Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niukka vuoto alkuraskaudessa

19.08.2010 |

Olen 6+2, niukkaa veristä vuotoa on tullut vajaan viikon ajan. Pikkuhousunsuoja riittää, kun sen kaks kertaa päivässä vaihtaa. Pitäskö ottaa yhteyttä johonkin? Kipuja eikä klönttejä ole tullut. Mulla ei ole ollut puhelinyhteyksiä käytössä nyt noin viikkoon, siksi en ole vielä päässyt soittamaan lääkäriin. Mutta pitäskö siis huolestua?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Forum sekoilee...tai sitten minä :))

Voi ei! Olen todella pahoillani menetyksestäsi :(

Tuommoista ei kenenkään naisen tulisi kokea. Useinkin mielessäni pohdin, että jos on kesken mennäkseen menisi sitten niin alussa, ettei koskaan saisi edes tietää.

Mulla ei nyt ole tullut mitään pyyhkiessä pariin päivään. Pahoinvointi on mulla voimistunut nyt ja olen sen takia aika heikossa kunnossa...en oksentele kamalasti (kun ei ole paljoa oksennettavaa) mutta kamala olo on 24/7 (varsinkin ylävatsanseudulla) ja painokin jo vähän tippunut.

Nyt mulla on myös ajoittain semmoista vihlontaa alapäänseudulla...kohtu kasvaa? Vihlonta ei ole suurta ja se tulee vain välillä ja tuntuu jonkin verran...ei mitenkään haittaa elämistä. Noistakin olen ehtinyt lukea jo pahimmat jutut.

Vierailija
22/24 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki hyvin. hyvältäö vaikuttaa kun oireita on eikä vuotoa :)

Juu, no ei tuo ollut ensimmäinen menetys (rv 18+ 12/08, km rv 7 06/09 ja nyt tuo km rv 7 06/10.)

Mut nyt olis taas sit elämä aluillaan :) Josko nyt onnistais :) Ja pari tyttöä on jo elämää piristämässä onneks :)

nyt vaan koittaa ottaa lunkisti ja olla pelkäämättä pahinta :) Tosi helppppoooo..

T.MiRaBel, ja PikkiHikkinen 5+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkoja 6+3 ja sunnuntaina oli pyyhkiessä ruskeaa vuotoa, maanantain se oli jo kirkasta verta, mutta vain sen verta että huomasi pyyhkiessä. menkkamaisia kipuja oli alavatsalla ja selällä.

Nyt ei sitten enää mitään vuotoja, mutta enhän mä muuta osaa miettiä, kun sitä että onko siellä masussa elämää vai ei.

Kaksi raskautta olen saanut ilman mitään vuotoja yms. ongelmia loppuun asti onnellisesti, joten mitään tällaista en osannut odottaa.

Nyt on vain pahat mielessä koko ajan. Saisikohan neuvolasta keskusäitiysneuvolaan lähetettä ultraan? Vai onko yksityinen ainoa vaihtoehto?

Vierailija
24/24 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samoja kokemuksia ja nyt odotan maanantaita että saan verikokeiden tulokset. Menkkojen piti alkaa 30.9 sillon seksin jälkeen heti vuojin niukkaa punasta vuotoa muutaman päivän. Pikkusella suojalla pärjätiin. Luulin niitä menkoiksi. Sit siitä 5pv ni taas seksin jälkeen sama homma. Sit soi mun kellot päässä. Edellisessä raskaudessa oli sama kerran vkt 15. Seuraavana aamuna tein testin ja plussa tuli. Soitin neuvolaan ja se laitto ultraan. Lekuri ultras ja tutki ja ei tahtonu löytää mitään. Kokeili kohdun ja munasarjat. Kohtu ei kuulema tunnu raskaana olevan kohdulta. Käski seuraavana aamuna mennä neuvolaan uuteen testiin. Jos + ni tarkempaan ultraan sulkemaan kohdun ulkopuolinen poisa ja jos - ni sit odotellaan vuotoa. Olin juonu aamulla paljon ja käyny lähtiissä vessassa ennenku testin annoin. - tuli mutta mietin et voiko toi juominen vaikuttaa... ottivat vielä verestä hcg arvot ja ne saahaan maanantaina. En ole kipiänä enkä vuoda. Jotenki tuntuu et voiko olla mahollista et ois menny kesken. Viikkoja ois 5+4 ku ultrasi ja eihän se kovin iso sillon ole. En tiiä. Onko vain epätoivoinen ja yritän pitää raskaus ajatuksesta tiukasti kiinni. Maanantaina kuulee onko miljoonia vai vaan muutama hormooni liikenteessä. Sit uskon.