Miten minä hanskoiksi muutun!
Missä on mun hanskat! -hirveetä ovien paiskomista, kaapin vellomista ja kiukkuista mutinaa.
No katso sinun koristasi, vastaan minä ja saan tulisen vastauksen: "No ei ole täällä, en mä näitä pyörällä ajaessa pidä!" -kaikki kiukkuisesti tiuskien ja huutaen tuulikaapissa niin että rivarin naapurusto raikaa.
"No olisko siinä yhteisessä alakorissa?" Vittu, saatana, ei, missä ne on!!!!!!"
"No minä en sun hanskoiks voi muuttua, että jollet niitä löydä, niin mene ilman."
"Vit*u onpa kiva palelluttaa sun takia kädet, mikset voi ettii niitä mulle!!!!"
"No en mahdu samalle kaapille kun siinä riehut ja siellä kaapissa ne on."
"Mä en kohta enää ehdi ajoissa! Mun on pakko vaan lähtee ilman ja palelluttaa ne kädet saatana!!!"
"No, etköhän sinä isona miehenä sen kestä ja ainahan voit lähteä autolla jos on kiire ja pelko että kädet paleltuu."
Lämps, ovi kiinni ja niin pääsi mies polkemaan kohti työpaikkaansa.
Kommentit (12)
tuo kiroilun määrä sai mut aatteleen, että kyse ihan murkkuikäisestä. Sitten ajattelin, että vielä kotona asuvasta jo täysi-ikäisestä lapsesta. Mutta luultavasti siis ap:llä on todella surkean lapsellinen mies?! Huh huh.
mutta enemmän kiroilua :) tosin meilläkin pojalla saatanat ja perkeleet lentelee jos on OIKEIN huono päivä :)
kivaa tuo uhmaikä vai mitä ap?
mut jos tuo on aikuinen niin apua. huhu. vai onko sun ukkos joku 18v.. voi kääk.
Mä kyllä aika äkkiä sanoisin jos ukkoni noin riekkuis ja minuu haukkus, että herra on hyvä käy makaamaan siihen lattialle ja hengittää syvään.. ja aloittaa etsimisen uudestaan.
että "Kulta, mä en ole sun äitisi, pidä aikuinen mies itse huolta tavaroistasi" ja mene juomaan kahvia.
Nauran täällä melkeen pissat housuissa. Tosin ei varmaan naurattais, jos mies olis oma. :D
Viikon paras. Oisit vielä kuittaillu että:"Kuule kulta kun äiti ei nyt mahdu etsimään niitä, tules pois ja käy hakemassa reppus niin etsin sillä aikaa."
Alkuosasta luulin, että on joku teini kyseessä! Ei aikuiset yleensä tuollaista kieltä käytä...
Aluksi luulin että kyse oli 13 vuotiaasta.