Kokemuksia puustellin keittiöistä
Aiomme remontoida keittiön ja Puustellin keittiöt ovat minusta kanuiita, mutta aika hintavia. Minkälaisia kokemuksia täällä on keittiöremonteista yleensä. Ja onko Puustelli hyvä?
Kommentit (26)
Meillekin piti tulla myyjän tänään, mutta hän halusi väen väkisin päivän, jolloin mies on kotona, joten tulee joku toinen päivä.
Olen katsonut tosi tarkkaan erilaisia ja Ikean keittiöt on kivoja, mutta kun tarvitsen pari erikoismitallista kaappia. Onko muilla kokemuksia?
Sekin kiinnostaa. Eli mitä sitten suosittelette. Lisää vain kokemuksia, kiitos! Aihe on nyt erittäin ajankohtainen.
Meillekin piti tulla myyjän tänään, mutta hän halusi väen väkisin päivän, jolloin mies on kotona, joten tulee joku toinen päivä. ?
Mitä myyjä sanoi selitykseksi, että miehenkin on oltava paikalla?
Kaupat tein naismyyjän kanssa, joka oli sitä mieltä, että naiset osaa kyllä päättää keittiöstään.. =0) Tuon "mies oltava mukana" -kommentin sain Keittiöjätistä tai mikä lie, käännyin kannoillani liikkeestä ulos ja en ole sen koommin käynyt.
Puustellin myyjä oli mukava ja asiantunteva, teki alustavan suunnitelman s-postiviestini perusteella, johon olin kirjannut, mitä meidän keittiössä tullaan tekemään ja mitä ei tulla tekemään, paljonko on rahaa käytössä (eli vähän) ja mitä sillä pitäis saada + pikkujuju, joka erottaa massakeittiöstä. Saatiin kaapit ja tasot pienehköön U-keittiöön, pl koneet (jotka tuli Kastellin talopaketissa) alle 5000e. Tämä vuonna 2002.
Myyjä sanoi myös, että remontoijille hinta on huomattavasti kovempi..
penäsi vain, että tulisi mieluummin niin, että mieskin on paikalla, joten etsin sitten sellaisen päivän. Suostuin, koska yksi kaveri kertoi pitkään, miten hänen miehensä jaksoi valittaa keittiöremontin hinnasta, kun ei ollut mukana suunitteluvaiheessa.
Mutta mistä teidän keittiö on ostettu? Ja oletko ollut tyytyväinen. Meillä on nyt tilanne, että ruokaa tuskin voi laittaa, kun keittiö on niin toimimaton. Uusi pitäisi saada ja ideoita olisi vaikka muille jakaa, mutta aikaa itse remontoimiseen ei ole.
penäsi vain, että tulisi mieluummin niin, että mieskin on paikalla, joten etsin sitten sellaisen päivän. Suostuin, koska yksi kaveri kertoi pitkään, miten hänen miehensä jaksoi valittaa keittiöremontin hinnasta, kun ei ollut mukana suunitteluvaiheessa.
Mutta mistä teidän keittiö on ostettu? Ja oletko ollut tyytyväinen. Meillä on nyt tilanne, että ruokaa tuskin voi laittaa, kun keittiö on niin toimimaton. Uusi pitäisi saada ja ideoita olisi vaikka muille jakaa, mutta aikaa itse remontoimiseen ei ole.
halusi ehdottomasti tulla käymään niin, että mies on kotona. Ymmärrän toisaalta, sillä yhteinen kotihan tämä on.
Tää edustaja oli ilmeisesti saanut mun numeron, kun olin netistä tilannut Puustellin esitteen. Edustaja oli todella hyökkäävä jo puhelimessa. Tuli meille myöhään illalla ja lähti joskus yöllä. Ei kuunnellut mun toiveita lainkaan, vaan teki suunnitelman oman mielensä mukaan ja se oli siinä.
Sitten se sanoi, että huomiseen on aikaa miettiä ja hinta sit nousee. Soitti seuraavana iltana ja kun ilmoitettiin, että kiitos emme ota keittiötä, tää tyyppi suuttui! Ihan hämärää toimintaa.
En tietenkään sano että kaikki suunnittelijat siellä ovat tuollaisia, meille vaan sattui käymään tosi huono tuuri.
(Ei ehkä muutenkaan oltais Puustellin keittiöön päädytty.)
Makuuhuoneiden kalusteet on hankittu eri aikaan, ja ne tuli Keittiöpisteestä. Näissä kummassakaan ei ollut oikeanlaisia eteiskalusteita, joten ne tuli Prismasta mikähän 1 + 1 se merkki oli.
Kaikilla toimi kaikki moitteettomasti, vääriä kaappeja tuli ja ne vaihdettiin mukisematta. Keittiöpisteen komerot oli paremmat, eli niissä hyllyt sai ihan mille korkeudelle hyvänsä samoin tangot, ei tarvinnut porailla mitään. Keittiömaailman komeroissa joutui vähän porailemaan. Niissä tosin oli valmiiksi kasatut rungot kun taas Keittiöpisteen kaapit piti kasata itse.
Parasta suunnittelua sai Iskussa, Domus-keittiöllä ja Keittiömaailmassa. Näiden lisäksi kävin myös siellä Prismassa, Topi-keittiöllä ja Puustellilla (ainakin - muita en nyt muista).
meillä myös, että siellä oli peruskaapeissa todella nopea toimitus yhdessä päivässä, kun muilla joutui odottamaan kuusi viikkoa. Ja keittiöpisteen laatikoista tykkään, niihin tuli automaattisesti lisälaidat, jotka ainakin Keittiömaailmassa on lisävaruste, ja ne lisälaidat tekee sen koko laatikon sivuseinän umpinaiseksi, keittiömaailmassa keskelle laatikon kylkeä jää iso rako mistä tavaraa voi luiskahtaa pois, eli ei voi yhtä huolettomasti ladata täyteen tavaraa.
Me tilasimme puustellin keittiön ja olen tyytyväinen lopputulokseen (avaimet käteen). Työ tehtiin ajoissa ja lopputulos on todella hieno. Olen itse juristi ja ymmärrän hyvin, että molemmat osapuolet halutaan sitouttaa sopimukseen. Luulisin, että syntyy tilanteita, joissa nainen neuvottelee asioista ja yhtäkkiä puskasta tulee kaikkitietävä mies, joka haluaakin asiat toisin. Eli pidän viisaana, että molemmat tilaajat ovat paikalla, ettei tule jälkipuheita.
Palvelu on ollut ensiluokkaista. Teimme muutaman vuoden kuluttua muutaman lisäyksen, mm. kodinkoneita vaihdettiin kalliimpiin ja kivitasoa lisättiin. Kaikki on sujunut kuin unelma! Remppoja on tehty paljon, mutta yksikään firma ei ole ollut yhtä luotettava, aina on saatu kaikki selvitettyä, ajoissa, vaihdot yms joustavasti ja hyvin kestää kaunis keittiömme. Kallis paikkahan se on, mutta juuri keittiöstä maksan mielelläni saadessani toimivan!
ja kun sanoin, että olen yh, loppui kaupanteko siihen. Kuulemma heidän hinta-laatu - suhteensa ei välttämättä ole sitä, mikä sopii minulle.
Otin keittiön suoraa Novartilta Nastolasta ja kävin sitten 2 kk myöhemmin kuvien kera Puustellissa näyttämässä, mitä olin ottanut ja miksi. Sanoin, että he olivat oikeassa, hinta-laatu -suhteensa ei todellakaan riittänyt minulle. Halusin parempaa ja olin valmis siitä maksamaan. Nyt meidän keittiö on parissa esitteessä.
eli ei kuunnellut lainkaan minua. Miehellä taas ei ollut aavistustakaan, mitä keittiöön haluttiin (vanha talo, keittiöllä kokoa yli 30 neliötä) ja aina kun yritti sanoa, että kysytään emännältä, myyjä sivuutti minut kokonaan todeten, että miehet suunnittelee ja ostaa, naiset sitten tekee ruokaa.
Tarjous tuli siten, että seuraavana päivänä piti päättää. Puustellin myyjä soitti illalla minun puhelimeeni ja tivasi, miksi ei ole ilmoitettu, halutaanko se keittiö. Sanoin, että ei aavistustakaan, eikös ne keittiötilaukset ole teidän miesten asioita. Jos mieheni ei sinne soita, en minä voi asialle yhtään mitään.
Puustellin myyjän kanssa. Päädytiin sitten kuitenkin toiseen talopakettin jossa keittiö oli valmiina Keittiökalustetukusta. En voi mitenkään suositella, laatu on yhtä kaukana kuin Australia...
Luulisin, että syntyy tilanteita, joissa nainen neuvottelee asioista ja yhtäkkiä puskasta tulee kaikkitietävä mies, joka haluaakin asiat toisin. Eli pidän viisaana, että molemmat tilaajat ovat paikalla, ettei tule jälkipuheita.
