Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mieheni uskoo, että on olemassa naisia jotka tulee helposti raskaaksi

Vierailija
21.08.2010 |

ja naisia, jotka eivät.

Olemme yrittäneet lasta viimeiset kaksi kuukautta ja harrastaneet seksiä kerran kuussa.

Eli vaivaiset kaksi kertaa!!

Ilmeisesti minä olen sellainen nainen, joka EI tule helposti raskaaksi :/

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen seitsemän kertaa tullut heti raskaaksi, ekasta kerrasta.

Meidän suvun naiset ovat hedelmällisiä.

Vierailija
2/40 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen seitsemän kertaa tullut heti raskaaksi, ekasta kerrasta.

Meidän suvun naiset ovat hedelmällisiä.

Höpö höpö. Ap voisi tulla jonkun toisen miehen kanssa samantien raskaaksi. Silloihan vika on miehen hedelmöityskyvyssä eikä siinä että nainen on huono raskautuja.

Näin kävi kaverilleni. Yritti exänsä kanssa 5v vauvaa. Erosivat koska miehen oli vaikea kestää sitä että "nainen perkele ei tule raskaaksi vaikka mies parhaansa tekee", syytti ystävääni. Eron jälkeen ystävä alkoi seurustelemaan nykyisen miehensä kanssa, heillä 2 lasta ja molempia yritetty 2kk. Exänsä sen sijaan ei uudenkaan naisen kanssa ole saanut lasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä miehesi on oikeassa.

Mä kuulun tähän sikiävään kastiin. 4 kertaa heti raskaaksi.

Vierailija
4/40 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... toiset tulevat helpommi raskaaksi kun toiset. Minä odotan nyt toista lastani, tulin raskaaksi kierukasta huolimatta. Ensimmäinen lapsemme oli ns. e-pillerivauva, eli vaikka söin pillereitä ihan säännöllisesti tulin kuitenkin raskaaksi.

Ei se että et ole kahdesta seksikerrasta tullut raskaaksi tarkoita ettet voisi ihan suht helposti tulla raskaaksi. Kyllä saa olla tosi hyvä tuuri ja hyvin ajotettu seksikerta jos siitä kerrasta jo raskaaksi tulee.

Kerroppas miehellesi että ei se kerta riitä. Kyllä ovulaation aikoihin pitäisi useamman kerran harrastaa seksiä että onnistaa. Etsi vaikka joku aihetta käsittelevä asiakirjoitus jostain ja näytä miehellesi.

Vierailija
5/40 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei munasolu edes irtoa joten välillä voi olla kuukautisia joissa vuotaa vaan ihan veri pois kohdun seinämistä.

Onko joillakin naisilla sitten enemmän munasoluja vai? Miksi mä en tule raskaaksi vaikka oon just ovuloinnu ja harrastetaan seksiä ???

Vierailija
6/40 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kertoa sen miehellesi.

Exän kanssa en raskautunut helposti ja laatukin oli mitä oli, mutta nykyisen kanssa tulen jopa hormonikierukasta huolimatta. Tavarakin on paksumpaa.

Vierailija
7/40 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä evoluutio on vahva voima joka tietää mitä tekee.

Mä olin yli 15 vuotta ilman ehkäisyä tulematta raskaaksi ja uuden miehen kans ekalla kuunkierrolla seurustelun alettua kun ei tullu mieleenkään ehkäistä kun en ollut ennenkään.Joidenkin ihmisten ei vaan pidä tehdä jälkeläistä yhdessä kun taas jonkun toisen kans geenit sopii yhteen.

Vierailija
8/40 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän puolison valintakin pohjaa hajuihin, happamuuteen ja ties mihin, mitä me "maallistuneet" emme edes tajua. Toki munasolut ja niiden irtoaminen vaikuttaa, mutta se on vain pieni osa koko raskaaksitulemisprosessia. Lapsettomuudesta yhtä paljon on miehestä ja naisesta aiheutuvaa ja monesti vähän "syytä" on molemmissa.

Miehesi on siis oikeassa, mutta yhtä paljon vaikuttaa mies itse.

Vierailija
9/40 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 3 lasta jokainen saanut alkunsa ensimmäisestä yrityskierrosta. Eli tulen/tulin helposti raskaaksi.

Vierailija
10/40 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ennestään jo kolme lasta nyt yritetty vauvaa tuloksetta kohta 4kk, ja tiedän aika ei ole pitkä mutta nää kolme aikasempaa on ja heti saaneet alkunsa kun asiaan on ryhdytty, joten ihmetyttää missä nyt vika? :( ja joka kuukausi sama suru kun mensut alkaa :((

Vierailija
11/40 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sitä sorttia että tulen helposti raskaaksi. Kuten siskoni ja äitinikin. Miehen suvun siittiötkin tuntuvat olevan aika tehokkaita. Käly, anoppi ja appiukon äiti ovat kaikki kertoneet että raskaaksi tulee/on tullut kun "alusvaatteet pesee samassa koneessa".

Vierailija
12/40 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni on yrittänyt vaimonsa kanssa lasta melkein 4 vuotta, sinä aikana meille on tullut kaksi lasta ja odotan kolmatta. Turha huoritella, en ota maksua seksistä (lapsista kyllä!).

Vierailija
13/40 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei teillä tuo yritys kyllä kova ole... Ette vissiin ole ihan varmoja asiasta vielä?

Vierailija
14/40 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla petipuuhissa muutaman kerran enemmän kun kerran kuussa.. Ovulaatiota ennen, ovulaation aikana sekä jälkeenkin vielä.

Ehkäpä joka toinen päivä hedelmällisten päivien aikaan, saa aikaan sen et sääki tulet helposti raskaaksi ;D

Vierailija
15/40 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joillakin naisilla sitten enemmän munasoluja vai?

Miksi mä en tule raskaaksi vaikka oon just ovuloinnu ja harrastetaan seksiä ???

Vierailija
16/40 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä saa olla TODELLA helposti raskautuvaa sortti jos tolla tahilla onnistuu =) kokeilkaa ees 4 kertaa kuussa niin vois onnistuu paremmin =)

Vierailija
17/40 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä nyt kuitenkaan kahden seksi kerran jälkeen menisi sanomaan että juuri sinä et tulisi helposti raskaaksi.

Meillä on 4 lasta joista ainoastaan yhtä on tekemällä tehty 6kk. Muut ovat saaneet alkunsa heti kun lupa on annettu.

Vierailija
18/40 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla mikä päivä tahansa, kannattaa harrastaa sekstailua säännöllisesti. Sanoisin, että vähintään pari kertaa viikossa.

Vierailija
19/40 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehiä, jotka tuskin siittävät ollenkaan.

Vierailija
20/40 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mä tuun raskaaksi kertalaakista. Ja tottahan tuo on ollutkin, ainakin nämä kolma kertaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi