Missä olet keskimääräistä parempi kuin muut?
Tietysti kunnon av-mamma on joka asiassa parempi kuin muut, mutta unohdetaan nyt ne palstakulissit...
Luettele max. 3 asiaa.
Ap aloittaa:
- Vaatetan lapseni siisteillä merkkivaatteilla naurettavan halvalla.
- Osaan ajaa autoa keskimääräistä paremmin.
- Teen pyykkäyksestä suorastaan taidetta (varmasti ei käy yhdellekään vaatteelle huonosti pesussa).
Kommentit (73)
on keskimääräistä parempi. Sitä on kehuttu useankin ihmisen taholta.
Muuta poikkeuksellisen erinomaista ei nyt tule mieleen.
Ai niin, sitten mulla on hyvä sisutusmaku ja värisilmä sekä tyylitaju.
Puhun useaa vierasta kieltä hyvin, kahta niistä liki virheettömästi.
-löytämään edullisia matkoja
-erikoistarjouksia, vaatteita edullisesti
-pärjään maailmalla
ompelemisessa ja muissa käsitöissä :-)
-otan kans järjettömän hyvin suihin.
-tajuan pikkujuttuja erilaisissa tilanteissa, jotka muilta jää huomaamatta ja sen takia tulee väärinkäsityksiä tai joku syvempi merkitys tajuamatta tai turhia askelia tai muuta vastaavaa. Töissä varsinkin oon yleensä tulkkina ihmisten välillä, että kuka tarkoittaa mitäkin ja millä tavalla.
-mulla on käsittämättömän hyvä huumorintaju (sitä nyt tietysti voi olla vaikea mitata...), mutta en silti oo tyhjännauraja.
- akateeminen opintomenestys on ollut paljon parempi kuin keskimäärin (kaksi maisterin tutkintoa ja tohtorin tutkinto, erinomaiset arvosanat, graduista eximiat ja väitöskirjasta laudatur)
- mulla on lähes absoluuttinen sävelkorva ja myös prima vista-soittotaitoni on harvinaisen hyvä
- mulla on tosi vahva empatiakyky, saatan itkeä tuntemattomien ihmisten puolesta, esim. lehteä lukiessani melko usein
Huonoja ja heikkoja puolia on myös, mutta niitähän ei tässä kysytty, tuntuu vaan yllä oleva melkein liialliselta itsekehulta....
Ja tutut tunnistaa :)
törmännyt keneenkään, jolla olisi itseäni parempi englanninkielen taito; jos siis katsotaan paitsi suullista (mukaanlukien ääntäminen) ja kirjallista kielitaitoa. Olen myös älyttömän nopea, tehokas ja silti huolellinei työssäni, plus mulla on kyky saada ihmiset lähes poikkeuksetta viihtymään kanssani todella hyvin.
- olen kirjallisessa ilmaisussa lahjakkaampi kuin moni muu
- jäin pois töistä kotiin jotta voin olla kotona kun lapset tulee koulusta, olen oikeasti läsnä ja kuuntelen ja juttelen heidän kanssaan
- osaan erottaa elämässä oikeasti olennaiset asiat näennäisesti tärkeistä (kuten esim. onko lapsilla merkkivaatteet vai ei, onko pyykit siististi pinoissa kaapissa vai ei jne.)
- Älyä on tutkitusti, ja vielä lahjakkuutta on laidasta laitaan niin, että lausunnon mukaan "ei ole mitään heikkouksia" :D
- Englantini on erinomaista
- Palkkani on rutkasti yli keskimääräisen
- olen lahjakas tehtävissä, joissa vaaditaan monitahoista ajattelua
- olen taitava löhöämään sohvalla
- osaan laskea pulkalla lasten kanssa hurjemmista mäistä kuin muut äidit (ai niin, ne muuthan ei juuri laske...)
- Oon ihan kohtalainen pianisti, voisin olla hyväkin jos jaksaisin vielä treenata. Lukion jälkeen oli harkinnassa ammatiksi asti, mutta ei sit iskenyt tarpeeksi kuitenkaan.
- Neula pysyy kädessä, eli oon säästänyt meidän perheelle pitkän pennin korjaamalla, tuunaamalla ja alusta lähtien ompelemalla vaatteita.
- FM-todistuksessani on pelkkiä "erinomainen"-arvosanoja (tosin sillä paperilla nyt vois muuten pyyhkiä perseensä, kun ikinä en tule sitä työelämässä varmaan tarvitsemaan).
- olen lahjakas tehtävissä, joissa vaaditaan monitahoista ajattelua
- olen taitava löhöämään sohvalla
- osaan laskea pulkalla lasten kanssa hurjemmista mäistä kuin muut äidit (ai niin, ne muuthan ei juuri laske...)
.
- Osaan ajaa autoa keskimääräistä paremmin.
kuin kukaan tuntemani
Saan vieraatkin ihmiset uskoutumaan minulle helposti ja keksin helposti puhuttavaa vieraampienkin kanssa.
olen hyvä kuuntelemaan. Olen empaattinen ja haluan auttaa muita heidän ongelmissaan.
- osaan ratkaista Rubikin kuution
- osaan kasvattaa lapseni ja meillä on kaikkien neljän lapsen kanssa hyvät ja läheiset välit
- osaan käyttää maalaisjärkeä