Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettääköhän mieheni

Vierailija
11.08.2010 |

Mieheni tapasi viikonloppuna yhden naisen harrastuksensa parissa (Oli siellä pari yötä ja nainen samassa paikassa)Nyt suunnittelevat uutta samanlaista reissua( ei tosin kahden) Satuin näkemään käännykästä viestin.

Nyt ovat facebook kavereita ja laittelevat viestejä kännykällä. Eilenkin mies lähti autotalliin soittamaan muka kaverille, tavallaan soittaa sisältä. ja viestejä tuli vielä illallakin.

Nainen on sinkku ja kiinnostunut miehistä (luki facebookissa)

Kysyin mieheltä tästä naisesta maanantai-iltana. Oli kuulemmma vaan jutellut eikä tiedä edes nimeä ja ei kuulemma ole ollut puhetta tuleeko nainen seuraavalle reissulle mukaan (valehteli, koska oli viestejä vaihdelleet ko. asiasta)

Välimtkaa heillä on yli 400km.

Auttakaa mitä teen, mies ei halua jutella kyseisestä aiheesta.

Olenko vain vainoharhainen?????

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista soitoista. Mikä tarve hänellä olisi valehdella, jos hän on vaan ihan harratusasioissa tekemisissä naiseen.

Kysy mieheltäsi miksi hän valehtelee.

Vierailija
2/21 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen aika mustasukkainen ja ajattelin ettei siksi ole kertonut.

Kysyin suoraan onko sillä toinen ja sanoi ettei olisi täällä (siis kotona minun ja lapsen luona)jos olisi toinen.

Ja enhän minä tiedä kelle soitteli illalla mutta tuli vaan mieleen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syksyllä,mieheni osalta se seuraava reissu on viimeinen. mutta jatkuu taas keväällä

Vierailija
4/21 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syksyllä,mieheni osalta se seuraava reissu on viimeinen. mutta jatkuu taas keväällä

Vierailija
5/21 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin näkemään käännykästä viestin.

Et sä mitään SATTUNUT näkemään, vaan tieten tahtoen ja todennäköisesti luvatta menit lukemaan sen mustasukkaisuuden puuskassasi! Miksi valehtelet?

Vierailija
6/21 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännykkä oli pöydällä ja sen viestin kohdalta auki. sitten kyllä kiinnostus heräsi ja luin kaksi viestiä mitkä oli naiselta

Vierailija
7/21 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on Facebook-kaveri ja soittelee ja viestittelee... Jotain vilunkia on mielessä, ja mielestäni tuosta nyt voi ollakin jo mustasukkainen.

Vierailija
8/21 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännykkä oli pöydällä ja sen viestin kohdalta auki. sitten kyllä kiinnostus heräsi ja luin kaksi viestiä mitkä oli naiselta

Vierailija
9/21 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet keksivät ihan uskomattomia selityksiä, joiden kuvittelevat menevän läpi. Ja monesti menevätkin, koska vaimo haluaa kuitenkin uskoa parasta. Mutta jos vaisto sanoo jotain, se ei yleensä ole väärässä. Miehesi kuitenkin valehtelee sinulle todistettavasti yhteydenpidosta tähän naiseen, ja siitähän voi sitten päätellä, että hänellä on jotain salattavaa. Tai jotain, mitä hän ei halua kertoa sinulle.

Teidän suhteestanne en tiedä enempää, että oletko sitten niin mustasukkainen, että vetäisit hirmu kilarit ihan tyhjästä, eli ei halua enempää hermostuttaa sinua. Mutta kaikesta päätellen miehen touhu ei ole ihan viatontakaan, voi olla ihastunut tms.

Vierailija
10/21 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelleni puh.numeron viestillä ja siinä ei oikeasti ollut kuin tälläinen nimimerkki joita käyttävät keskustelupalstalla. Ja facebookin oli vasta aamulla ilmestynyt.

Jos näkisit itse miehesi puhelimessa viestin niin etkö avaisi???

Miehelläni usein viesti auki pöydällä.

Vierailija
11/21 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun utelit naisesta. Että olet vaan niin mustasukkainen niin sama mitä sanon sinulle.

Vierailija
12/21 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnusta miehellesi että olet ollut tästä naisesta niin mustasukkainen että menit lukemaan miehen tekstiviestit ja pyydä anteeksi. Sen jälkeen ilmoita, että haluaisit kuitenkin puhua siitä miksi mies valehteli naisesta ja mikä todellinen tilanne on. En kuitenkaan olettaisi että mies puhuu totta (tarjoaa varmaan selitykseksi että ei halunnut kertoa juuri siksi että et suotta olisi mustasukkainen koska kyseessä on vain kaveri), mutta koska on jo valehdellut asiasta, pyytäisin lopettamaan yhteydenpidon naisen kanssa koska et pysty enää uskomaan miehen tarinaan. Tilaisuus on ollut hoitaa asia rehellisesti alusta asti, kertoa yhteydenpidosta, mutta mies sen sijaan omaehtoisesti valitsi salailun.

Tosiasiahan on se, että ei olisi tarvetta salailla jos olisi puhtaat jauhot pussissa.

Vierailija
13/21 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ole noin sairaalloisen mustasukkaisia, kyttääviä ja vainoharhaisia kuin sinä. Lisäksi kunnioitan mieheni yksityisyyttä sekä Suomen lakia, joka tarkasti määrittelee miten sinun olisi tullut toimia... Vielä kaupan päälle LUOTAN mieheeni ja omaan sen verran hyvän itsetunnon, ettei miehen uusi naispuolinen tuttavuus ole uhka minulle.

Onnea joo, tosi hyvältä vaikuttaa teidän suhde...

Vierailija
14/21 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin eilen jo tuota että tunnustan että olen lukenut viestit.

Mutta tiedän että tulevat olemaan ensi kesänäkin harrastuksen takia samoissa paikoissa.

En tiedä mitä tekisin. Mies on kyllä ollut minulle samanlainen kuin ennen viime viikonloppua ja suunnittelee edelleen lomamatkaa mitä viime viikolla. Minä en vaan nyt jaksa oikein innostua.

Vierailija
15/21 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä nainen tulee miesten kanssa muutenkin toimeen koska tämän harrastuksen parissa suurin osa miehiä.

Vierailija
16/21 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnusta vaan tekosi niin helpottaa ja saatte asiaa avattua. Ei se ole maailmanloppu. Täällä on molemmat osapuolet harrastaneet samaa, asia on tunnustettu ja se on läpi puhuttu. Pahemmaksi kokoajan paisutat asiaa kun junnaat sitä mielessäsi.

Vierailija
17/21 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopettaa tämä asian miettiminen ja odottaa vaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan...

Vierailija
18/21 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te molemmat olette harrastaneet.

Vielä sellainen juttu etttä mieheni ei ole ollenkaan mustasukkainen eikä varmaan siksi tajua miksi minä olen.

Vierailija
19/21 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ole noin sairaalloisen mustasukkaisia, kyttääviä ja vainoharhaisia kuin sinä. Lisäksi kunnioitan mieheni yksityisyyttä sekä Suomen lakia, joka tarkasti määrittelee miten sinun olisi tullut toimia... Vielä kaupan päälle LUOTAN mieheeni ja omaan sen verran hyvän itsetunnon, ettei miehen uusi naispuolinen tuttavuus ole uhka minulle.

Onnea joo, tosi hyvältä vaikuttaa teidän suhde...

Ennen kuin mieheni petti, mulle ei tullut mieleenkään epäillä hänen naispuolisia tuttavuuksiaan, puhelinnumeroita, puheluita ym. Mutta sitten kun hälytyskellot alkoivat soida, kyllä tutkin hänen puhelimensa, enkä turhaan. Tätä ennen hän oli valehdellut mulle päin naamaa monta kertaa, kun asiasta kysyin. En hyväksy tällaista toimintaa noin periaatteessa, mutta tilanteet vaikuttaa suhtautumiseen.

Tuosta sekoilusta on nyt päästy ohi, mutta kieltämättä vieläkin on vaikeaa luottaa ja olla tutkimatta puhelinta, jos siihen on tilaisuus. Ja miehelle olen sanonut, että mun puolesta saa tutkia mun puhelimet ja sähköpostit ihan koska vaan, ei mulla ole mitään salattavaa.

Vierailija
20/21 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen puhelimen. Eivät ole soitelleet,mutta se nainen on lähettänyt miehelleni eilen kolme viestiä ja mies lähettänyt yhden.

Aion seurata tilannetta ennen kuin sanon mitään.

On kyllä tosi paha mieli, itkua saanut pidätellä kun ajattelenkin että tulisi ero. Minähän selviän,mutta lapsi käy sääliksi. On niin isin tyttö ja kyselee isiä jos on yhdenkin yön poissa kotoa.

Toivon tietenkin ettei näin kävisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän