Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Amatööri psykologi linjalla: kerro ongelmasi

Vierailija
21.08.2010 |

niin kerron mitä sinun tulee tehdä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei varsinaisesti kiusata mutta provosoidaan räikeästi. Haluan työrauhan!!

Tai ehkä välität liikaa toisten mielipiteistä. Naura ensi kerralla typerille kommenteille.

Vierailija
22/27 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioero astuu pian voimaan ja asumuseroa tkana jo puoli vuotta, mutta en pääse yli siitä että minut jätettiin toisen naisen takia (siis olen vieläkin ihan tuskissani siitä) ja tuntuu pahalta että tuo nainen on mukana lasteni elämässä.

Exä oli myös tosi julma muuttaessaan pois (kaikki kävi äkkiä, parissa päivässä) ja kertoi vihaavansa minua ja kuinka monin tavoin tämä uusi nainen on minua parempi. Nyt on kertonut että se nainenkin vihaa minua.......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tekis mun isolle perseelle, ja et mun mieheni pettää, ja et mun kakarat niskuroi, ja et mul on paljon rahaa, ja et voi vi..u sun aloitustas.

Ihan kaikin puolin. Ei se perse siitä ainakaan paikallaan istumalla pienene. Ja toi sun yleinen asenne on aika negatiivinen, että mitäs jos katsoisit sinne peiliin ja miettisit, että missä oikeasti on vika?

Vierailija
24/27 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittänyt vaikka mitä keinoja saadakseni syömisen kohtuuteen.

pidit ennen syömishäiriötä? Ala tekemään niitä asioita joista pidät jotta ajatukset eivät liiku liikaa ruoan ympärillä. Osta asuntoosi värikkäitä kukkia ja katsele auringonlaskua. Muistele miltä elämä silloin tuntui kun sinulla ei vielä ollut ongelmaa ruoan kanssa.

Vierailija
25/27 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti asutaan yhdessä koska ei usko mun pärjäävänyksin lasten kanssa.

hyvät ja huonot puolet. Katsotte, että kummassa on enemmän positiivisia puolia.

Vierailija
26/27 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioero astuu pian voimaan ja asumuseroa tkana jo puoli vuotta, mutta en pääse yli siitä että minut jätettiin toisen naisen takia (siis olen vieläkin ihan tuskissani siitä) ja tuntuu pahalta että tuo nainen on mukana lasteni elämässä. Exä oli myös tosi julma muuttaessaan pois (kaikki kävi äkkiä, parissa päivässä) ja kertoi vihaavansa minua ja kuinka monin tavoin tämä uusi nainen on minua parempi. Nyt on kertonut että se nainenkin vihaa minua.......

olisi paikallaan. Avioero järkähdyttää elämän tuttua tasapainoa eikä ole häpeä hakea esim. kriisiapua ja kevyttä lääkitystä. Asia voi muuten jäädä vaivaamaan hyvin pitkäksi aikaa.

Vierailija
27/27 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aluksi alan merkkaamaan oikein vihkoon aikatauluja ja kirjaamaan asioita joita SAAN tehtyä. Jos mikään ei muutu tulen sitten palstalle haukkumaan sinut (minussahan ei ole mitään vikaa :P)

T: Kuusikohan se oli.