Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä sanon teille kotiäidit nyt ihan suoraan....

Vierailija
21.08.2010 |

että ette te ole seen parempia ihmisiä kuin ne äidit jotka laittavat lapsensa hoitoon vaikka heti kun äitiysloma loppuu!

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen hoitanut neljä lastamme kotona aina. Nuorin nyt reilut kaksi vuotta ja kotona olen vieläkin. Mitä hittoa niitä lapsia tehdään, jos ne ensimmäisen tilaisuuden tullen viedään toisten huolehdittaviksi ja hoidettaviksi ??? Laiskuutta sanon minä!

klo 6 ylös aamupala itselle ja lapselle.

klo07.30 lapsi tarhaan

klo08-17 ruumiillista työtä

klo17.30 lapsi kotiin useimmiten kaupan kautta.

Sitten tehdään miehen kanssa ruokaa ja vähän siivvoillaan kämppää ja tietty ollaan lapsen kanssa.

tätä siis 5 päivää viikossa. Sillä välin sinä istut sohvalla ja annat lasten huutaa ja leikit hyvää äitiä maripaidassasi, jonka olet ostanut niillä verorahoilla joita minä maksan työstäni. Jonkunhan tässä on pakko käydä töissä, jotta sulla olis varaa tehdä lisää niitä lapsia!!!

Vierailija
62/67 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisi teillekin hyvää hankkia oma elämä.

oikean elämän, jotkut jopa useamman = lapsen/lapsia!

Kannattaa kokeilla muutakin kuin makaronilaatikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen hoitanut neljä lastamme kotona aina. Nuorin nyt reilut kaksi vuotta ja kotona olen vieläkin. Mitä hittoa niitä lapsia tehdään, jos ne ensimmäisen tilaisuuden tullen viedään toisten huolehdittaviksi ja hoidettaviksi ??? Laiskuutta sanon minä!

klo 6 ylös aamupala itselle ja lapselle. klo07.30 lapsi tarhaan klo08-17 ruumiillista työtä klo17.30 lapsi kotiin useimmiten kaupan kautta. Sitten tehdään miehen kanssa ruokaa ja vähän siivvoillaan kämppää ja tietty ollaan lapsen kanssa. tätä siis 5 päivää viikossa. Sillä välin sinä istut sohvalla ja annat lasten huutaa ja leikit hyvää äitiä maripaidassasi, jonka olet ostanut niillä verorahoilla joita minä maksan työstäni. Jonkunhan tässä on pakko käydä töissä, jotta sulla olis varaa tehdä lisää niitä lapsia!!!

Älä valita, itsehän olet osasi ottanut ja vielä lykännyt vastuun lapsistasi muille! Huh.

Vierailija
64/67 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastoin. Mutta tiedän monta kotiäitiä, jotk aovat minulle kateellisia. lapsia vaan tulee ja sitten itketään kun rahaa ei ole ja maha roikkuu ja ei ole omaa elämää ja lapsia ei saa mihinkään hoitoon kun niitä on niin paljon ja plääplääplää. En kiellä sitä etteikö varmasti moni työssäkäyvä äiti olisi kateellinen kotiäideille, mutta muna en ole. Tämä on minun valintani ja olen ylpeä siitä että elätän itse itseni eikä kukaan työssä käyvä kun minä kasvatan persettä kotona.

t.66 vai mikä numeroni nyt olikaan.

Vierailija
65/67 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan te kaikki.

Kuinka moni teistä on kotona ja pykää lapsia 2v välein vain siksi, ettei tarttis kohdata yhteiskunnan painetta opiskella ja päästä PALKKATYÖHÖN??!!

tällä hetkellä 19v. Kokonaissaldo työvuosia tulee näistä kotiäitivuosista huolimatta 39v.

Lisäksi voi laskea ne kesätyöt, mitä tein alaikäisenä mansikanpoiminnassa, naapurin lastenhoitajana, metsänistutuksessa, maalarin apulaisena.

Että töitä ehdin tehdä enemmän kuin moni muu, vaikka kotona olinkin monta vuotta.

Vierailija
66/67 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidan lapset kotona ja käyn välillä tekeen keikkatöitä lisätulojen saamikseksi. Ja samalla linjalla ajattelin jatkaa useamman vuoden.

Vierailija
67/67 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku voi sanoa, että on äitinä parempi toista riippuen siitä, kuinka monta vuotta on kotona???

Haloo siellä, meillä on varmaan aika erilainen käsitys siitä, mitä äitiys pitää sisällään. Minä kai ajattelen hyvää vanhemmuutta, se kuinka hyviä minä ja mieheni olemme vanhempina ei todellakaan mittaudu vain saillä, kuinka monta kuukautta olemme olleet jollain valtion ja/tai kunnan maksamalla tuella pitämässä lapsia kotihoidossa. En pysty erottamaan omaa vanhemmuuttani muusta minästäni eli minun tapaani olla äiti kuuluu kyllä se, että minulla on ns. yhteiskunnallisesti merkittävä elämäni kodin ulkopuolella. Ja tarkastelen tämä äitiyssäni kyllä myös siitä vinkkelistä, että miten lapseni näkevät minut ja tapani elä ja tehdä töitä10-15 vuoden päästä.

Kysymys: määräytyykö teille kotiäitiä glorioiville naisille myös isän hyvyys jollain vastaavalla mittarilla. Onko teille hyvä isi sellainen, joka tuo mahdollisimman paljon pätäkkää talouteen vai miten isyys mahtuu tuohon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi