Mitä minä (=vauvan äiti) laitan päälle ristiäisiin??
Kun pitäähän mun voida imettää, mutta enhän mä nyt missään imetys t-paidassa voi siellä olla!
Kommentit (7)
vieraiden seurassa tai kahvipöydässä? Mihin siis imetysmekkoa tai -paitaa tarvitaan?
Laitat just sellaiset vaatteet kuin haluat ja käyt imettämässä makuuhuoneessa jossa voit vaikka riisua koko yläosan.
Ja kummit. Imetin kyllä olohuoneessa jossain välissä. Imetin myös sakastissa papin haastatellessa meitä.
vieraiden seurassa tai kahvipöydässä? Mihin siis imetysmekkoa tai -paitaa tarvitaan?
rinnan nostettua kauluksesta esiin. Alla oli imetyspaita vielä, jottei koko tissi näkynyt.
Mekon valitsin sen perusteella mikä mulle sattui menemään päälle ollen silti kivan näköinen. Ei nimittäin tuossa vaiheessa ollut vielä se karmea reppu alavatsalta lähtenyt mihinkään ja kaikki mekot sitten kinnasi just siitä makkaran kohdalta tai turvonneista tisseistä. Onneksi löysin suht halvalla uuden mekon alemyynneistä. (paljon ei siitä kannata maksaa, koska pari kuukautta myöhemmin se on kuitenkin iso)
kaksi osaisen juhlavaatteen. Siis menin viikkoa ennen kauppaan ja sanoin mikä tilanne on ja myyjät olivat todella avuliaita :). Toisella kerralla myös löysin ihan tavalliselta osastolta sattumalta sellaine sellaisen paidan, jossa oli piilossa vetskari joka aukesi sekä ylhäältä että alhaalta.
Nämä vaatteet sitten kävivät kaikkiin parempiin juhliin, joissa kävin kun imetin.
Ajatuksenani oli panostaa hiukan laatuun ja siihen, että on itsellä parempi mieli vaikka kroppa oli ihan toinen, kun aiemmin. Ja imettäminen oli kätevää. Ja olihan se kivä ettei itse ollut ihan rähjäinen kaikissa kuvissa, joita kuitenkin ristiäisitä otettiin.
jossa voit vaikka riisua koko yläosan. Näin minä tein. Olisi ollut liian vaikeaa löytää vielä imetyksenkin mahdollistava vaate, kun se oli muutenkin haasteellista.