Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onks Guessin laukut nyt kovasti muotihitti..?

Vierailija
17.08.2010 |

Kertokaa nyt tyhmälle mitkä laukut on viimestä muotia?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on näitä jotka tykkäävät olla huipputrendikkäitä ja kantaa feikki-Vuittonia

Vierailija
2/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun Stockmannilla ei muita ollutkaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on näitä jotka tykkäävät olla huipputrendikkäitä ja kantaa feikki-Vuittonia

Itse en ostaisi mitään feikkiä!

Vierailija
4/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää kovasti pitäväs Guessia pinnalla. Pakolliset klassikot ja muuten Guessin uutta mallistoa

Vierailija
5/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta tällä palstalla olen tajunnut :9 että ne ovat rihkamaa, white trassia yms. Kummaa on että muka sellaiset "roskalaukut" maksaa monta sataa euroa ja tuntuu että ne jotka niitä haukkuvat eivät ole sellaista edes nähneet muuta kuin siellä Stockkan osastolla.

Guess on hyvä merkki ja hinta-laatu suhde kohdillaan :)

Vierailija
6/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat eniten pinnalla 1-2 vuotta sitten, älä sitä enää osta! Muutenkin sopii mielestäni nuorille, 15-18 vuotiaille tytöille. Panosta johonkin klassiseen laukkuun, joka on loppuelämän muotia.

Vierailija
7/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellaisten parikymppisten wannabe-paris hiltonien juttu! Jos oikeasti haluat olla tyylikäs niin laita rahasi muuhun kuin Guessiin.

Vierailija
8/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin, ainakin Helsingin Stockmannilla on todellakin aika lailla laukkuja ja muitakin kuin Guessia. On vaan alakerta rempattu joten vähän eri paikassa kuin ennen :)

Itse en tykkää Guessin tuotteista ollenkaan, ovat jotenkin halvan ja muovisen oloisia.

Muutenkin olen sitä mieltä että laukku ostetaan käyttötarkoituksen ja laadun perusteella, ei sen mukaan mikä on jotenkin muodissa.

Vierailija
9/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellaisten parikymppisten wannabe-paris hiltonien juttu! Jos oikeasti haluat olla tyylikäs niin laita rahasi muuhun kuin Guessiin.

Vierailija
10/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikeilla pissiksillä. Aikuisella on jo oma maku, joten ei tarvitse merkin perässä juosta vaan voi ostaa aidosti omannäköisen ja tyylikkään...

Vierailija
11/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjaksi saatu Guessin laukku jota on pakko joskus ulkoiluttaa. Mun mielestä "oikeita" merkkejä on nämä vanhat Chanelit yms eikä ns trendimerkit jotka tulee ja menee. Guess ei ole merkki vaan trendimerkki.

Eihän se ole tyhmä joka myy kalliilla vaan se joka niitä ostaa;D

7

Vierailija
12/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään kaikista, koska laukkuja löytyy ko. merkiltä laidasta laitaan. Itselläni on useita Guessin laukkuja ja ne on kaikki eri tyylisiä. Guessin laukut on ok hintaisia ja ne miellyttää (usein) mun silmää. Lompakoita ja vöitäkin löytyy.

Vierailija
13/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikeilla pissiksillä. Aikuisella on jo oma maku, joten ei tarvitse merkin perässä juosta vaan voi ostaa aidosti omannäköisen ja tyylikkään...

Olen 35v, kolmen lapsen äiti. (en nyt muista mun nroa, mutta lompakoita, laukkuja ja vöitä löytyy)

Vierailija
14/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35v, kolmen lapsen äiti. (en nyt muista mun nroa, mutta lompakoita, laukkuja ja vöitä löytyy)

Makuasioista ei voi kiistellä :)

Vierailija
15/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmassa on muitakin merkkejä kuin Guess, Vuitton ja Longchamp.

Ja aikuinen myös tietää mikä on tyylikästä. Merkit ovat niille, joiden pitää päteä, ei niille, jotka näyttää hyville.

Vierailija
16/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmassa on muitakin merkkejä kuin Guess, Vuitton ja Longchamp.

Ja aikuinen myös tietää mikä on tyylikästä. Merkit ovat niille, joiden pitää päteä, ei niille, jotka näyttää hyville.

Ja Guessiä olen ostanut vain sen takia, että ne nyt vaan sattuu miellyttämään silmää. Joistakin laukuista ei edes huomaa että ne on Guessin.

Vierailija
17/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten Guessin laukut jää kauppaan.

Vierailija
18/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuessit ..hahhhaaa... jo on heikko itsetunto, kun merkkilaukkuja pitää kuolata,,,,hahah...aa

Vierailija
19/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laukuilla koreilua.

jotenkin se vain ei ole minun juttu.

häpeättekste kaikki mua?

Vierailija
20/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nahkalaukkuja eikä halpoja Guessin muovipusseja. Kaikki muovinen näyttää minusta jotenkin niin halvalta, oli hintalapussa mikä hinta hyvänsä