Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen moraali antaa myöten?

Vierailija
18.08.2010 |

..viedä hoitoon tenavat ja palata kotiin koisimaan.

Ja tämä tapahtuu MINUN=VERONMAKSAJA kustannuksella.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun teen yövuoroa valtion laitoksella(noin 4-5kpl per kuukausi) ja lapsen isä menee töihin.

Asiat eivät ole aina niin mustavalkoisia.

Vierailija
2/47 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esikoinen viedään päiväkotiin. huh huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun teen yövuoroa valtion laitoksella(noin 4-5kpl per kuukausi) ja lapsen isä menee töihin. Asiat eivät ole aina niin mustavalkoisia.

..lisäksi 15 päivää hoidossa vaikka olet sen ajan kotona..että joopa joo

Miksi tenava ei ole hoidossa silloin kun olet töissä - ei siis koko aikaa...

Vierailija
4/47 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun teen yövuoroa valtion laitoksella(noin 4-5kpl per kuukausi) ja lapsen isä menee töihin. Asiat eivät ole aina niin mustavalkoisia.

..lisäksi 15 päivää hoidossa vaikka olet sen ajan kotona..että joopa joo

Miksi tenava ei ole hoidossa silloin kun olet töissä - ei siis koko aikaa...

Olen 4-5 päivää kuukaudesta YÖvuorossa, tämän lisäksi 2 viikkoa päivävuorossa, joilloin lapseni on tietysti hoidossa.

Täytyyhän minunkin nukkua yövuoroni aikana? Pitäisin tietysti lasta kotona silloinkin, jos se vain olisi mahdollista. Lapsi on 3 viikkoa kuukaudesta hoidosta, yhden viikon putkeen aina kanssani koko päivän.

Vierailija
5/47 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin teen 3-vuorotyötä. Yövuorojen jälkeen vien lapsen päiväkotiin ja luonnollisesti menen kotiin nukkumaan. Iltavuoroa ennen jos on väsymys, niin kyllä minä voin mennä nukkumaan. Lapsi on työpäivinäni hoidossa viimeistään aamupalalla.

Hoitopäiviä on sopimuksessa 14 kpl ja ne käytetään siten että lapsi on päivähoidossa klo 6.30-16 tai 8-16

Vierailija
6/47 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä kuule me virikehoitolasten vanhemmatki maksetaan vähistä tuloistamme!! se ei mikään moraalikysymys ole.

Vierailija
7/47 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on erityislapsi. Päivähoitoon vientiä on suositeltu neuvolasta, sairaalasta, puheterapiasta jne. Ja kotona ollessa teen kotityöt, laitan ruokaa jne, enkä vain makaa sohvalla.

Vierailija
8/47 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..joku täällä maksaa 'veroja' ja koisii kotona. Ne on murusia ne kotilusmuilijan verot.

Vierailija
9/47 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin teen 3-vuorotyötä. Yövuorojen jälkeen vien lapsen päiväkotiin ja luonnollisesti menen kotiin nukkumaan. Iltavuoroa ennen jos on väsymys, niin kyllä minä voin mennä nukkumaan. Lapsi on työpäivinäni hoidossa viimeistään aamupalalla. Hoitopäiviä on sopimuksessa 14 kpl ja ne käytetään siten että lapsi on päivähoidossa klo 6.30-16 tai 8-16

Vierailija
10/47 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun moraali kestää ja juu, maksan itsekin veroja.

Jos mun lapsi on 10 tuntia viikossa hoidossa, jaksan itse olla parempi äiti molemmille lapsilleni, koti on paremmassa kunnossa, parisuhde voi paremmin ja jaksan leikkiä ja olla lasten kanssa enemmän ts. läsnä kun ovat kotona. Voin myös tehdä itseäni kiinnostavia asioita mm. opiskella, jolloin jaksanen olla pidempää kotona. Vauva saa myös rauhaa isommasta hetken.

Hyvinvoiva äiti = hyvinvoiva perhe, näin meidän tapauksessa.

ja esikoinen viedään päiväkotiin. huh huh.

Vierailija
11/47 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä kuule me virikehoitolasten vanhemmatki maksetaan vähistä tuloistamme!! se ei mikään moraalikysymys ole.

Yritätkö näin tyhmällä perusteella puhdistaa omaatuntoasi.. yleensähän näitä mammoja ei saa syyllistää. Se on kielletty.

Vierailija
12/47 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun moraali kestää ja juu, maksan itsekin veroja. Jos mun lapsi on 10 tuntia viikossa hoidossa, jaksan itse olla parempi äiti molemmille lapsilleni, koti on paremmassa kunnossa, parisuhde voi paremmin ja jaksan leikkiä ja olla lasten kanssa enemmän ts. läsnä kun ovat kotona. Voin myös tehdä itseäni kiinnostavia asioita mm. opiskella, jolloin jaksanen olla pidempää kotona. Vauva saa myös rauhaa isommasta hetken. Hyvinvoiva äiti = hyvinvoiva perhe, näin meidän tapauksessa.

ja esikoinen viedään päiväkotiin.

...muiksi lisäännyt, jos et jaksa hoitaa tekeleitäsi samalla kun olet kotona. Pane piuhat kiinni, ettet tee lisää meille elätettäviä.

Vierailija
13/47 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..joopa joo...

MIKSI lisäännyt????

Vierailija
14/47 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuosta saa erkkikään selvää.

Vierailija
15/47 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..viedä hoitoon tenavat ja palata kotiin koisimaan. Ja tämä tapahtuu MINUN=VERONMAKSAJA kustannuksella.

Olen minäkin niitä veroja maksellut. Mies yrittäjänä maksaa ihan vitukseen niitä veroja, joskus olisi kiva saada niitä vähän takaisinkin. Vaikka sitten ton hoidon myötä.

Vierailija
16/47 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia omia lapsiaan 24/7 eivätkä lapset koskaan ole vieraalla hoidossa.

Vai soitetaanko täällä suuta virikeäideille ja sitten kiikutetaan omalle äidille hoitoon?

Vierailija
17/47 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..esittää perusteluja täysin moraalittomalle toiminnalle. Tiedän, että päiväkodissa näille mammoille virnuillaan. Ja säälitään heidän lapsiaan.

Ja mitä lapsi ajattelee, kun ymmärtää, että mamma makaa kotona ja heivaa hänet muiden hoidettavaksi.

Vierailija
18/47 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..esittää perusteluja täysin moraalittomalle toiminnalle. Tiedän, että päiväkodissa näille mammoille virnuillaan. Ja säälitään heidän lapsiaan. Ja mitä lapsi ajattelee, kun ymmärtää, että mamma makaa kotona ja heivaa hänet muiden hoidettavaksi.

Voi herrajestas, persettä ne nuolee kuitenkin siinä vaiheessa kun muksut haetaan, joten ei mitään ongelmaa.

Vierailija
19/47 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi totesi toiselle: Äiti tulee hakemaan mut. Kyllä tulee. Ensin hän nukkuu kotona. Hän ei jaksa hoitaa mua.

Vierailija
20/47 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

WAKE UP!

Esim. meillä 5v on ollut nyt 3,5 vuotta päiväkodissa kuntoutussyistä! Ja itse olen kotona 2v6kk pikkuveljen kanssa ja meille on pian syntymässä uusi vauva.

Pojan "vamma" ei näy päälle eli lasta voi luulla ihan normaaliksi lapseksi.