Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä vierailla riitti taas taivasteltavaa kun meillä ei ole

Vierailija
19.08.2010 |

mikroa, ei sähköhammasharjaa.

Ei ole mitään käyttöä niille!

Heistä se oli todella outoa, ovat kuulemma ihan perus tavaroita jotka pitää olla.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikroa, ei sähköhammasharjaa. Ei ole mitään käyttöä niille! Heistä se oli todella outoa, ovat kuulemma ihan perus tavaroita jotka pitää olla.

Vierailija
2/56 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meiltäkään löydy sähköhammasharjaa, mutta mikro on. Meille se on tarpeellinen. Koululaiset tekevät mielellään lämpimiä voileipiä välipalaksi.

Pojalle oli suositeltu sähköhammasharjan hankkimista, saa nähdä sitten tuleeko sellainen meille vai ei :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se ärsyttää tosi monia

Mutta sellaista en huoli kaapintäytteeksi, kun me itse ei juoda kahvia. Ja vieraat talossa talon tavalla...

Vierailija
4/56 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron huomaa jo viikon lomailun jälkeen, kun tulee kotiin ja saa vihdoin hampaansa kunnolla puhtaiksi sähköhammasharjan avulla! Eiväthän nuo kumpikaan ole välttämättömiä, mutta elämä on niiden kanssa mukavampaa.

Vierailija
5/56 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin harvoin kun kahvia keitetään, se keitetään kahvipannussa.

Vierailija
6/56 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se ärsyttää tosi monia Mutta sellaista en huoli kaapintäytteeksi, kun me itse ei juoda kahvia. Ja vieraat talossa talon tavalla...

Vierailija
7/56 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on kyllä ihan peruskamaa nykypäivänä.

Missä te sulatatte pakasteet tai lämmitätte edellisen päivän ruuanjämät?

Vierailija
8/56 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on oikeastaan aika törkeää että vieraat kehtaavatkin paheksua ja osoittaa mieltään siitä että just kahvia ei ole tarjolla, kun kuitenkin kannan pöytään kolmen ruokalajin illallisen ja niin viinit, oluet ja siiderit kuin alkoholittomatkin vaihtoehdot. Silti alkaa mäkätys kun jälkiruuan kanssa ei olekaan kahvia.

meillä ei ole kahvinkeitintä ja se ärsyttää tosi monia Mutta sellaista en huoli kaapintäytteeksi, kun me itse ei juoda kahvia. Ja vieraat talossa talon tavalla...

Vierailija
9/56 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljon parempaa kuni mikrossa. Eikä vie montaa minuuttia.

Vierailija
10/56 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on oikeastaan aika törkeää että vieraat kehtaavatkin paheksua ja osoittaa mieltään siitä että just kahvia ei ole tarjolla, kun kuitenkin kannan pöytään kolmen ruokalajin illallisen ja niin viinit, oluet ja siiderit kuin alkoholittomatkin vaihtoehdot. Silti alkaa mäkätys kun jälkiruuan kanssa ei olekaan kahvia.

meillä ei ole kahvinkeitintä ja se ärsyttää tosi monia Mutta sellaista en huoli kaapintäytteeksi, kun me itse ei juoda kahvia. Ja vieraat talossa talon tavalla...

Itse en kutsuisi koskaan enää uudestaan, jos alkaisivat kahvista mäkättämään, tuommoisten tarjoiluiden jälkeen.

Niin ja mitä se kenellekään kuuluu, millä talon väki hampaansa pesee tai millä ruuat lämmitetään.

Vierailija
11/56 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä ollu tutuilla. Tuumasisat ,että ei varmasti osteta kummasti tuli vaan jokaiselle, eikä enää vaarallinen ollutkaan

Vierailija
12/56 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköhammasharjaa, eikä vedenkeitintä, ei sähkövatkainta eikä monitoimikonetta, ei pesukonetta(pyykkitupa), ei astianpesukonetta(tiskamme käsin). Leivon ja laitan ruokaa silti lähes päivittäin.

Vierailija
13/56 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillä sähköhammasharja on silksi, että puhdistaa tehokkaammin kuin manuaalinen ja mikro siksi, että lapset saavat turvallisemmin lämmitettyä ruokaa, kun vanhemmat eivät ole kotona.

Kavinkeitintä meilläkään ei ole, ei ole tarvetta.

Vierailija
14/56 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viitsii tehdä noinkin paljon vieraiden takia, kantaa alkoholia, tehdä monen lajin illisen, niin miten voi olla sitten niin kauhean vaikea keittää kahvit?

Mä olen nähnyt ihan minimini-kahvinkeittimiäkin, ei ne paljon tilaa vie.

Vierailija
15/56 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vempaimia ja härpöttimiä olekaan.

Markkinat vain mainostavat että pitäisi olla sitä ja tätä.

Toki jos arkea laite helpottaa ja tekee elämästä helpompaa, mikä ettei.

Meilläkään ei ole mikroa, ei vedenkeitintä, ei astianpesukonetta, ei sähköhammasharjaa ja hyvin pärjäämme :)

Vierailija
16/56 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hämmästellyt mikron puuttumista!? En ole halunnut semmoista rumilusta muutenkin pieneen keittiöön. Hyvin on pärjätty, jopa tokaluokkalaiset saavat lämmitettyä ruokansa uunissa ja hellalla tarvittaessa. Ainoa mitä joskus kaipaan on mikropopcornit =D niillä herkuttelen sitten työpaikalla yövuorossa.

Vierailija
17/56 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo näin monen vuoden jälkeen alkanut ärsyttämään. "Miksi otitte noin suuren koiran, pienempiäkin on olemassa" ja "Antaisit pois tuon koiran se on niin iso ja rumakin" :O

Joo en tiennytkään olevan koirani iso ja että pienempiä on olemassa...

Ystävälläni on lemmikkinä jotain "hiiriä" jotkä juoksevat vapaanakin vieraillessamme. Vaikka en pidä erityisesti hiiristä niin pidän silti suuni tukossa nähdessäni että ne ovat hänelle tärkeitä.

Vierailija
18/56 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hämmästellyt mikron puuttumista!? En ole halunnut semmoista rumilusta muutenkin pieneen keittiöön. Hyvin on pärjätty, jopa tokaluokkalaiset saavat lämmitettyä ruokansa uunissa ja hellalla tarvittaessa. Ainoa mitä joskus kaipaan on mikropopcornit =D niillä herkuttelen sitten työpaikalla yövuorossa.

popcornien ystävälle on popcornikone. Saa ison kasan vähärsvaisia poppareita nopeasti, helposti ja ilman mikroa :)

Vierailija
19/56 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"eli vieraat vaikka nälissään..."

laitan teetä "kahvipöytään", jos ei kelpaa, niin omapa on häpeänsä.

En minäkään kylässä vaadi täytekakkua, jos pullaa on katettu pöytään. Ja mut on kasvatettu siihen, että kylässä on todella häpeä ruveta kyselemään koska saa syödä

-Se, jolla ei oo kahvinkeitintä. Just tätä mä tarkotin, että se risoo tosi monia

Vierailija
20/56 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

, mutta itse en voi elää ilman sähköhammasta. Olen ihan fanaattinen hampaiden puhtaudesta, ja sähkiksellä saa tosiaan paljon paremiin puhtaaksi. Ja sitä paitsi hampaat vaaleammiksi, ainakin itse saan!