Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinua ottaa päähän juuri nyt?

Vierailija
21.08.2010 |

jos pitää sanoa vähintään kaksi asiaa. "ei mikään" ei ole ole hyväksyttävä vastaus.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että teinkö virheen, kun rokotutin lapseni "sikaa" vastaan marraskuussa....... Voisitteko lohduttaa ja kannustaa ja sanoa asiaan jotain positiivistä. Joko oireet olisi tulleet?

ja kyllä; oireet olisivat jo tulleet. Minäkin rokotutin enkä kadu pätkääkään. Päinvastoin, hyvä että sai rokotuksen.

Vierailija
22/35 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mun elämäni ei vaan mene niin kuin mä haluaisin. Ei sitten vaan niin helvetin MILLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN!!!!!

Huoh, kyllä helpotti toi huutaminen.

Ja aviomies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taksi ei ole vieläkään tullu, se että mies on v.mäinen, se että ulkona sataa, se että ulkona ulkona on silti lämmin vaikka sataa, se että viinat loppuu, se että poika tulee vasta tiistaina kotiin, se että maanantaina on töitä.... siinä muutama...

Vierailija
24/35 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- joudun palaamaan paskaan työpaikkaan kun uuttakaan ei ole kahden vuoden etsimisen ja hakemisen jälkeen löytynyt - asuinpaikkakunta siinä nyt päällimmäiset.

Vierailija
25/35 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkona sataa vaikka haluaisin mennä ulos hetkeksi

takki päälle ja nauti sateesta hetki??

Vierailija
26/35 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkona sataa vaikka haluaisin mennä ulos hetkeksi

Vierailija
27/35 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ystävämme suuttui meille kun emme voineet ottaa heidän lapsiaan meille eilen yöksi hoitoon. Olimme jo sopineet illaksi muuta menoa. Nyt vastaa viesteihin todella nuivasti ja epäkohteliaasti. Eivät kuulemme päässeet toisten kavereitten kanssa terassille kun emme ottaneet lapsia hoitoon. Ja tätä ei siis oltu suunniteltu aikasemmin vaan eilen kysyivät. Toinen asia mikä harmittaa on lapsen varastettu pyörä. Kellarista vietiin ja nyt uusi etsinnässä, jotta pääsee kavereitten kanssa samaa matkaa kouluun. Bussilla menee nyt.

ja ottaa suhun yhteyttä.. eihän tollaisesta voi oikeasti suuttua kun on lyhyt varoitusaika.. ihme porukkaa..

*'se ettei oo rahaa (kotihoidontuella+kaupunkilisällä+ miehen suht huonolla palkalla elellään tammikuuhun asti)

*ei sitten millään löydä uutta työpaikkaa vaikka olen lähetty kymmeniä hakemuksia ja pää ei kestä vanhan t.paikan yhtä henkilöä ja palkka yli 200 vähemmän.. tosin voittaako sen lasten päivähoitomaksuissa puolen vuoden aikana..

*illalla äitini joka yritti päteä kun muksut oli vielä hereillä.."meillä lapset eivät valvoneet tähän aikaan.." just joo ei valvois meilläkään, mut loma loppu just arkeen vasta palaillaan ja kuuman kesän takia ovat valvoneet myöhään ja nukkuneet aamulla pitkään ja lapset (tai itseasiassa vanhempi lapsi ei näkisi kun on eskassa aamupäivät) eivät näkisi isää olenkaan ilta-työviikkoina (joka toinen viikko, työaika 13.30-21.30) ja hänelle isä on todella tärkeä.. arg.. mitä mä teen joo ja on jo huono itsetuntoa asian puolesta ilman että äitini vielä vähän syylistää lisää..

Vierailija
28/35 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummolle, jotta olisin saanut vihdoinkin levättyä hiljaisuudessa ja puuhata rauhassa muutamaa keskittymistä vaativaa hommaa. Puoleen vuoteen en ole saanut olla kotona omassa rauhassa pari tuntia pitempään.

Olen väsynyt, kärttyinen ja flunssainen tästä johtuen.

Vierailija
29/35 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummolle, jotta olisin saanut vihdoinkin levättyä hiljaisuudessa ja puuhata rauhassa muutamaa keskittymistä vaativaa hommaa. Puoleen vuoteen en ole saanut olla kotona omassa rauhassa pari tuntia pitempään. Olen väsynyt, kärttyinen ja flunssainen tästä johtuen.

Vierailija
30/35 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi se on nyt hereillä ja odottaa että mä meen sänkyyn ja annan sille pillua. Äh..en jaksais eikä kiinnostais yhtään liian lähelle mennä "räkästä" ukkoa.

Vierailija
31/35 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh..en jaksais eikä kiinnostais yhtään liian lähelle mennä "räkästä" ukkoa.

Vierailija
32/35 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ottaa päähään se sikapiikki, josta nyt ehkä nää narkolepsiatapaukset johtuvat. Siis voi että OTTAA PÄÄHÄÄN! Toinen yö itkettä ja kaduttaa että lapsille otettiin rokotukset.

Vierailija
33/35 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, yleensä minulla on hyvä vastustuskyky, vaikka muulla perheelläni olisi flunssa. Nyt sairastuin väsyneisyyttäni koen ma..

Vierailija
34/35 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän palstan kaikkitietävät ja hyvin itsekeskeiset osallistujat, jotka kuvittelevat, että ainoa oikea tapa elää on heidän tapansa.

kun kuulakynästä loppuu muste.

Vierailija
35/35 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

* tekemättömät työt (kotitöitä ja tenttiin lukua)

* se ettei miehellä olekkaan vapaata tänään

* tyhmistä ylimääräisistä ostoista kertyneet luotot

* lapsen sairaus

* se että syön ihan liikaa makeaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan