Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9v synttärikemut

Vierailija
19.08.2010 |

ajattelin että pistuuttaisin poikani kera 10 läheisimmän kaverin kanssa leffaan jonka jälkeen Raxiin syömään.

Siellähän on monenlaista popsittavaa eri pizzoista, kanansiivistä, keitosta, pikkunakeista, lihapullista, salaateista jne lähtien.

Lisäksi jäätelöä ja hilloa ja itse veisin erikseen vielä tarjolle irtokarkkeja ja esim sipsejä.

Olisko ok?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä siis maksat 10 lapsen leffan ja raxissa syömiset?

Mielestäni ensin pitäs olla raxi ja jonka jälkeen sitten leffaan. Ja itse antaisin jokaiselle lapsille pussukan namia leffaan, sillä niin he haluavat kuitenkin jotain naposteltavaa vielä.

Vierailija
2/4 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelymatkan päässä toisistaan. Vanhemmat toisi lapset raxiin ja hakis leffasta pois.

Itselleni olisi vain turhan kallis järjestettävä. Ehkä onnistuisi jos viisi lasta olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raxissahan pitävät synttärikemuja ja leffaan voi myös mainiosti viedä karkkeineen. Mutta miksi ihmeessä pitäisi maksaa kaikille vieraille molemmat???

Vierailija
4/4 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin vain että yksikseen olisi hieman liian kuppaista, leffa tarjoaisi sitä ohjelmaa ja ruokapuoli sitä herkuttelua.

Sijainti ei olisi ongelma, välimatkaa kys paikoilla keskenään on n.500m jos sitäkään.

Minä ja mies olisimme kyllä valmiita ottamaan köörin leffateatterissa vastaan ja sen jälk lampsien syömään.

Ja leffa siksi ensin että se alkaa tiettynä klonlyömänä ja sen jälkeen saisi sitten rauhassa herkutella vaikka 2h ajan jos niikseen on, tai pidempäänkin;)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän