Matti Nykäsellä uusi sydänkäpynen! Liikuttava lausahdus:
"Sen verran salaperäinen Nykänen uudesta suhteestaan oli, ettei kertonut pariskunnan suhteen intiimejä yksityiskohtia.
– Kyllä se näin on, että voin sanoa näin suorassa lähetyksessä, että olen suudellut."
Mäkilegenda paljastaa Radio Jyväskylän haastattelussa löytäneensä itselleen uuden sydänkäpysen.
Suomen kaikkien aikojen menestynein mäkikotka ei vietä aikaansa enää yksin uudessa kotikaupungissaan. Nykänen paljastaa paikallisradion haastattelussa rakastuneensa ja löytäneensä rinnalleen uuden naisen.
Pariskunnan romanssi roimahti pian sen jälkeen, kun Nykänen muutti takaisin kotikonnuilleen.
– Kyllä se lähti, kun mä tonne Jyväskylään tulin. Ja kuusi kuukautta kun ollut yksin, niin joku sellainen äidinrakkaus täytyy olla toiselta puolelta, ja ehkä vähän sääliäkin, mäkikotka paljasti haastattelussa.
Sen verran salaperäinen Nykänen uudesta suhteestaan oli, ettei kertonut pariskunnan suhteen intiimejä yksityiskohtia.
– Kyllä se näin on, että voin sanoa näin suorassa lähetyksessä, että olen suudellut.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1171343/matti-nykanen-radi…
Kommentit (4)
J-kylähän on niin pieni paikka, että varmasti on Masa-hiiri ja käpynen tulleet vastaan ;-D
jos uusi sydänkäpynen onkin sydämen tahdistin? Purkki nitroja yms.?? Ei kai kenenkään sydän kestä moista elämää. Muutamia henkilöitä nuorehkoina kuolleita tulee heti mieleen.
mutta sairas.