Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos asut isossa kaupungissa, missä on paljon vaatekauppoja,

Vierailija
19.08.2010 |

niin tilaatko netistä vaatteita ja miksi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

netistä kun se on niin ihanan helppoa.

Vierailija
2/12 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri samasta syystä kuin aikemip, se on niin ihanan helppoa ja saa vaatteita mitä ei tule heti kadulla vastaan. En tykkää yhtään juosta kaupoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen ellokselta yrittänyt tilata, mutta se ei vaan onnistunut ja päätin unohtaa koko budjun.

Meillä teini ostaa jo itse vaatteensa ja kuopus taas pistää päällensä sen mitä mä ostan. On poika ja ei kovin ronkeli vaatteiden suhteen, tiedän mitä jättää ostamatta. Mutta kaupasta mä ne ostan, samoin teini-tyttö.

Vierailija
4/12 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isossa kaupungissa, jossa oli paljon kauppoja, nykyään pienessä kaupungissa, jossa on vähän kauppoja. En tilannut ennen vaatteita netistä, enkä tilaa nytkään. Haluan sovittaa ostamani vaatteet. Minusta niitä on hankala sitten lähetellä takaisin.

Vierailija
5/12 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aina ehdi/jaksa kiertää niitä kymmentä kauppaa löytääkseni jotain sopivaa, vaikka joskus sekin täytyy valitettavasti tehdä. Lisäksi meiltä on keskustaan 40min bussimatka suuntaansa (vaikka "kaupungissa" asutaankin), joten ei tule ihan äkkiseltään lähdettyä.

Vierailija
6/12 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni en, koska haluan sovittaa ne ja esim. hyvin istuvia housuja tai hameita ei saa muuta kuin sovittamalla useamman. Koen palauttelun hankalaksi.

Vierailija
7/12 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis, lähinnä huutonetistä ostelen :) Sieltä etsiminen on helpompaa ja vaattete halvempia.

Vierailija
8/12 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saattanut tilata ja vauvani ollessa vastasyntynyt tilasin parit rintsikat kun ei huvittanut lähteä ulos. Yleensä haluan kyllä sovittaa ja hypidstellä.

Vierailija
9/12 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä välimatkat pitkiä. Kauppoihin menemiseen menee aikaa eikä siellä välttämättä ole siten juuri sitä mitä haen.

Vierailija
10/12 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva kotona katsella vaatteita netistä ja painaa klik-klik, jos haluan itselleni samanlaisen. Noudan paketin lähi-R-kioskilta, ja jos vaate on iso tai liian pieni, niin voin palauttaa sen helposti. Ei tarvitse etsimällä etsiä ja koluta vaatekauppoja, kun voi tehdä sen kotisohvalla ;-)

Vierailija
11/12 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myös H&M:lta käyttövaatteita koska on niin helppoa (3 alle 5-vuotiasta lasta).

Käyn kyllä myös ihan vaatekaupoissakin ostoksilla.

Vierailija
12/12 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei täällä ole IKINÄ kokoja 134 pojalle ja tytölle rekeissä. Kaikki aina loppu. Joten ihan turha käydä penkomassa rekkejä todeten, että juuri 134 tai 140 koko puuttuu. Ajan hukkaa. Miksi noissa 128-146 kokonumeroissa on niin vähän vaatteita kaupoissa, erityisesti pojalle? Ja asun Helsingissä! Oikei, ostan sitten Nextiltä netistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme