Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ollaan asuttu tässä talossa 4v

Vierailija
30.09.2010 |

Talo valmistui siis 2006 ja nyt jo laittaisin lähestulkoon kaiken sisustuksen uusiksi jos olis rahaa. Köökki menis uusiksi samoin kylppäri. Mulla taitaa olla kallis ja liian vaihteleva maku!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla oma elämäs köyhää kun tällaista et tajua? ap

Vierailija
2/11 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pimeetä tuollainen -olisit kiitollinen kaikesta elämässä saamastasi hyvästä! Mä en sinuna kehtaisi. Ajattele nyt, asut siis uudessa talossa, jossa varmasti kaikki toimii, on raikasta jne. Mutta sä vaan haluaisit kerskakuluttaa kaiken uusiksi!?! Surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis kehtaisi valittaa

Vierailija
4/11 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla oma elämäs köyhää kun tällaista et tajua? ap

et tajunnut mitä tarkoitin.

Vierailija
5/11 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko todella niin katkeroituneita että otatte tämän viestin noin vakavasti? Kuka tulkitsee tämän valitukseksi jos sanon että voisin laittaa kaiken uusiksi :D herätkää ja hankkikaa elämä niin ei tarvi tulla palstoille myrkyttämään reps!

Vierailija
6/11 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ohis naurelee

Vierailija
7/11 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäkiitollinen enkä valita ja elämässäni on paljon sisältöä! Tuntuu nyt siltä että täällä eräät kateelliset vonkuu kun itse asuvat jossain vuokraläävässä ilmeisesti? ohis

Vierailija
8/11 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevyet viestit noin raskaasti? Jos joku totetaa ympärilleen katsoessaan että "ai olispa kivaa vaihtaa tyyliä" niin se tulkitaan valittamiseksi, epäkiitollisuudeksi tai köyhäksi elämäksi? Hankkikaa itse elämä!

Vierailija
9/11 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saahan sitä haaveilla, mukavaa ajanvietettä miettiä mielessään kaikkia uusiksi. Mutta en saanut käsitystä, että ap olisi sitä tekemässä ("jos olisi rahaa"), ja vaikka sitä rahaa olisikin, niin ehkä se on silti enemmän sellaista ajantuksentasoista sisustusta. :)

Vierailija
10/11 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko kaikki laittaa uusiksi? Hanki vaikka vessaan uudet tekstiilit, matto, pyyhkeet.. kivaa saippuaa, uudet hammasmukit tms. sekin piristää.

Vierailija
11/11 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset täällä näköjään tykkäävät tehdä kärpäsestä härkäsiä :D