Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olet keskimääräistä parempi kuin muut?

Vierailija
20.08.2010 |

Tietysti kunnon av-mamma on joka asiassa parempi kuin muut, mutta unohdetaan nyt ne palstakulissit...

Luettele max. 3 asiaa.

Ap aloittaa:

- Vaatetan lapseni siisteillä merkkivaatteilla naurettavan halvalla.

- Osaan ajaa autoa keskimääräistä paremmin.

- Teen pyykkäyksestä suorastaan taidetta (varmasti ei käy yhdellekään vaatteelle huonosti pesussa).

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

törmännyt keneenkään, jolla olisi itseäni parempi englanninkielen taito; jos siis katsotaan paitsi suullista (mukaanlukien ääntäminen) ja kirjallista kielitaitoa. Olen myös älyttömän nopea, tehokas ja silti huolellinei työssäni, plus mulla on kyky saada ihmiset lähes poikkeuksetta viihtymään kanssani todella hyvin.

Ratkaiskaa sanaristikkoa: Ristikon teema: To thine own self be true. clue: Irate solution: f - - - c - - t - - clue: Ibid solution: - - - y p - - - - n clue: Isled solution: - - y - p - - l u - - r Since your skills are so superior, I am timing you. I have solved the puzzle with the clues and letters given.

ready to cry uncle?

Vierailija
62/73 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ruuanlaitto ja leipominen

-ihmistuntemus, näen ihmisistä paljon sellaista mitä muut eivät huomaa ja osaan lukea rivien välistä

-olen hyvä hassuttelemaan lasteni kanssa

-keksi omasta päästäni ainakin lasten mielestä kivoja satuja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalisissa taidoissa,

käytännöllisyydessä

ja minulla on keskivertoa parempi kielitaito.

Vierailija
64/73 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan mielestäni leipoa, en ihan huippuhyvin, mutta keskimääräistä paremmin.

Olen saanut aina paljon keskimääräistä parempia arvosanoja koulussa ja yliopistossa.

Vierailija
65/73 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi kai joskus joudunkin roskakoriksi jonne kaadetaan kaikenlaista...mulla myös ihmeelliset pallonivelet eli taivun melkein mihin asentoon vaan :D

Vierailija
66/73 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittamisessa, oman alani erityistiedoissa.

Vierailija
67/73 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-otan kans järjettömän hyvin suihin.

-tajuan pikkujuttuja erilaisissa tilanteissa, jotka muilta jää huomaamatta ja sen takia tulee väärinkäsityksiä tai joku syvempi merkitys tajuamatta tai turhia askelia tai muuta vastaavaa. Töissä varsinkin oon yleensä tulkkina ihmisten välillä, että kuka tarkoittaa mitäkin ja millä tavalla.

-mulla on käsittämättömän hyvä huumorintaju (sitä nyt tietysti voi olla vaikea mitata...), mutta en silti oo tyhjännauraja.

Vierailija
68/73 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskivertoon. Pystyn hoitamaan monta keskenään täysin erisisältöistä ja -tyyppistä projektia limittäin ja päällekkäin. Stressinsietokykyni on todella korkea.

Vierailija
69/73 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) tiedän talousasioista keskivertoa enemmän

2) kokkaan keskivertoa paremmin ja teen tosi monenmoisia ruokia eli en aina sitä ja samaa

3) uskoisin, että työni teen myös keskivertoa paremmin

Vierailija
70/73 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- uin rintaa nopeammin kuin keskimääräinen kroolaaja. Mulla on erittäin vaivaton tekniikka, pitkä liuku ja vahva potku. Kroolata en osaa lainkaan.

-opin kamarikuorossa laulaessani vaikeatkin kappaleet nopeasti ulkoa, en osaa nuotteja enkä musiikin teoriaa lainkaan. Nuoteista ymmärrän sen verran että nyt mennään alaspäin ja nyt ylöspäin. Ja kestot toki.

-osaan vaivatta ääntää vieraiden kielien äänteet, opettajat ovat aina antaneet tunnustusta tälle taidolleni, olipa kyseessä ruotsi, saksa, ranska, italia tai kiina

Vähäks tuntuu nololle tällainen retostelu ;?\

Vierailija
71/73 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmh, en oikein tiedä, missä olisin parempi kuin joku muu.

Olisikohan vahvuuksiani:

1. Kyky oppia ja soveltaa nopeasti uutta tietoa.

2. Olen herkkävaistoinen ja tiedän useasti etukäteen, mitä tulee tapahtumaan.

3. En pelkää mennä väliin tai puolustaa alakynnessä olevia. Vaikka muuten olen luonteeltani arka, menetän pelkoni kun näen epäoikeudenmukaisuutta ja toimin saman tien.

Vierailija
72/73 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

törmännyt keneenkään, jolla olisi itseäni parempi englanninkielen taito; jos siis katsotaan paitsi suullista (mukaanlukien ääntäminen) ja kirjallista kielitaitoa. Olen myös älyttömän nopea, tehokas ja silti huolellinei työssäni, plus mulla on kyky saada ihmiset lähes poikkeuksetta viihtymään kanssani todella hyvin.

Ratkaiskaa sanaristikkoa: Ristikon teema: To thine own self be true. clue: Irate solution: f - - - c - - t - - clue: Ibid solution: - - - y p - - - - n clue: Isled solution: - - y - p - - l u - - r Since your skills are so superior, I am timing you. I have solved the puzzle with the clues and letters given.

Hyva esimerkki kuinka sinulla on kyky saada ihmiset viihtymaan kanssasi :D

Vierailija
73/73 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyva esimerkki kuinka sinulla on kyky saada ihmiset viihtymaan kanssasi :D

kehunut vastannut tai edes yrittanyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä