Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tuossa sukupuolineutraalissa laissa nyt mättää?

Vierailija
18.08.2010 |

Miten 2010 vuonna voidaan olla näin syrjiviä? En voi käsittää.

Keskustelu ykkösellä nyt.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän muumimukilastaan ei alkaisi kiinnostamaan omat biologiset juurensa? Varmasti siinä vaiheessa kun lapsi tajuaa että kaksi naista (kaksi miestä) ei voi lisääntyö keskenään, lapsi alkaa miettiä että missä hänen oikea isänsä on. Ja miksi muilla lapsilla on isä miksi hänellä on vaan kaksi äitiä.

Sitä paitsi lapset pitää kummallisena asioita jotka heille esitetään kummallisina. Mun lapsi kysyi että miksi tolla pojalla televisiossa on kaksi isää. Minä sanoin että osa miehistä tykkää toisista miehistä ja menee toistensa kanssa naimisiin. Lapsi totesi aha, ja se siitä.

Vierailija
42/46 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun heteroille (ei pelkästään lesboille). Mutta lesbot antaa aika kiillotetun kuvan parisuhteistaan, yhtä lailla niistä liitoista erotaan ja yhtä lailla lapsia käytetään vallan välikappaleina eroissa. Sivusta seurannut tuttavaperheen eroa ja riitelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kurjaa,jos heterot eivät saa enää mennä naimisiin kirkossa sen vuoksi,että homoja ei loukattaisi.Ja lapseni kummi on homoseksuaali,joten en ole homofobinen..Kun nyt painostetaan,että kirkon pitäisi luopua vihkioikeudesta,jollei aleta vihkiä homoseksuaalisia avioliittoja.

Vierailija
44/46 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minäkin olen uskovainen mutta en minä siihen kirkkoa tarvitse. Varsinkaan sellaista kirkkoa kuin meillä on. Kaikkea muuta kuin kristillinen ja ihmiset sen sisällä eivät tiedä hitustakaan mitä heidän Raamattunsa opettaa lähimmäisen rakkaudesta, siitä kuka saa heittää ensimmäisen kiven ja niin edelleen. Kaksinaamaista sakkia."

Jaa no uskoviakin kun on niin monenlaisia-sinä taidat olla vähän katkera uskoville.Mistähän johtuu?Olisitkohan itse nyt vähän tuomitseva,kun tuomitset kaikki kirkkoon kuuluvat ihmiset-sinä tuomitset nyt 80% suomalaisista kaksinaamaisiksi ihmisiksi.

Vierailija
45/46 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on oikeus äitiin. Kun parisuhdelaki hyväksyttiin epäiltiin että seuraavaksi aletaan vaatia adoptio-oikeutta. Nyt se on niin totta.

Vierailija
46/46 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden homon kasvattamana, oli siis adoptoitu ja tyttö oli todella traumatisoitunut kokemastaan. Ja halusi todenteolla selvittää omat biologiset juurensa. Sanoi myös että olisi halunnut normaalin lapsuuden miehen ja naisen kasvattamana.

on saanut kodistaan traumoja?

En vain käsitä, mitä ero on homoparilla ja heteroparilla, oikeasti muuta kuin se että ollaan saman sukupuolen kanssa. Miten jotkut voivat olla sitä vastaan noin ylöjään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi