikä kuulemma miehelle ongelma), sitä seksiä mies saa kotoaankin. Mutta olemme toisillemme parhaita ystäviä, mies tulee n. 1-2 kertaa viikossa mun luo ja puhumme tuntikausia, nauramme yhdessä ja vaan makoilemme sängyllä, joskus käymme kävelemässä rannalla tai lenkillä koirien kanssa. Teemme ruokaa yhdessä ja syömme, istumme toistemme kainalossa ja katomme leffaa.

Mies sanoo että tarvii tätä, koska kotona on lapset ja vaimo, joka on kireä ja aina puunaa kotia ja sisustaa, mies sanoo että kaipaa sellaista rentoa elämää ja ihmistä jolle on helppo puhua, ja se hänelle olen minä.

Ei rakastajatar ole aina se jota pannaan, siinä voi olla kyse paljon muustakin. En tunne miehen vaimoa, olen nähnyt hänet vain kuvissa, joten hän voi olla erilainenkin mitä mies on kertonut, en tiedä. En kuitenkaan koe tekeväni mitään väärin.

Näin anonyymisti voin tunnustaa, että tästä tuli kateellinen olo. Ja sitä mulle tapahtuu harvoin.

Tosin näin perheenäitinä fantasioin itseni tuon varatun miehen paikalle. :) Millaista olisikaan, jos jollakulla tuolla tavalla olisi minulle aikaa ja tuntisi tuollaista kiinnostusta, kuuntelisi, nauraisi... Huokaus.

Seksi parisuhteen ulkopuolella ei minua kiinnosta, mutta tunnustanpa että tuollaiseen kuvioon saattaisinkin jäädä koukkuun.

No, tuskinpa sitä riskiä todellisuudessa on.

Vierailija
18/88 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijjaa,

naiset täällä tietää että kolmasosa miehistä pettää ja sitä on hieman hankala mitenkään estääkään.

Itse olen äiti + sinkku, saan itse valita seksikumppanini, joita saattaa olla kuukauden sisällä useampia. Sinkkuja, varattuja... Mitä sitten?

Suojaan itseni, pidän lapsesta hyvää huolta, saan tarvitsemani tyydytyksen -ei se ole keltään pois.

Parisuhde tulee joskus jos on tullakseen.

Vierailija
19/88 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on tämä ihminen kenet tiedän, voin kertoa että sääliksi käy häntä.

Avoimesti kertoo aina kuinka panee varattuja, ei puhu mistään muusta kuin seksistä. Lapsi on, muttei isää hällä.

Nelikymppinen nainen joka on jäänyt aivan teinin tasolle.

En ihmettele yhtään, miksi kukaan mies ei tästä naisesta halua mitään muuta kun sen panon.

Vierailija
20/88 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi osannut paremmin kirjoittaa.

Itse en elä parisuhteessa, eli motiivini vastata tähän ketjuun ei kumpua omista peloista. Olen myös itse pettänyt joskus eli tiedän, miksi niin voi käydä. Minusta on huvittavaa, miten ap ja hänen tukijansa oikein haluavat leimata kaikki kritisoijat "kateellisiksi, pelokkaiksi" tms. Tämä vain vahvistaa sitä mitä monet ovat sanoneet: ap saa jotain kiksejä nimenomaan siitä, että panee varattua miestä ja kokee olevansa jonkinlainen voittaja suhteessa vaimoon.

Se, että mies on suurin syyllinen tilanteeseen, ei poista toisen naisen vastuuta. Hän on myös osallinen toisten ihmisten tietoiseen satuttamiseen ja elämän pilaamiseen. En huomaa kenenkään tässä ketjussa väittäneen, että mies olisi viaton tai syytön.

Toivon, että joutuisin elämässäni olemaan mahdollisimman vähän tekemisissä ap:n kaltaisten ihmisten kanssa niin työelämässä, harrastuksissa kuin muuallakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi