Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sainpas sanottua koko lapsuuteni minua ahdistelleelle sedälle!

Vierailija
19.08.2010 |

Ensimmäiset muistikuvat perhetutusta ovat niitä, kun hän läpsäisee "leikillään" pyllyäni, kuvailee 12-vuotiaan vartaloani kiihottavaksi, tulee "vahingossa" kylpyhuoneeseen ollessani suihkussa ja puhuu sopimattomia.

Perheeni on aina ollut hyvin seksuaalikielteinen enkä koskaan ole uskaltanut kertoa heille sedän toiminnasta. Meistä lapsista on kasvatettu suoranaisia kynnysmattoja, mitä vanhempiin ihmisiin (myös miehiin) tulee.

Sain esikoiseni 4 kk sitten. Olin eilen syömässä vanhempieni kotona. Paikalle oli kutsuttu useita tuttuja, mukaan lukien tämä setä. Yhtäkkiä tunsin pöydän alla sedän sormien hipaisevan reittäni. Nousin ylös ja sanoin kuuluvasti "Hipaisit juuri reittäni sormillasi pöydän alla. Olen lapsesta asti sietänyt härskejä vitsejäsi ja kosketteluasi ja nyt se saa loppua!". Sitten istahdin alas ja jatkoin rauhassa syömistä, kun vanhempani ja muut vieraat rykivät ja punastelivat. Setä ei katsonutkaan minuun loppupäivänä.

Johtuukohan yhtäkkinen rohkeuteni ja eheyteni äitiydestäni? Olen todella ylpeä itsestäni ja hyvillä mielin, vaikka äitini minua toruikin, että olisin voinut selvittää asian hienotunteisemmin ja jossain muualla.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miten on mahdollista että ruokailu jatkui, eikö porukka alkanut puhumaan asiasta? Tai miten sulla oli ruokahalua enää? Mutta rohkeasti teit, ja hyvä niin. Mun isäpuolen isä on ahdistellut (tosin ei noin räikeesti ku nsun setä) mua ja mun siskoja, mutta ei oo kukaan vielä saanut sanotuksi sille.

Vierailija
2/22 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanattoman ylpeänä rohkeudestasi. Ei ole sinun häpeäsi, että setä on härski ja iljettävä pedofiili.

Hieno juttu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä johtui siitä, ettet ole enää aikuisena riippuvainen vanhemmistasi (taloudellisesti ym).

Kertoisin äidille, että miten kärsit lapsena ja sanoisin, ettet siedä mitään moitteita tästä, että puolustit itseäsi.

Vierailija
4/22 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesikö äitisi aiemmin tuon papparaisen toiminnasta?

Vierailija
5/22 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen inhonnut setää siitä asti kun hän ensimmäisen kerran sai oloni tuntumaan likaiselta.

Asiasta ei alettu puhumaan ainakaan aterian aikana. Kaikki nolostuivat ja käyttäytyivät kuten mitään ei olisi tapahtunutkaan. Niin tyypillistä minun perheelleni.

Vain äitini otti asian puheeksi, kun olin lähdössä kotiin. Ja silloin hän tosiaan huomautti, että olisin voinut olla hienotunteisempi.

Mutta JES MIKÄ OLO! Tunnen olevani aikuinen nainen, jonka yli ei sukulaissedät tai muutkaan kävele!

ap

Vierailija
6/22 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun monella muullakin ihmisellä olis sun rohkeuttasi. Voit todella taputtaa itseäsi selkään.

Vierailija
7/22 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin painaisin että TYKKÄÄN!

Vierailija
8/22 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit oikein ap, hienoa!

Vierailija
9/22 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sattui ala-asteella tullessani iltapäivällä kaverin synttäreiltä. Vieras mies houkutteli minua autoonsa ja puhui likaisia. Lopulta mies ajoi perässäni, kunnes juoksin metsään ja sitä kautta polkua pitkin kotiin.

Tässä tapauksessa äitini oli sitä mieltä, että kaikki johtui käytöksestäni, hameestani ja että miehille vain tulee sellaisia haluja.

Sen jälkeen en ole halunnut kertoa vanhemmilleni mitään seksuaalisuuteen liittyvää hyvässä enkä pahassa.

