Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle koskaan tarjottu päiväkodista väärää lasta iltapäivällä mukaan?

Vierailija
18.08.2010 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö (silloin vajaa 2 v.) oli ko. paikassa kaksi päivää hoidossa. Ensimmäisenä päivänä kerrottiin Jennan hoitopäivästä (meidän lapsi on Eveliina). Toisena päivänä kehuttiin, kuinka Eveliina on koko päivän tykännyt leikkiä leikkimökissä ja on nytkin siellä. Vastasin, että meidän tyttö on kyllä tuolla keinuilla! Sen jälkeen en tyttöä enää sinne vienyt.

Sitä olen miettinyt, että kenelle he olisivat soittaneet, jos jotain olisi sattunut!? Lapsi ei osannut kunnolla puhua, hoitajat eivät tienneet nimeä. Senhän olisi voinut hakeakin sieltä ihan kuka tahansa! :/

Vierailija
22/28 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin, kun lapsi noudetaan? Miksi vanhemman täytyy pitkin pihaa etsiä sitä hoitajaa, lopulta mennä sisälle kertomaan, että nyt Nelli Holopainen on noudettu sen sijaan että aikuiset olisivat lasten kanssa pihalla.

Ei ne kaikki hoitajat voi olla samaan aikaan 15.30 - 16.30 pissittämässä pieniä sisällä ja isommat jää keskenään pihalle. Minä olen päiväkodissa ilmoittanut, että jos ei pihassa ole aikuista lasten kanssa niin tulkitsen, että minun ei tarvitse erikseen ilmoittaa lapsen noutamisesta. Saattaen vaihdettava tarkoittaa sitä, että joku on jo ennen noutamista kiinnostunut siitä, mitä lapsi pihassa tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jättää oikeasti päiväkodissä oleva lapsi leikkipuistoon.

Huomasivat asian kun juoksin hoitajien luo (niitä oli kolme) ja menin sanomaan, että nyt on kyllä mun lapsi matkassa, enkä mutenkään häväksy tuollasta käytöstä hoitajalta.

Lapsi huusi ja rimpuili (ei pois, ei pois). Nainen puristi ranteesta lastani ja hoki nyt mennään ennen kun juoksin paikalle. Hoitaja yysi anteeksi minulta ja lapseltani.

Ikää lapsella oli 2,5 vuotta

Vierailija
24/28 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi huusi ja rimpuili (ei pois, ei pois). Nainen puristi ranteesta lastani ja hoki nyt mennään ennen kun juoksin paikalle. Hoitaja yysi anteeksi minulta ja lapseltani.

Ikää lapsella oli 2,5 vuotta

Vierailija
25/28 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päiväkodissa ole ollut ongelmia. Mutta synnytyssairaalassa yrittivät tarjota lastenhuoneesta ainoan vauvan, joka oli huoneessa. En huolinut, kun ei ollut oma. Ja sit hoitaja oli tosi kiukkuinen kun hänen täytyi ruveta etsimään minun vauvaani. (Vauva löytyi nukkumasta hoitajien kahvihuoneesta.)

:D !!

Vierailija
26/28 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin hakemassa eskari ikäistä poikaani tarhasta. Poika näki, kun tulin potista ja juoksi luokseni. Samalla suunnalla oli hoitaja ja näki kun tulin portista.Juttelin pojan kanssa päivän kuulumisia ja käskin hakea sisältä repun.Itse odotin pihalla ja hoitaja näki edelleen, että olin siellä. Se että olis tullut minua kohti tervehtimään(oli uusi/harjoittelija) niin käänsi selkänsä ja lähti pois. Ei siis reagoinut ollenkaan vaikka näki taatusti, että tulin. Vielä hetki seisottiin pihalla, mutta kun minulle ja pojalle käännettiin selkä niin enpä sitten alakanut juokseen hoitajan peräänkään.

Noin tunti sen jälkeen minulle soitettiin tarhasta, että kuka pojan on hakenut kun ei olekaan pihalla. Seuraavan päivänä poikani "moitittiin" kun oli lähteny salaa tarhasta. Sanoin siinä(siis tuo sanottiin aamulla kun tulimme hoitoon) että jos päiväkodin henkilökunta ei halua ottaa kontaktia vanhempiin vaikka huomaavat heidät ja kääntävät vaan selän niin ei ole minun asia juosta perässä. Hiukan menivät hiljaseksi.

Äitini on myös joskus hakenut pojan ja olen siitä aina ilmottanut etukäteen.Mutta koskaan kukaan ei ole kysynyt häneltä, että kukas sinä olet vaan ihan mukisematta poika on saanut lähteä mukaan. tietty on jo iso ja tuntee mummon, mutta silti...ja äitini ei siis asu samalla paikkakunnalla ja erittäin harvoin haki hoidosta joten ei ollut naamatuttu siellä tms.

Vierailija
27/28 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä piti ainakin lapsen mukaan saadakseen käydä siellä aiemmin näyttäytymässä. Eli esim. au pair kävi toisen vanhemman kanssa ensin näyttäytymässä, muuten ei olisi saanut lapsia mukaansa.

Sellainen juttu vielä, että jotain harjoittelijaa tai edes sijaita voi olla turha syyllistää, jos ei tiedä, miten tilanteessa toimia. Ei meinaan aina tuo perehdytys ole kovin kattavaa.

Vierailija
28/28 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodin pihassa kun 10 tenavaa karjuu kuorossa aina, kun joku aikuinen astuu portista sisään, et "Maijaa tultiin hakemaan!!!!!" ni ei oo ikinä jäänyt epäselväksi, kenet laitetaan matkaan :D

No, oli siellä semmonen korttisysteemikin, jolloin sijaisetkin pysyi tenavista kartalla. Pienehkössä päiväkodissa tosin kaikkien osastojen hoitajat tunsi lähes kaikki lapset ja usein sijaistivat vähän niinkuin toisiaan, joten aika harvoin siellä ihan viraita olikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän