G: Lempibändisi ja ikäsi.
Kommentit (61)
Pink Floyd
Led Zeppelin
Nick Cave
Joanna Newsom
Tori Amos
Joni Mitchell
David Bowie
ikää 42v.
lisäksi
Irina ja muu suomipop
ja nämä nuoruuteni rakkaudet säilyvät vuodesta toiseen hyvinä:
Led Zeppelin
The Doors
The moody Blues
Coldplay, Muse, Kent, Rammstein, U2, Rollarit, AC/DC, Aerosmith, In Extremo, vaikea nimetä sitä yhtä ja parasta. Ikää 45 v.
Oma tuttavapiirini ei ole koskaan kuullutkaan kyseisestä bändistä, joka mulle taitaa olla jo henkireikä.. =)
t. ap
Oma tuttavapiirini ei ole koskaan kuullutkaan kyseisestä bändistä, joka mulle taitaa olla jo henkireikä.. =)
t. ap
Musen keikalla joitakin viikkoja takaperin oli erittäin paljon vanhempaa väkeä. Sanoisinpa, että nuoriso oli jopa vähemmän edustettuina tai sit ne oli siellä eturivissä. Keski-ikä siellä kuitenkin vaikutti olevan yli 30v.
Rodrigo y Gabriela, jaakko teppo, system of a down, Gogol Bordello, Apocalyptica
31 v.
Oma tuttavapiirini ei ole koskaan kuullutkaan kyseisestä bändistä, joka mulle taitaa olla jo henkireikä.. =) t. ap
Musen keikalla joitakin viikkoja takaperin oli erittäin paljon vanhempaa väkeä. Sanoisinpa, että nuoriso oli jopa vähemmän edustettuina tai sit ne oli siellä eturivissä. Keski-ikä siellä kuitenkin vaikutti olevan yli 30v.
Oltiin vip- aidasta parin rivin verran takana. Nuorta oli porukka siellä, vain pari meidän ikäistä. Mutta kyllä kannatti..
t. ap
allways and forever ja 36v uskokaa tai älkää mä kuuntelen
niin sen on oltava Metallica, ei siitä minhinkään pääse.
Olen 32 v.
Dj Tiesto
Inna
Scooter
Enrique Iglesias
20v.
Bruce S. kolahti nuorena 80-luvulla.
David Bowie, T. Rex yms. eivät ole mitään Bruceen verrattuna. Mulla on vieläkin vanhat 70- luvun LP-levyt jossain vintillä.
50 v.
ikää 35 v.