Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä sanon teille kotiäidit nyt ihan suoraan....

Vierailija
21.08.2010 |

että ette te ole seen parempia ihmisiä kuin ne äidit jotka laittavat lapsensa hoitoon vaikka heti kun äitiysloma loppuu!

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vain pidän universaalisti parempana arvona sitä, että haluaa turvata lapsilleen onnellisen varhaislapsuuden mamman helmoissa, kuin sitä, että haluaa itse istua työpaikalla tai saada enemmän rahaa.

Vierailija
42/67 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten miettineet että kun teette ne 56 lasta vuoden välein ja teillä ei tosiaan ole kun se peruskoulu pohjalla ja luotatte siihen että ukko elättää. Mitä sitten kun se ukko ottaakin ja lähtee kun ei jaksa enää katsella kaltaistanne ihrakasaa joka haisee vauvan puklulle ja muutenkin olette jo parhaat päivänne nähneet. Mies siis lähtee nuoremman, paremman, kauniimman, kiinteemmän ja ennekaikkea NAISEN(tehän olette vain äitejä) mukaan nin milläs te sitten elätte? No joo saahan siinä elatusmaksut ja lapsiisät mutta ei varmaan ostella enää niin paljon kestovaippoja ja Reimaa kun ostettiin miehen rahoilla. ainiin mutta joo!!! eihän teidän miehenne petä.

nim. Onnellinen työssä käyvä äiti joka on myön naimisissa, mutta ei el miehen rahoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toista tutkintoa opiskelevana 2,5v:n äitinä. Lapsi laitettiin hoitoon 1,5 vuotiaana, jotta saisin edettyä opinnoissani, jotta pääsisin vihdoin kunnon töihin. Ei ole (lähes) elättinä olo herkkua, kun joka riidassa sitä käytetään lyömäaseena.

23

Vierailija
44/67 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis me ihan itse omat lapsemme hoitavat äidit.

Kyllä se vähän niin on lapsen näkökulmasta katsoen.Toinen asia sitten on ovatko kotiäidit AINA parempia äitejä tai ovatko he parempia ihmisiä. Mutta emo joka hyvin poikasensa hoitaa ON hyvä äiti ja äiti joka syystä tai toisesta ei joko pysty tai jolla ei siihen ole mahdollisuutta, ei ehkä juuri ÄIDIN tehtävässä yhtä hyvin suoriudu, ainakin s3e on huomattavasti vaikeampaa ja todellisuudessa hyvinkin haasteellista. Mutta sitten onkin niin että elämässä erilaiset asiat ovat eri äideille tärkeitä.Tätä se ihmiselämä on, meitä on niin moneen lähtöön ja kaikki varmasti teemme parhaamme vanhempina, omista lähtökohdistamme.Mutta kuten kaikessa vanhemmuuttakin löytyy koko skaala.

Vierailija
45/67 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työssäkäyvien naisten(äitien) takia, jotkut voivat hyödyntää kotihoidontukea. Naiset maksavat näitä verorahoina.

Toisekseen taitais yhteiskunta olla melkosessa liemessä, jos kaikki naiset jäis kotiäideiks, sitten -rouviks ja lopulta työttömyysputkeen . No tämä oli kärjistys, mutta totta.

Vierailija
46/67 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen hoitanut neljä lastamme kotona aina. Nuorin nyt reilut kaksi vuotta ja kotona olen vieläkin. Mitä hittoa niitä lapsia tehdään, jos ne ensimmäisen tilaisuuden tullen viedään toisten huolehdittaviksi ja hoidettaviksi ??? Laiskuutta sanon minä!

Vierailija
47/67 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen hoitanut neljä lastamme kotona aina. Nuorin nyt reilut kaksi vuotta ja kotona olen vieläkin. Mitä hittoa niitä lapsia tehdään, jos ne ensimmäisen tilaisuuden tullen viedään toisten huolehdittaviksi ja hoidettaviksi ??? Laiskuutta sanon minä!

Tosi hyvä, että olet tätä mieltä.

Toivottavasti olet vielä samaa mieltä, kun koetat takaisin työelämään...

Vierailija
48/67 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

totesin kyllä että en todellakaan laita omia lapsiani alle 3v päiväkotiin.

Onko joku oikeasti sitä mieltä että esim. 1vlle hyvä paikka on lähes armeijaa muistuttava laitos?

Vierailija
49/67 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei tule olemaan pienintäkään ongelmaa palata työelämään. Viides lapsi tulossa, joten vielä jatkan kotona reilusti yli kolme vuotta. Repikää siitä! Hah.

Vierailija
50/67 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin julistaa. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa - vai miten se nyt menikään.

Vierailija
51/67 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on aihe mistä kehua. Kateelliset kyykkyyn vaan!

Vierailija
52/67 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei tule olemaan pienintäkään ongelmaa palata työelämään. Viides lapsi tulossa, joten vielä jatkan kotona reilusti yli kolme vuotta. Repikää siitä! Hah.

just sitä kotiäidin tyypillistä asennetta. Hei, ei tarkoitus yleistää...Joka tapauksessa voit olla varma, että harva äiti asemaasi kadehtii. Hyvä, jos olet itse tyytyväinen.

Vierailija
53/67 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida olla vaativa työ, jos siihen on helppo vuosien jälkeen palata...

Vierailija
54/67 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun saan itse hoitaa lapseni, eikä niitä kasvata kukaan muu. En kai minä muuten lapsia tekisi, jos ne toisten huollettaviksi heti kannettaisiin. Kaikki tutut perheenäidit ovat työssä ja aina valittavat, kuinka paskaa työelämä on! Mitä hemmettiä sinne sitten vouhkaavat?

Vierailija
55/67 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida olla vaativa työ, jos siihen on helppo vuosien jälkeen palata...

ei tarvitse siitä enää myöhemmin vaahdota ja kantaa huolta! Järkeä se tosin vaatii. Sitä ei kaikilla olekaan.

Vierailija
56/67 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIKÖHÄN NIITÄ URPOJA LÖYDY KUMMISTAKIN.TUSKIN ON KIINNI SIITÄ HOITAAKO LAPSENSA 10-VUOTIAAKSI KOTONA VAI VIEKÖ 1- VUOTIAANA HOITOON.

ÄLKÄÄ JAKSAKO JAUHAA P....A!

Vierailija
57/67 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka vie lapsensa 1-vuotiaana hoitoon. Tai vielä parempaa; hänellä ei edes ole lapsia!

Vierailija
58/67 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olet päiväkodissa töissä jos se on mielestäsi armeijaa muistuttava laitos???

ja jos olet siellä töissä niin voisitkohan sinä tehdä siellä jotain asialle???lapsille hyvän ja turvallisen päivän???

käsittämätöntä ammattitaidotonta porukkaa.mene töihin johonkin mahd. kauas lapsista!

Vierailija
59/67 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan laita lastaan alle kolmivuotiaana päiväkotiin? Sitten vasta kun on viimeinen pakko!

Vierailija
60/67 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

makaroonilaatikko on hyvää.eipäs ole.onpas.eipäs.onpas.

minun mielipide-oikea mielipide.

tekisi teillekin hyvää hankkia oma elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan