Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI mieheni ei halua seksiä lainkaan???

Vierailija
20.08.2010 |

ei edes säännöllisesti otetun testosteronipiikin kanssa?? tätä on jatkunut nyt useamman vuoden, seksiä ehkä 3-4x/vuodessa, edellisestä kerrasta taas 3kk.

Toki yhteistä taivalta on lähes 18v takana mutta silti, ei SE tee kenestäkään totaalisen halutonta??

En ole mikään sotatankki enkä tod lahna vaan parisuhteessamme se pervompi ja kokeilunhaluisempi osapuoli ja seksi sisältänyt mm peppuleikkejä/panoja, säänn suuseksiä molemmin puolin, leluilla ja ilman ym.ym

En vain ymmärrä enkä oikein kunnon vastausta häneltä saa, asia on ikäänkuin lakaistu pinnan alle ja sitten mies ihmettelee kun välillä purkaudun olemalla todella ilkeä hänelle ja hermoni ovat kireällä.

En ikimaailmassa ajatellut kärsiväni 34v iässä selibaatista, tai siis jo 30v iässä koska tätä on jatkunut vuosia.

Ja vehkeensä kyllä toimii silloin kun seksiä on, aamurektioita on jne.

Alanko pettämään vai mitä helvettiä teen:´´(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko montakin lasta synnytetty ja onko pysynyt napakkana? Sekin voi vaikuttaa miehen halukkuuteen.

Hehheh, aikamoinen asenne. Että pillun tiukkuus se oleellisin asia tässä asiassa. Joillakin synnyttäneillä naisilla toki hieman väljenee mutta se lienee täysin luonnollista. Kukas muu sen synnyttämisen hoitaa kuin nainen. Miehen haluttomuus on sitten jo ihan toinen juttu.

Vierailija
2/25 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa, mieltä miehesi on ehkä havahtunut, että hän on vähintään biseksuaali, ja nyt ehkä se homopuoli on päällimmäisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kissa pöydälle, eli jos ei ala mulkkua tulemaan, niin lähdet käymään vieraissa?

Vierailija
4/25 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kissa pöydälle, eli jos ei ala mulkkua tulemaan, niin lähdet käymään vieraissa?

Vierailija
5/25 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenkin heittänyt jo aikoja sitten miehelle että pettääkö pitäisi tms mutta eipä ole ollut vaikutusta.

ap

Vierailija
6/25 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenhan voi antaa, vaikkei nini haluttaisikaan.

Miehelle se kalun seisottaminen ja jäykkänä pysyminen on vaikeaa, ellei haluta.

Vierailija
7/25 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama oli täälläkin, olen aina tarvinnut paljon seksiä mutta yhteisen lapsen jälkeen mieheni kiinnostus lopahti. Ikäänkuin tein hänelle vain lapsen ja sen jälkeen olin vain äiti, en nainen hänelle. Mikään puhe ei auttanut, kysyin saanko hankkia rakastajan jos häntä ei kiinnosta enää. Lapsen takia sinnittelin, koska mies oli muuten mukava ja hyvä kaveri.

Petin kuitenkin kaikilla tavoilla; netissä, toisen miehen kanssa jne. Lopulta erosin. Nyt uudessa suhteessa seksi pelaa ja vain tämä mies kelpaa minulle, muita en ole katsonutkaan. Jossain vaiheessa tulee se raja vastaan: muistan aina lauseen: "avioliittoon kuuluu myös oikeus seksuaalisuuteen". Tämä herätti minut; olin liian kauan antanut oman seksuaalisuuteni jäädä pimentoon eikä pettäminen ole mikään ratkaisu vaan loukkaa kaikkia osapuolia.

Vierailija
8/25 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko oikeesti olemassa sellainen mies joka ei innostu jos vaimo ottaa spontaanisti suihin?

Käsittämätöntä. Minä en ainakaan moiseen kykenisi. Kerran olin juossut maratonin ja kuntoni ei

oikeesti sellaista kestä joten olin ihan hajalla. Vaimo kiusoitteli että olen vanha ja väsynyt mies joka ei jaksa

edes vaimoaan tyydyttää. Sanoin että ainahan sinä voit kokeilla jos vaikka sinussa on tarpeeksi naista herättämään minut henkiin.