Pitääkö siellä tehdä tiliä siviiliasäädystään siis? Kyytään onko ostajlla mies
Lain edessä, riippumatta pariskunnan yhteisistä tai erillisistä tulkinnoista. Ja heillä huonoja kokemuksia siitä, että jos vain toinen sitoutuu diiliin, nousee kauhea haloo viimeistään asennus/laskunmaksuvaiheessa.
Itselläni hyviä kokemuksia Puustellista, mutta olen aika varma siitä, että moni muukin yritys toimittaa kunnollista. Lisäksi samat kamat voi asentaa hyvin tai huonosti, lopputulos voi olla kuin yö ja päivä.
Me emme tosin viimeksi olleet tyytyväisiä Puustellin suunnitelmaan, joten emme ostaneet sitä, vaan hankimme sisustusarkkitehdin piirtämään meille keittiön. Emme ole päättäneet vielä mistä firmasta kalut tilaamme ja miten asennus, itse emme ainakaan.
Meillekin piti tulla myyjän tänään, mutta hän halusi väen väkisin päivän, jolloin mies on kotona, joten tulee joku toinen päivä.
Olen katsonut tosi tarkkaan erilaisia ja Ikean keittiöt on kivoja, mutta kun tarvitsen pari erikoismitallista kaappia. Onko muilla kokemuksia?
keittiö ollut valmiina tässä talosssa.Keittiö nyt n.6v vanha ja kuivauskaapin takalevy on ihan järkyssä kunnossa, ei kestä kosteutta.Keittiö on myöskin suunniteltu tosi huonosti.tietysti suunnitteluun on vaikuttannut edellien asukas, joka keittiön on tilannu, mutta esim. kuivauskaapin ovi on niin leveä, että tulee alakaapiien yli, eli jos kumarrun apk:lle kuivauskaapin ollessa auki, lyön siihen pääni.Ko ratakisua ihmettelivät nyt jälkikäteen Puustellissa, kun kävimme tilaamassa uusia saranoita.
Vanhassa kodissa tehtiin keittiöremppa ja keittiö tilattiin Iskusta.oli tosi laadukas, kotimainen ja hinta/laatu suhde kohdalla.Suosittelen.
Lain edessä, riippumatta pariskunnan yhteisistä tai erillisistä tulkinnoista. Ja heillä huonoja kokemuksia siitä, että jos vain toinen sitoutuu diiliin, nousee kauhea haloo viimeistään asennus/laskunmaksuvaiheessa. Itselläni hyviä kokemuksia Puustellista, mutta olen aika varma siitä, että moni muukin yritys toimittaa kunnollista. Lisäksi samat kamat voi asentaa hyvin tai huonosti, lopputulos voi olla kuin yö ja päivä. Me emme tosin viimeksi olleet tyytyväisiä Puustellin suunnitelmaan, joten emme ostaneet sitä, vaan hankimme sisustusarkkitehdin piirtämään meille keittiön. Emme ole päättäneet vielä mistä firmasta kalut tilaamme ja miten asennus, itse emme ainakaan.
Meillekin piti tulla myyjän tänään, mutta hän halusi väen väkisin päivän, jolloin mies on kotona, joten tulee joku toinen päivä. Olen katsonut tosi tarkkaan erilaisia ja Ikean keittiöt on kivoja, mutta kun tarvitsen pari erikoismitallista kaappia. Onko muilla kokemuksia?
ei siinä mitään ongelmaa ole, oli tilaaja yksi tai molemmat puolisot. Avioparilla muuten ei lain edessä ole yhteistä taloutta vaan molemmilla omansa, on vain velvollisuus tarvittaessa elättää toista.
Paha se on tulla keittiötä toteuttamaan, jos talon toinen omistaja pistää hanttiin.
Hinta vain on kolminkertainen muihin verrattuna. Jos haluat maksaa niin paljon mielikuvista niin ei kukaan estä. Palvelukin on parempaa ihan missä vain muualla, mutta se riippuu tietenkin kaupungista, tää on vain mun kokemus. Mulle tyrkytettiin sitä puustellia kuin jotain uskontoa ihan ihme mantrojen kanssa ja muita haukkumalla. Ja myyjä ei tahtonut suostua tekemään edes suunnitelmaa mun kanssa, kun mies ei ehtinyt paikalle. No enhän mä sitten tietenkään viitsinyt kovin pitkälle jatkaa niiden kanssa, kun kerran naisten kanssa ei asioida.