Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettikauppojen turvallisuus

Vierailija
29.06.2010 |

Mitä tehdä kun nettikaupasta tilaamani tuotteet eivät tule? Tuotteet olen maksanaut. Eivät vastaa puhelimeen eikä lukuisiin sähköpostiviesteihin ):

Luulin että on turvallinen, fb:ssäkin sillä on runsaasti faneja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:stä en tiedä...

Vierailija
2/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimi tänne niin kuulet muiden kokemuksia. Oletko googlettanut, jos on jokin näistä lopettavista kaupoista? Nyt on muutamalla varastontyhjennys käynnissä. Ja saattaa kesälomatkin ja alekiireet vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilausta ei kuulunut vaikka maksun olin suorittanut heti. Ensin vastattiin puheluihin, seliteltiin ja luvattiin postittaa. Kohta ei enää puheluihinkaan vastattu. Sähköpostitiedusteluihin ei koskaan. Viimenään sain puhelimella yhteyden, kun soitin miehen puhelimesta, eli eivät tunnistaneet numeroa. Sanoin että jollei paketti ole minulla tällä viikolla (oisko ollu tiistai), teen perjantaina rikosilmoituksen. Paketti tuli seuraavana päivänä. Harmittaa huono palvelu, sillä myyvät kaikkea ihanaa. Mitään en kyllä enää tilaa. Googlettamalla löysin tietoa, että monilla muillakin on ollut ongelmia kyseisen putiikin kanssa.

Vierailija
4/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minäkin googletin tietoa tästä firmasta ja muillakin on ollut ongelmia tämän firman kanssa.

Taitaa olla sama firma kyseessä kuin tähän ketjuun vastaajalla. Myyvät tosiaan laadukkaita, ihania vaatteita mutta tämän jälkeen en sieltä tule tilaamaan mitään enkä kenellekään voi suositella.

Vierailija
5/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisukas?

Vierailija
6/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisivät muutkin varoa! Jos kerrot vain tosiasioita, miten sinun tilauksellesi on käynyt, niin ei siinä ole mitään väärää.