Hän otti minulta suihin ja ja hetken päästä maratoni ei painanut kuule yhtään.... Ihana vaimo : )

Minulla ei tule muuta mieleen kuin että tuossa tilanteessa mies ei halua pettää rakastaan ja se et ole sinä....

Tai sitten mies on SAIRAS.

Vierailija
9/25 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kalun toimimisessa ei ole vikaa.

Ja ehkäpä, todennäköisestikin, hän heräisikin jos kiskaisin housut kinttuihin ja imaisisin kalun suuhun, MUTTA kun minäKIN haluan olla haluttu!!!

Arvatkaa miltä tuntuu kun oma aviomies ei halua?? edes piikkien avulla.

Se tuntuu aivan HELVETIN pahalta ja syö naista todella.

Mielestäni tämä on kahden kauppaa, myös minä, vaimo, haluan ja koen tarvetta olla haluttu eikä vain toisinpäin.

En se voi aina olla minä joka tekee aloitteita tai joka tulen aina rutatuksi?!

Haaveeni ja fantasiani nro 1 onkin nykyisin se että (joku) mies vain tulisi ja ottaisi, työntyisi minuun mielettömällä himolla ja "raivolla" koska haluaisi minua niin.

ap

Vierailija
10/25 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua hyvin, paremmin kuin uskotkaan. Minulla ollut sama tilanne. Olen mies jolla OLI vaimo joka ei innostunut yhtään eikä kertaakaan tehnyt aloitetta. 10 vuotta meni ja minusta tuli melkein impotentti,luulin että en ole haluttava ja vika on minussa. Sitten löysin uuden naisen joka haluaa minua, ja voin sanoa että en todellakaan enää ole impotentti, itseäkin naurattaa kun seisoo kuin teini-ikäisellä. Mutta en siis ymmärrä miestäsi. Kuinka hän voi olla innostumatta? Siis jos teet aloitteen ja esim otat häneltä suihin niin eikö hän senkään jälkeen innostu sinusta? Sitä tarkoitin sairaalla että mies joka ei moisesta innostu ei ole normaali. Innostumiselle en tarkoita kalun toimintaa vaan sitä että kuinka hän voi olla vetämättä sinulta housuja nilkkoihin ja olla nuolematta sinua hulluksi. Se on terveen miehen reaktio, oli erektioo tai ei ; )

Vierailija
11/25 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko montakin lasta synnytetty ja onko pysynyt napakkana? Sekin voi vaikuttaa miehen halukkuuteen.

Vierailija
12/25 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun tiukkudella ei ole juuri tekemistä yleisen halukkuuden kanssa. En ymmärrä miksi niin moni (varsinkin nainen) ajattelee näin.

Enemmänkin on kysymys ilmapiiristä ja halusta tyydyttää toinen sekä henkisesti että fyysisesti myös makuuhuoneen ulkopuolella. Tiukkapillluinen mutta muuten jäätävä nainen ei sytytä.

Vierailija
13/25 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillulla ja sen ulkonäöllä ei ainakaan minulle ole ollut ikinä merkitystä. Puhtaudella on.

Mutta kiihottavin nainen on se josta mies pitää ja joka haluaa antaa miehella orgasmin.

Voiko mikään olla kiihottavampaa kuin tajuta että toinen haluaa nähdä kuinka vääntyilet orgasmin kourissa ja meinaa tehdä asialle jotain.

Vierailija
14/25 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ni" on ihan tavallinen 2 lasta synnyttäneen alapää, ei repeämiä tms ja mitä tiukkuuteen/löysyyteen tulee niin olen kyllä ymmärtänyt että en mitenkään löysä ole.

Turhauttavinta tämä on tiettyyn aikaan kuusta (parhaillaankin), olen liki vko ennen ovulaatiota ja liki vko sen jälkeenkin koko ajan himokas ja ennenkaikkea märkä..

Tuskaa:´(

ap

Vierailija
15/25 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä ihmeen jäätävä nainen? Miksi pitää tehdä aina tällaisia vertauksia kuten isomulkkuinen tumpelo ja itsekäs mies? Tai tiukkapilluinen frigidi. Miksei tiukkapilluinen voi olla ihana luonteeltaan ja estoton?

Pillun tiukkudella ei ole juuri tekemistä yleisen halukkuuden kanssa. En ymmärrä miksi niin moni (varsinkin nainen) ajattelee näin.

