Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pääseekö 20-vuotiaat vanhemmat Silja Serenaden risteilylle,kun on 9kk ikäinen lapsi?

Vierailija
19.08.2010 |

Suunnittelimme avomieheni kanssa laittavamme tulevat veronpalautukset johonkin mukavaan pieneen matkaan :) Ajattelimme lähteä muksun kera risteilylle Ruotsiin. Pidän Silja Serenadesta,kun siellä on pienille niin paljon aktiviteettia. Ongelma vaan on ikäraja, se on 21v. Tyssäsikö matka sitten tähän?:(

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinne pääse myöskään hyvin käyttäytyvät nuoret, jotka eivät edes koske päihteisiin! Hekin saavat ihan samanlaista epäreilua kohtelua osakseen. Esim. lestadiolaiset nuoret eivät pääse laivalle keskenään.

Vierailija
22/41 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vauva ei poista riskiä, laivoilla olis vaan enemmän pieniä lapsia, joista kavereiden kanssa bilettävät vanhemmat ei pysty huolehtimaan."

Me lähdetäänkin nimenomaan laivalle vetää hirveet perseet,jätetään kato muksu yksin hyttiin koisimaan.

Millonkohan olen viimeksi nauttinut alkoholia,hmm, 17kk sitten? Tai no joo,otin puoli vuotta sitten tuttavan häissä lasin skumppaa. Asiat menee kato aika uuteen tärkeysjärjestykseen kun saa lapsen.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap:lle ja miehellensä vai sille 9 kk ikäiselle vauvalle? Ei tuon ikäinen lapsi mitään laivan virikkeistä ymmärrä.

Vierailija
24/41 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luoja mitä kilipäitä te ootte. Kyllähän tuon ikäinen nauttii siitä,jos menemme hänen kanssa leikkituokioihin! Viime vuonna siellä oli lapsille muumien aamujumppa,kyllä siellä joku äiti pienen vauvansa kanssa jumppasi.

Ap

Vierailija
25/41 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAAT SITÄ VERONPALAUTUSTA? Tosi ihkuu että teillä teineillä on rahaa käydä risteilyllä ja kaikkee. Sossustako saatte loput rahat?

Vierailija
26/41 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä duunin puolesta saatu. En kerro paljonko tulee,mutta hyvin kuitenkin tulee. Ei eletä sossun luukulla,niinkui sinä vanha seniili lahna varmaan teet. Mies on töissä ja minä kotona.

Ap

Vierailija
27/41 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta menkää vauvan kanssa johonkin rauhalliseen kylpylään Suomessa, ei nuo risteilyt sinänsä ole ihan perhekohteita... Enemmän nautitte kivassa hotellissa olostanne.

Vierailija
28/41 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jätetään toisten haukkumiset teineille.

Eikös tässä nyt aikuisia kaikki olla?

Vierailija
29/41 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

unta ja ruokaa. Menkää kahdestaan, kait mummot hoitaa. Saatte kahden keskistä lomaa.

Vierailija
30/41 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva ottaa lapsi mukaan..

Ap

Vierailija
31/41 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh näitä kommentteja täällä. tokihan se tarkoittaa jos 20-vuotias pariskunta joilla on lapsikin,, lähtee jonnekin niin sossu maksaa ja vanhemmat vielä ryyppääkin jättäen lapsen heitteille. blaah.

Joku kylpyläjuttu voisi antaa vauvalle enemmän kyllä kuin risteily. Varsinkin, kun on alle vuoden ikäinen. Joissakin paikoissa on erikseen lapsille erityistä ohjelmaa (musiikkia, muumeja tms). Risteilyillä ohjelmat taitavat olla enemmän yli 2-vuotiaille tarkoitettuja.

Vierailija
32/41 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon 20 -vuotias äiti, mulla 10 vuotta vanhempi mies, joka tienaa yli 3500 euroa kuussa. rahaa riittää matkusteluun ja sossusta ei tarvitse hakea :-)

p. s ihan omaa ammattiakin olen menossa opiskelemaan

kyllä JOTKUT vanhemmat äidit on inhottavia ja ennakkoluuloisia ! Onneksi joukosta löytyy myös enemmistö tosi mukavia:)

Vierailija
33/41 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon 20 -vuotias äiti, mulla 10 vuotta vanhempi mies, joka tienaa yli 3500 euroa kuussa. rahaa riittää matkusteluun ja sossusta ei tarvitse hakea :-) p. s ihan omaa ammattiakin olen menossa opiskelemaan kyllä JOTKUT vanhemmat äidit on inhottavia ja ennakkoluuloisia ! Onneksi joukosta löytyy myös enemmistö tosi mukavia:)

No tämä viesti ei ehkä ollut nyt omiaan kuvaa 20-vuotiaista parantamaan, mutta ihan hyvää varmasti tämäkin tarkoitti.

Vierailija
34/41 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suositelen ei noin pientä mukaan. Eihän siellä hytissä voi ruokaakaan lämmittää.

Vierailija
35/41 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus itsenäisyyspäivän aikoihin? Taitaa vauva ehtiä täyttää yksi vuotta jo sitä ennen, jos nyt jo on 9kk.

Vierailija
36/41 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäytymästä huonosti. Kyllä kuule taitaa viina maistua niillekin kun pääsee äitin ja isän silmien alta pois. Joo on nähty niin monesti!!

Vierailija
37/41 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon 20 -vuotias äiti, mulla 10 vuotta vanhempi mies, joka tienaa yli 3500 euroa kuussa. rahaa riittää matkusteluun ja sossusta ei tarvitse hakea :-) p. s ihan omaa ammattiakin olen menossa opiskelemaan kyllä JOTKUT vanhemmat äidit on inhottavia ja ennakkoluuloisia ! Onneksi joukosta löytyy myös enemmistö tosi mukavia:)

Sehän on somaa, että et lainaa miehen ammattia.

Vierailija
38/41 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää soittaa ja hakea erikoislupaa kapteenilta. Kveri joka on 20 juuri niin teki ja pääsi perheensä kanssa sinne(heillä myös vauva).

Me oltiin juuri kk sitten siljalla 3v.n ja 10kk vanhan kanssa ja kyllä vauva nautti ihan kunnolla leikkipaikoissa ja katteli esityksiä kuin aikamies :D ja vauvan hoito onnistuu helposti laivalla. Ollaan matkustettu tytön kanssa ruotsiin ekan kerran kun oli 6kk ja poika oli ekan kerran 3kk vanha :)

Vierailija
39/41 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni kävimme kyllä laivalla kun muksu oli sen 9kk, kyllä sekin tykkäsi kun oli erilaista kuin kotona,nautti katsella ihmisiä, syötiin hyvin ja käytiin ostoksilla, missään muksujen paikassa ei tosin vielä pystynyt käymään, mutta itse ainakin nautin että pääsin risteilylle, koska välillä on mukava päästä kotiympyröistä pois. Tukholmassa käytiin kaupoissa kun muksu nukkui päikkärit. Tietenkään me emme juopotelleet ja nukkumaankin piti ajoissa mennä kun muksulla oli ne rytmit siellä laivallakin. Meillä ei tuon ikärajan kanssa ollut ongelmia kun itse on silloin 26 ja mieheni oli 20, hyvin päästiin laivalle.

Vierailija
40/41 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvamme olisi tuolloin joulukuussa sen 9kk :) Minun pitää soitella Siljalle asiasta.

Ap