Osasin odottaa äidiltäni sitä, että hän toruu minua setäni ojentamisesta. MUTTA MINUA EI YHTÄÄN KIINNOSTA :) Toivottavasti kaikki muutkin naiset kokevat samanlaisen eheytymisen ja alkavat puolustaa oikeuksiaan!

ap

Vierailija
10/22 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ylpeä sinusta, luu kurkkuun vain sioille.

t: mies

Vierailija
11/22 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli oikein tippa linssiin ja hillitön solidaarinen YOU GO GIRL -tunne tänne ruudun toiselle puolen... Mahtavaa! Ja just noin se parhaiten hoitui - "numeroa tekemättä" (vaikka olihan tuossa numeroa, hih), et alkanut itkeä etkä purkautunut tuon enempää.

Hyi hitto mikä äijä, mutta sussa on nainen RAUTAA! Liekö äitiyden ansiota tai mitä, mutta sä olet vahva. Jes!

Vierailija
12/22 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä pitäisi vain ymmärtää, tekivät ne mitä tahansa

Vierailija
13/22 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tästä voimasta, jonka olet omaksesi saanut!

Äitisi käyttäytyy todella sopimattomasti, kuten myös tämä nilviäis-setä.

Vierailija
14/22 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet vuosia setää kestänyt, onko pakko pilata päivällinen asialla? Eikö sitä olisi voinut hoitaa kahden kesken, kun muut eivät ole kuulolla. Lisäksi tilanne on ollut melko nolo myös sedällesi, jonka nolasit kaikkien perhetuttujen(?) edessä.

Onnea kuitenkin rohkeudestasi! Toivottavasti opit käyttämään sitä harkiten!

Vierailija
15/22 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että pilata päivällinen ja ihan nolata joku saatanan paska!!!??? Ootko vähän yksinkertainen dorka!

Onnea aapeelle!

jos olet vuosia setää kestänyt, onko pakko pilata päivällinen asialla? Eikö sitä olisi voinut hoitaa kahden kesken, kun muut eivät ole kuulolla. Lisäksi tilanne on ollut melko nolo myös sedällesi, jonka nolasit kaikkien perhetuttujen(?) edessä. Onnea kuitenkin rohkeudestasi! Toivottavasti opit käyttämään sitä harkiten!

Vierailija
16/22 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä nyt muut katsovat ettei setä pääse ahdistelemana muita sukulaislapsia.

Olisiko se huono juttu?

jos olet vuosia setää kestänyt, onko pakko pilata päivällinen asialla? Eikö sitä olisi voinut hoitaa kahden kesken, kun muut eivät ole kuulolla. Lisäksi tilanne on ollut melko nolo myös sedällesi, jonka nolasit kaikkien perhetuttujen(?) edessä.

Onnea kuitenkin rohkeudestasi! Toivottavasti opit käyttämään sitä harkiten!

Vierailija
17/22 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin odotan ja pelkään tilaisuutta, jossa saisin sanottua ahdistelijasedälle suorat sanat. Miten tilanne eteni?

Teit aivan oikein! Sinun ei uhrina tarvitse suojella setääsi julkiselta häpeältä tai nöyryytykseltä (toisin kuin äitisi ajattelee ja kuten myös minun vanhempani ajattelevat)!

Olen iloinen puolestasi!!!

Vierailija
18/22 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että muut sukulaiset tietävät varoa ettei tuo setä enää ahdistelisi muita. Ja toisekseen tuo setähän se valitsi ajankohan hiplailulleen kaikkien läsnäollessa. Miksi ap:n pitäisi huolehtia ettei setä vaan nolostu ???????

Vierailija
19/22 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet vuosia setää kestänyt, onko pakko pilata päivällinen asialla? Eikö sitä olisi voinut hoitaa kahden kesken, kun muut eivät ole kuulolla. Lisäksi tilanne on ollut melko nolo myös sedällesi, jonka nolasit kaikkien perhetuttujen(?) edessä. Onnea kuitenkin rohkeudestasi! Toivottavasti opit käyttämään sitä harkiten!

Olihan sedällä tarvetta hiplailla ap:ta muiden läsnäollessa. Minkä opetuksen setä olisi saanut jos ap olisi sanonut tästä kahdenkesken. Eipä juuri minkäänlaista. Jos ihminen käyttäytyy noin sairaalloisesti ja jatkaa sitä vuosienkin päästä, mielestäni on tarvettakin tuntea itsensä noloksi!

Vierailija
20/22 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekisin myös lisäksi virallisen rikosilmoituksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi