Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olette tienneet vauvan sukupuolen etukäteen, oletteko pitäneet asian salaisuutena?

Vierailija
05.05.2010 |

Ja ois vielä kiva tietää, miksi tai miksi ette?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kolme lasta ja jokaisen sukupuolen olemme nähneet 4D-ultrassa. kaikista olemme kysyjille kertoneet, että "kyllä, tällä kertaa näyttäisi olevan tyttö tulossa" tai että "tämä näyttää nyt vahvasti pojalta, ainakin vehkeet sillä oli".

Emme ole sanoneet, että asia olisi mitenkään satavarma, koska sitähän se ei ole. Mutten ole keksinyt yhtään syytä, miksi sukupuolta olisi pitänyt salaillakaan. Me kai olemme muutenkin kovin vähän taikauskoisia tyyppejä mieheni kanssa.

En tiedä meneekö samaan kategoriaan, mutta myös lapsen nimi on kerrottu heti syntymän jälkeen, koska olemme miettineet ne etukäteen ja päättäneet sitten lapsen nähtyämme, sopiiko tämä vai tämä nimi tälle tyypille paremmin. Ja sitten se nimi on otettu heti käyttöön.

Vierailija
2/4 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa vähän mietin nyt itsekin, kun sain tietää, kumpi tulossa.

Olin pyytänyt, että asiaa ei kerrota, mutta vauvalla oli alamasussa jotain kirkastumaa (ilmeisesti lapsenpihkaa kerääntyneinä suoleen), ja sitä tuli lääkärinkin ultraamaan urakalla. Niin kauan sillä seuduin pyörivät, että näki ihan selvästi.

Sukupuoli on meille niin mieluinen, että minulta tuli itku. Jokainen neljän samaa sukupuolta saaneen jälkeen varmasti ymmärtää, että se eri merkkinen tuntuu ihan erityiseltä, vaikka se viides prinsessakin olisi ollut hyvin tervetullut.

Mutta että me saadaan POIKA!!! Mä haluan huutaa sen tänne, kun miehemme kanssa päätimme, että pidetään nyt salassa, ihan sen takia, kun muitakaan emme ole kysyneet ja tätäkään ei ollut tarkoitus tietää.

Ei siis perusteltu syy, mutta syy siinä kuin muukin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestisi oli herttainen ja ihana, paljon onnea! meillä on kaksi poikaa, ja kun kuulimme ultrassa että kolmas on tyttö, koin aivan samanlaista riemua kuin sinä nyt. Muistui hyvin mieleen, vaikka siitä on jo vuosia.

Samaa vähän mietin nyt itsekin, kun sain tietää, kumpi tulossa. Olin pyytänyt, että asiaa ei kerrota, mutta vauvalla oli alamasussa jotain kirkastumaa (ilmeisesti lapsenpihkaa kerääntyneinä suoleen), ja sitä tuli lääkärinkin ultraamaan urakalla. Niin kauan sillä seuduin pyörivät, että näki ihan selvästi. Sukupuoli on meille niin mieluinen, että minulta tuli itku. Jokainen neljän samaa sukupuolta saaneen jälkeen varmasti ymmärtää, että se eri merkkinen tuntuu ihan erityiseltä, vaikka se viides prinsessakin olisi ollut hyvin tervetullut. Mutta että me saadaan POIKA!!! Mä haluan huutaa sen tänne, kun miehemme kanssa päätimme, että pidetään nyt salassa, ihan sen takia, kun muitakaan emme ole kysyneet ja tätäkään ei ollut tarkoitus tietää. Ei siis perusteltu syy, mutta syy siinä kuin muukin :)

Vierailija
4/4 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin mulla vuotaa vedet silmistä, kun vain ajattelenkin meidän neitien iloa, kun tulee leikkeihin prinssi mukaan :)

Ja mä ihan intona odotan niitä hirmuliskopaitoja ja " synkkiä rumia poikien vaatevalikoimia", joita tällä palstalla parjataan niin paljon :D

Ne on vaan minusta tämän vaaleanpunaisen höhhöelämän keskellä niin mieluisia asioita :)