Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lääkäri on voinut soittaa, kun ei näy puhelutiedoissa?

Vierailija
09.02.2024 |

Kyllä siitä pitäisi jäädä jälki myös minun puhelimeeni. Miten on mahdollista, että puhelin on päällä ja suunnilleen käsissä koko ajan ja lääkäriltä tulee viesti, että on yritetty tavoitella, mutta ei tavoitettu puhelimitse. Numero on kuitenkin ilmeisesti oikein, kun viesti tuli perille.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/16 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sama vika kun siinä, kun Postilta tulee kotona olevalle viesti "lähetystä on yritetty toimittaa". Laitetaan vakioviesti asiakkaalle, kun ei huvita soitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri ei oikeasti jaksanut soittaa 

Vierailija
4/16 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista, ettei sinulla ole palvelunumeroiden esto puhelimessa. Sellaiset saattavat blokata sairaalasta tuntemattomasta numerosta tulevat soitot niin, ettei sinulle edes tule näkyviin mitään tietoa, että joku on yrittänyt soittaa. Olen selvitellyt tätä muutamien potilaiden kanssa. Ellei tällaista ole, niin onhan tiedoissasi varmasti oikea puhelinnumero? t. osastosihteeri 

Vierailija
5/16 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun nokiaani jää tietoa, jos tavoiteltu ilman näkyvää numeroa - omituista.

Vierailija
6/16 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää siitä tieto tavoiteltuun puhelimeen ja operaattorille myöskin. 

Vierailija
7/16 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkista, ettei sinulla ole palvelunumeroiden esto puhelimessa. Sellaiset saattavat blokata sairaalasta tuntemattomasta numerosta tulevat soitot niin, ettei sinulle edes tule näkyviin mitään tietoa, että joku on yrittänyt soittaa. Olen selvitellyt tätä muutamien potilaiden kanssa. Ellei tällaista ole, niin onhan tiedoissasi varmasti oikea puhelinnumero? t. osastosihteeri 

Jos numero olisi väärä niin miten viesti tulisi perille? Ja ainakin päivystyksen takaisinsoittopyynnöllä tuli puhelu, myös useampi lehtimyyjä soitellut.

Ap

Vierailija
8/16 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle jää tieto ei numeroa

Ap

Vierailija
9/16 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos numero olisi väärä niin miten viesti tulisi perille? Ja ainakin päivystyksen takaisinsoittopyynnöllä tuli puhelu, myös useampi lehtimyyjä soitellut.

Ap

Lääkärit soittaa usein tuntemattomasta numerosta. Silloin puhelu voi automaattisesti hylkääntyä, jos on esto päällä, vaikka näkyvillä olevasta numerosta soittaessa puhelu tulisi perille.

Vierailija
10/16 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun minulla näkyy muut tuntemattomasta numerosta tulleet puhelut. Ne eivät ole mitenkään estyneet, vaan näkyvät tulleissa puheluissa ja numeron tilalla lukee ei numeroa. Miten tämä yksi puhelu mystisesti olisi blokattu?

Ap

Vierailija
11/16 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eihän numero voi jäädäkään, mutta joskus olen juossut vastaamaan ja ehtinyt nähdä tekstin tuntematon, mutta kun katsoo vaikkapa vastaamattomat tietoja, siellä tms. ei lue tuntematon. Siitä ei jää jälkeä, jos ei itse näe. Muissa puhelmissa ja vanhemmissa nokialaisissakin on puhelu näkynyt.

Vierailija
12/16 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eihän numero voi jäädäkään, mutta joskus olen juossut vastaamaan ja ehtinyt nähdä tekstin tuntematon, mutta kun katsoo vaikkapa vastaamattomat tietoja, siellä tms. ei lue tuntematon. Siitä ei jää jälkeä, jos ei itse näe. Muissa puhelmissa ja vanhemmissa nokialaisissakin on puhelu näkynyt.

Kuten kerroin niin minulle jää siitä vastaamattomiin puheluihin teksti ei numeroa. Eli jää jälki. Nytkin on useampi vastaamattomissa, missä lukee ei numeroa (eli tuntematon numero). Mutta tänään ei ole tullut puhelua. 

Vierailija
13/16 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut minulle vastasoittoa kunnan rokotusnumerosta. Tosin sanottiin että on ruuhkaa. Hoituritko siellä näin yksinkertaista hommaa hoitaa?

Soitin 22.12. 23. Klo 1210.

Vierailija
14/16 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niitä lääkäreitä vois vähempää kiinnostella. Se on tätä nykyaikaa. Jumalan asema.

Minulle käyny samalla tavalla ja luki paprussa Ei avstaa.

Vierailija
15/16 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut minulle vastasoittoa kunnan rokotusnumerosta. Tosin sanottiin että on ruuhkaa. Hoituritko siellä näin yksinkertaista hommaa hoitaa?

Soitin 22.12. 23. Klo 1210.

Taas nähdään että nämä palstahoitsuttelijat ja hoituroilijat on itse työttömiä kun tuollaiseen aikaan soittaa :D ymmärrän katkeruutesu

Vierailija
16/16 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä jättää lääkärille viesti, että minun puhelimeeni ei ole yritetty soittaa. Ei ole mitään estoa päällä. Ei ole väärä numero, kun viesti kuitenkin tuli ettei tavoitettu.