Enemmänkin on kysymys ilmapiiristä ja halusta tyydyttää toinen sekä henkisesti että fyysisesti myös makuuhuoneen ulkopuolella. Tiukkapillluinen mutta muuten jäätävä nainen ei sytytä.

Vierailija
16/25 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista koska vaimoni olisi tehnyt viimeksi aloitteen joka kieltämättä lämmittäisi valtavasti ja kasvattaisi sitä ns miehistä egoa. Jatkuva vonkaaminen ja siinäkin huono kerroin milloin mistäkin syystä on saanut lopettamaan senkin toiminnan. En todellakaan tiedä, enkä voi ymmärtää, miten seksi voi olla toiselle niin vastenmielistä. Olen yrittänyt lukuisia kertoja keskustella asiasta, mutta se tulkitaan painostukseksi. Eli kyllä se syö miestä ihan samalla lailla kuin naistakin. Kyllä kaikkien terveiden ihmisten pitäisi haluta ja olla haluttuja, muuten tulee pääkoppaan ongelmia.

En haluaisi olla ns kahden naisen mies, mutta ei kai tässä muitakaan vaihtoehtoja ole

Vierailija
17/25 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan miehesi kärsiä masennuksesta? Se vie monesti halut. Ja jos uhkailet pettämisellä, niin en ihmettele jos hänen ei tee enää sinua mieli.

Taidat todella rakastaa miestäsi kun olet noinkin pitkään tilannetta kestänyt. Itsellä menee hermot jos en pariin viikkoon saa mieheltä, siinäkin ajassa jo monesti hoitelen itseni. En siis todellakaan voisi elää noin vähällä seksillä.

Oletko kysynyt mieheltäsi onko hänellä toinen?

Vierailija
18/25 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitäkin miehiä on jotka jossain vaiheessa elämää havaitsevat olevansa homoseksuaaleja. Eivät kaikki tajua sitä peruskoulusta lähtien.

Vierailija
19/25 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies tulee lähelle tahtoisin vain ottaa askeleen poispäin. Jonkin aikaa yritin "sääliantamista" mutta nyt yhdyntä miehen kanssa tuntuu jo niin vastenmieliseltä että on vaikea näyttää edes neutraalilta, saati edes pikkuisen innostuneelta.

Meidän välimme ovat täysin solmussa eikä miehellä ole mitään (todellista) motivaatioita edes yrittää. Lupailee kaikkea mutta lupaukset jäävät toteuttamatta. Tunnen miestäni kohtaan lähinnä katkeruutta ja ihan hiukan pelkoakin.

Miten teidän välinne voivat muuten? Keskityt kirjoituksessasi siihen miten mies ei tyydytä sinua. Et kirjoita mitään mikä selittäisi miehen haluttomuuden. Et kirjoita mitään mitä olisit edes voinut tehdä väärin. Et kirjoita mitään siitä, miten kuitenkin rakastatte toisianne ja harrastatte yhdessä etc. Onko teillä mitään muuta kuin seksittömyyden kiristämät välit? Entäpä jos seksittömyys johtuukin niistä kiristyneistä väleistä?

Vierailija
20/25 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi pettänyt?

Kun mies tulee lähelle tahtoisin vain ottaa askeleen poispäin. Jonkin aikaa yritin "sääliantamista" mutta nyt yhdyntä miehen kanssa tuntuu jo niin vastenmieliseltä että on vaikea näyttää edes neutraalilta, saati edes pikkuisen innostuneelta. Meidän välimme ovat täysin solmussa eikä miehellä ole mitään (todellista) motivaatioita edes yrittää. Lupailee kaikkea mutta lupaukset jäävät toteuttamatta. Tunnen miestäni kohtaan lähinnä katkeruutta ja ihan hiukan pelkoakin. Miten teidän välinne voivat muuten? Keskityt kirjoituksessasi siihen miten mies ei tyydytä sinua. Et kirjoita mitään mikä selittäisi miehen haluttomuuden. Et kirjoita mitään mitä olisit edes voinut tehdä väärin. Et kirjoita mitään siitä, miten kuitenkin rakastatte toisianne ja harrastatte yhdessä etc. Onko teillä mitään muuta kuin seksittömyyden kiristämät välit? Entäpä jos seksittömyys johtuukin niistä kiristyneistä väleistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi