MIKSI mieheni ei halua seksiä lainkaan???
ei edes säännöllisesti otetun testosteronipiikin kanssa?? tätä on jatkunut nyt useamman vuoden, seksiä ehkä 3-4x/vuodessa, edellisestä kerrasta taas 3kk.
Toki yhteistä taivalta on lähes 18v takana mutta silti, ei SE tee kenestäkään totaalisen halutonta??
En ole mikään sotatankki enkä tod lahna vaan parisuhteessamme se pervompi ja kokeilunhaluisempi osapuoli ja seksi sisältänyt mm peppuleikkejä/panoja, säänn suuseksiä molemmin puolin, leluilla ja ilman ym.ym
En vain ymmärrä enkä oikein kunnon vastausta häneltä saa, asia on ikäänkuin lakaistu pinnan alle ja sitten mies ihmettelee kun välillä purkaudun olemalla todella ilkeä hänelle ja hermoni ovat kireällä.
En ikimaailmassa ajatellut kärsiväni 34v iässä selibaatista, tai siis jo 30v iässä koska tätä on jatkunut vuosia.
Ja vehkeensä kyllä toimii silloin kun seksiä on, aamurektioita on jne.
Alanko pettämään vai mitä helvettiä teen:´´(
Kommentit (25)
On "ihana" lukea että on muitakin naisia samassa tilanteessa kuin minä. Olen ollut mieheni kanssa 1,5 vuotta ja viimeiset 8kk on ollut henkisesti raskasta seksin puutteen takia.Tunnen itseni rumaksi ja epähaluttavaksi jonka vuoksi kiukuttelen turhaan.Olen koittanut keskustella kauniisti,vonkua ja tehdä vaikka minkälaisia aloitteita mutta mieheni torjuu minut todella kylmästi, nostamalla käteni pois ja kääntämällä selkänsä. Monesti itken itseni uneen eikä sekään häiritse miestäni. Mieheni on muuten ihana mutta mulle seksiä 2-4 kuukaudessa on aivan liian vähän varsinkin kun nekin parit kerrat ovat pitkän "työn"tulos. Minulla on edellisestä avioliitosta kaksi lasta ja olin edellisessä suhteessa 10 vuotta ilman tälläisiä ongelmia;joten en ymmärrä mikä on nyt vialla varsinkin kun mies ei suostu puhumaan mikä on muuttunut. Olemme alle kolmekymppisiä ja lapsenikin on jo koululaisia ja nukkuvat omissa huoneissaan joten hekään ei häiritse. Rakastan miestäni mutta en halua elää näin.
Anna miehelle kenkää ja odota sitä rakkautta. Seksi ja läheisyys kuuluu siihen jos rakastaa. Ilman sitä ei ole kuin äidinrakkautta.
On "ihana" lukea että on muitakin naisia samassa tilanteessa kuin minä. Olen ollut mieheni kanssa 1,5 vuotta ja viimeiset 8kk on ollut henkisesti raskasta seksin puutteen takia.Tunnen itseni rumaksi ja epähaluttavaksi jonka vuoksi kiukuttelen turhaan.Olen koittanut keskustella kauniisti,vonkua ja tehdä vaikka minkälaisia aloitteita mutta mieheni torjuu minut todella kylmästi, nostamalla käteni pois ja kääntämällä selkänsä. Monesti itken itseni uneen eikä sekään häiritse miestäni. Mieheni on muuten ihana mutta mulle seksiä 2-4 kuukaudessa on aivan liian vähän varsinkin kun nekin parit kerrat ovat pitkän "työn"tulos. Minulla on edellisestä avioliitosta kaksi lasta ja olin edellisessä suhteessa 10 vuotta ilman tälläisiä ongelmia;joten en ymmärrä mikä on nyt vialla varsinkin kun mies ei suostu puhumaan mikä on muuttunut. Olemme alle kolmekymppisiä ja lapsenikin on jo koululaisia ja nukkuvat omissa huoneissaan joten hekään ei häiritse. Rakastan miestäni mutta en halua elää näin.
Minä en varmaan koskaan pysty ymmärtämään, miksi naiset haluaa tällaiosen miehen kanssa olla? 1,5v josta 8kk ilman seksiä? Eikö kellot soi?
M34
Ja lapsetkin tykkäävät siitä.
Minä en varmaan koskaan pysty ymmärtämään, miksi naiset haluaa tällaiosen miehen kanssa olla? 1,5v josta 8kk ilman seksiä? Eikö kellot soi? M34
Itse olen 30v mies ja ollut vaimoni kanssa yhdessä 12 vuotta. Lapsiakin on siunaantunut pari kappaletta ja suhteemme on periaatteessa kaikin puolin ok, mutta itse en myöskään isommin halua seksiä vaimoni kanssa.
Kyse ei ole siitä, etten pitäisi häntä kauniina tai haluttavana, vaan enemmänkin siitä, että niitä hetkiä, jolloin jaksaisi alkaa seksihommiin on liian vähän.
Silloin tällöin kun olisi aikaa, on liian väsynyt aloittamaan mitään sätöä, eikä pikapanot ole koskaan olleet minun juttuni.
Vehkeessäni ei ole mitään vikaa, peli seisoo ja ajattelen seksiä vähintään yhtä usein kuin perus-pertti, mutta en vain halua seksiä niin paljoa, että näkisin sen vaivan.
Olen jo vuosia sitten antanut vaimolleni luvan, että seksiä saa hakea muualta ja jos unelmien mies tulee jossain vastaan, ni ei muuta kuin melaa mekkoon.
Tämä sopii minulle hyvin, en ole mustasukkainen. Vaimoni taas on, enkä itse edes halua myöskään muilta piparia. Ja ei, en myöskään ole homo.
Neuvoni on siis, että parisuhde ei välttämättä tarvitse parin välistä seksiä, vaan seksiä ylipäätään. Sama se kuka siinä on toisena osapuolena.