surettaa,ei ole ystäviä
kelle soittaa,että lähdetäänpä lenkille,kahville,jutustellaan niitä näitä :(
Kommentit (63)
No, kyllä ystävän löytäminen on tavallaan helpompaa kuin sen romanttisen seurustelukumppanuuden löytäminen, mun mielestä. Ei tule sydänsuruja, tutustuu niinkuin tutustuu. Toisten kanssa synkkaa hyvin ja väkisin ei voi ystävyyttä kehittää. Tulee mieleen tapaus kun olin kurssilla ja sattui hyvä tuuri kun sain kämppikseksi tosi kivan naisihmisen, heti ensi sekunnista alkaen olimme samalla aaltopituudella.
Pystyimme heti juttelemaan mistä vaan.
Valitettavasti emme ottaneet toistemme puhelinnumeroita, mutta sielunkumppani se nainen oli!!
Nuoruudenystävät ovat olleet ne parhaat - heitä siis neljä; kaksi asuu toisella puolella maata, nähdään ehkä kerran vuodessa ja lähetetään joulukortit :). Yhdellä monta lasta ja niin kiireinen elämä, että tapaamista pitää suunnitella ainakin 2 kk etukäteen, ja sitten todennäköisesti jollakin lapsistaan on silloin vatsatauti.. Yksi on lapseton, ja hän on aika pidättyväinen ollut aina, eikä itse ota kovin usein yhteyttä enää, enkä halua tyrkyttää itseäni.
Käyn töissä, hyvänpäiväntuttuja sieltä. Lapset jo koulussa, nuorinkin. Harrastan liikuntaa, mutta kuntosalilta ei taida ystäviä tai edes tuttuja saada. Tanssitunneillakaan en ole parissa vuodessa kehenkään sen paremmin tutustunut. Nyt tiedän sentään muutaman etunimen jo :/.
Ja olen eronnut, jotenka ei ole miestäkään ystävänä, eikä edes miesystävää ole helppo löytää..
Ei minulla ole ketään, jolle soittaa ja pyytää vaikka kahville, tai yhdelle, tai Stingin keikalle tai minnekään.
En tiedä, onko mulla jotenkin sellainen fasadi sitten; ihmiset pitää mua aika pärjäävänä, ja monet on sanoneet esim. ihmettelevänsä, kun en ole parisuhteessa. Mutta sisimmiltäni olen yksinäinen.
ja runotäti täälläkin ;)
Mutta se johtaako tuttavuus sitten varsinaiseen ystävyyteen onkin jo toinen asia.
Olenko mä ainoa, jonka mielestä todenäköisyydet saada tosiystävä on suunnilleen samanlaiset (ellei huonommatkin) kuin todennäköisyys löytää yhteensopiva romanttinen kumppani?