Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin lapsi jolle aina sanottiin: älä valita/narise/marise

Vierailija
18.11.2022 |

Mutta kun kaikki oli paskaa! Ja on yhä vieläkin nyt aikuisenkin! Paskaa!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei

Vierailija
2/14 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä valita/narise/marise.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, näin on moni suomalainen oppinut että kaikki negatiiviset tunteet tulee padota eikä ketään muutenkaan kiinnosta sinun tunteesi. Tästä johtuva arvottomuuden tunne seuraa monia mukana läpi elämän. Päälle jos tulee koulukiusaamista, seksuaalista hyväksikäyttöä tai muuta traumaa niin siinäpä sitä on hyvät eväät aikuisuuteen sitten

Vierailija
4/14 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapselle sanotaan noin koko ajan, se tarkoittaa sitä, että vanhemmalla on puutteelliset ihmissuhdetaidot. Ei osata, tai haluta kuunnella lasta, vaan yritetään tukahduttaa negatiiviset tunteet. Vahingoittaa lasta.

Vierailija
5/14 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa ikävä kuulla. Mikä sinua ap tällä hetkellä harmittaa eniten? :/ 

Vierailija
6/14 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin nyt ihan kaikki kuitenkaan on :) Kerro jotain mikä on hyvin?

Vierailija
7/14 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sulla oli jo lapsena tuo sama tyyli esittää asioita. Vähän ehkä jalostunut ajan saatossa. Aika agressiivista puhetta oli nyt. Olethan jo jonkun avun piirissä? Ihan lähimmäisen lempeydellä sanon.

Mä otin tämän aloituksen kyllä huumorina ja itseironiana osittain. Ja tuota pidän aika ala-arvoisena että ensin vihjailee toisen olleen jo lapsena jotenkin raskas ja vaikea, sitten muka "ihan lähimmäisen lempeydellä" lauot juttujasi. Eli ärsyynnyit ja olet itse passiivisaggressiivinen mikä on suht vastenmielistä käytöstä.

Vierailija
8/14 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aikuisena mariset kahta kauheammin.

Vierailija
9/14 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapselle sanotaan noin koko ajan, se tarkoittaa sitä, että vanhemmalla on puutteelliset ihmissuhdetaidot. Ei osata, tai haluta kuunnella lasta, vaan yritetään tukahduttaa negatiiviset tunteet. Vahingoittaa lasta.

Luulen että tuo voi olla totta. Siis aikuisten puutteelliset kyvyt. Tuskin tarkoitus on vahingoittaa lasta, mutta ei ymmärretä että tuo tukahduttaminen aiheuttaa seuraamuksia. Patoutuneita tunteita, vihaa, yksinäisyyttä, empatian puutetta yms ei voi olla hyvä juttu kehittyvälle lapselle.

Ihmisten tulee saada ilmaista itseään aina ja tätähän me länsimaissa pidetään myös vapautenamme. Harmittavasti jotkut aikuiset vanhemmat olleet ymmärtämättömiä kasvattajia ja juuri noita tukahduttajia, jotka tekee lapsistaan tunnevammaisia.

Vierailija
10/14 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko muutat  omaa asenettasi itse tai märehdit koko loppu elämäsi asioissa, joille et voinut mitään.

Vierailija
11/14 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sanoa tietenkin. Ne jotka vähättelevät eivät taida olla kiinnostuneita. Jotkut muut haluaisivat parantaa maailmaa.

Vierailija
12/14 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mood

Vierailija
13/14 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista,muuta tai hyväksy tilanne/asia. Muu on hulluutta.

Vierailija
14/14 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmasti ollut 💩vanhemmat. Pistä yhteys poikki ja sano älä marise, jos ei kuulu eikä näy😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan