Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muista edes nämä kun alat myydä asuntoasi

Vierailija
18.08.2010 |

ja otat (toivottavasti pyydät ammattikuvaajaa ottamaan kunnon valoilla ja pitkällä valotusajalla) asuntoesittelykuvat:

- siivoa, siivoa ja siivoa: kaikki pinnat tyhjiksi tavaroista, petaa pedit, sulje kaappien/pesukoneiden ovet, suorista matot, suorista taulut

- karsi kaikki mahdollinen henkilökohtainen materiaali: pois kuvat ja iki-ihanat muistoesineet

- osta terveitä kukkia

- suorista verhot

Oisko jotain muuta mitä tulisi mieleen? Kuvilla on mielettömän suuri vaikutus asunnon kiinnostettavuuteen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monilla on huono mielikuvitus=jos paljon persoonallisia esineitä niin ei osata nähdä omia tavaroita tilalla ja että tavarapaljous tekee epäsiistin vaikutelman=alkaa ajatella onkohan tuota asuntoa pidetty kovinkin huonosti kun on noin paljon sekavaa kamaa.

Olen kuullut että asuntonäytöissä vastaleivotun leivän ja vastajauhetun kahvin tuoksu saa ostaehdokkaat suhtautumana positiivisemmin asuntoon :)

Vierailija
2/6 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että asuntonäytöissä vastaleivotun leivän ja vastajauhetun kahvin tuoksu saa ostaehdokkaat suhtautumana positiivisemmin asuntoon :)

nämä kyseiset kliseet saavat ostajaehdokkaat pikemminkin epäluuloisiksi. Mitä tällä tuoksulla peitellään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivosin ja sitten otin muutaman kuvan.

4-5 näyttöä ja talo oli myyty.

Lueskeli jotain stailausvinkkejä mutta ne lähinnä naurattivat. Sitä taloa oltiin myymässä eikä mitään pullantuoksua. Sokkelin rakenne ja ilmanvaihtojärjestelmän remontin toteutus niitä ostajaehdokkaita kiinnostivat. Yhden pariskunnan heitin ulos kun olivat vaan aikaani kuluttamassa.

Vierailija
4/6 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivonnut toki olen. Ekaa hiukan huolettomasti. Itse otin kuvat ja toisen kerran kaveri otti pari kuvaa.

Ekassa laitoin vain nettiin, meni ensimmäisille katsojille, tokassa saatiin ekasta näytöstä 5 tarjousta.

Joten lienee se itse asunto (+ sijainti) on kuitenkin tärkeämpi.

Toki ihan perussiistiä on hyvä olla.

Vierailija
5/6 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu jätti muuten kivan asunnon ostamatta, kun oli ruman värinen eteinen.

Vierailija
6/6 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroin jokin aika sitten hänelle että siivoa kunnolla, poista ylimääräinen roina ja kaikki muistoesine "asetelmat" avaa verhot kunnolla ja pese vaikka ikkunat niin näyttää puhtaammalta ja "terveemmältä" koko kämppä ym..

Hän vastasi hyvin närkästyneenä "Miksi ihmeessä?! sehän on ihan turhaa työtä! Kämppäänihän minä myyn enkä näitä tavaroitani.."

En jaksanut vääntää hänelle rautalangasta enempää. Jotkut ymmärtää, toiset ei..