Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törkein tietämäsi pettäminen

Vierailija
16.08.2010 |

Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.

Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.

Kommentit (1234)

Vierailija
1221/1234 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaksi eri pariskuntaa joilla oli jo aikuiset 30-vuotiaat lapset, molemmissa perheen isä otti eron laitettuaan nuoremman naisen kanssa salaa uuden elämän alulle. Ero ja muutto yhteen raskaana olevan nuorikon kanssa.

Vierailija
1222/1234 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui 60-luvulla, Esko-ukkini pyöritti kahta naista  Mariaa@ ja Liisaa(mummini)samaan aikaan. Molemmat naiset saivat lapset . Lapsilla on ikäeroa runsas vuorokausi. Esko päättää, Marian kanssa jatkaa suhdetta. Esko ehdottaa Liisalle että he voivat adoptoida Liisan vauvan. 

Liisa ei suostunut tähän. 

toinen tarina, ystäväni mies halusi neljännen lapsen. Lapsi tehtiin. Noin vuoden kuluttua mies myöntää, että halusi uuden lapsen vain kannustaakseen itseään olemaan sortumatta työkaveriinsa. Ero tuli. Mies on työkaverinsa kanssa yhdessä. Heille on syntynyt jo uusi vauva. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/1234 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään eräässä nimeltämainitsemattomassa Euroonpan kulttuuripääkaupungissa yritysyhteistyön koordinaattorin mies on pitänyt salasuhdetta ainakin kuusi vuotta tämän selän takana. Osa miehen ystävistä tietää, itsekin kuulun heihin. En tunne vaimoa, niin ei ole tullut otettua puheeksi. Voisi kyllä melkein vinkata, sen verran pitkäkestoista ja suunnitelmallista toimintaa on ollut.

Vierailija
1224/1234 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tai missä voisi laittaa anonyymisti viestiä eräälle petetylle? En halua itse joutua tulilinjalle vielä.

Viesti voisi mennä vaikka näin: "

Hei xxxx, tämä on tosi vaikea aihe, mutta en voi olla hiljaa. Haluan kertoa, että tiedän varmasti (puolison nimi) olevan toisessa suhteessa, joka on jatkunut jo pitkään ja edennyt vakavaksi. Minulla ei ole konkreettisia todisteita näyttää, mutta en kertoisi tätä, jos en olisi täysin varma. Ymmärrän täysin, jos et halua tai pysty uskomaan tätä heti. Halusin silti kertoa, koska ajattelen, että sinulla on oikeus tietää."

Vierailija
1225/1234 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin vasempaan käteen. Näin siis tulin pettäneeksi oikeaa kättäni.

Vierailija
1226/1234 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviopari oli saman työnantajan palveluksessa. Mies petti naista työkaverin kanssa ja heistä tuli lopulta pariskunta. En tiedä, millä mielellä työtehtäviä jatkossa hoidettiin.

Vierailija
1227/1234 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 15 vuoden takaiselta ex-avomieheltä kysytään törkein hänen tietämänsä pettäminen on se, kun 8kk suhteen aikana pussailin toisen miehen kanssa muutamaan kertaan. Korvaukseksi jouduin tekemään kaikki seks iasiat mitä hän halusi jäljellä olevan seurusteluajan, jotka ei olleet todellakaan mieleen. Hän marssi ympäri sukuani kertomassa, mitä olin mennyt tekemään, väritettynä versiona ilmeisesti. Eron jälkeen ilmestyi yöllä ovelleni ja syytti minua että oli lähtenyt jonkun satunnaisen miehen matkaan ja meinannut käydä huonosti. 

Tapasin pari vuotta sitten eksän sattumalta baarissa ja hän kertoi, että olin tuhonnut hänet täysin ja siksi hänestä tuli huum ekauppias, koska olin hänelle niin henkisesti väkivaltainen tuon suhteen aikana. Syyllisyys oli kauheaa, koska hän on kouluikäisen lapsen yksinhuoltaja. Minäkö tämän kaiken aiheutin. Sanoin että oli todella vaikeaa koska hän ei jättänyt minua hetkeksikään rauhaan silloinkaan kun olin töissä, se ei ollut minulle ok. Mutta sekin oli kuulemma nimenomaan asia, jonka henkisesti väkivaltainen ihminen sanoisi. Kostoksi hän ilmoitti silloin aikovansa mennä siitä kotiin ja mast urboida ajatellen minua ja minä en voisi sille mitään.

Off-topic ehkä hiukan, tai tahallinen väärinymmärrys, mutta hänelle ilmeisesti törkein tietämänsä pettäminen. Terveisiä hänelle, luulen että vika oli jossain muualla.

Vierailija
1228/1234 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään miehen joka on pettänyt puolisoaan kaksi kertaa todella törkeällä tavalla, ensin puolison lähisukulaisen puolison kanssa ja toisen kerran puolison lähisukulaisen kanssa. Varmasti on pettänyt useamminkin ties kuinka monen kanssa, mutta nämä kaksi tapausta vain on tiedossa. Ensimmäisestä pettämisestä jäi kiinni puolisolleen ja sai lopulta tekonsa anteeksi, toisesta puoliso ei varmaan edes tiedä. 

Vierailija
1229/1234 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli 13v sarja pettäjä naisen kanssa. Nainen Petti kun rakennettiin taloa, nainen Petti kun tuli lapsia. Nainen Petti jokaisessa elämän hienossa hetkessä.  Jäi kiinni 1 pettämisestä. Mistä aukesi vyyhti.

Vierailija
1230/1234 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi petti Suomen 2015 kun dumppasi Tornioon 35000 rikkauspalleroa.

Vierailija
1231/1234 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin naiseen.   Ei antanunna joten luulin kunnolliseksi. Jälkeenpäin selvis oli jollain antibioottikuurilla kun joku sukupuolitauti jylläsi. 

Saakeli! Selvisi, että oli legendaarinen sodankylän nappitakki.

Antoi varusmiehille tavaraa kokardia vastaan. 

Hyi saakeli. 

Vieläkin puistattaa. Ja jotkut tutut tiesivät mokoman kottaraisen taustat. Eivät varoittaneet. 

Törkeää. 

Vierailija
1232/1234 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan omani. Exukko vehtasi ties missä eikä kukaan lähipiiristäni kertonut minulle. Exukko oli ja on tärkeämpi kuin minä, verisukulainen. Eli se niitäkin kliseistä, veri on vettä sakeampaa tai että omien puolia pidetään aina. Ei meinaan pidä paikkansa. Kokemusta on.

Kumpi on pahempi exukon selkäänpuukotus vai oman perheen?

Vierailija
1233/1234 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 15 vuoden takaiselta ex-avomieheltä kysytään törkein hänen tietämänsä pettäminen on se, kun 8kk suhteen aikana pussailin toisen miehen kanssa muutamaan kertaan. Korvaukseksi jouduin tekemään kaikki seks iasiat mitä hän halusi jäljellä olevan seurusteluajan, jotka ei olleet todellakaan mieleen. Hän marssi ympäri sukuani kertomassa, mitä olin mennyt tekemään, väritettynä versiona ilmeisesti. Eron jälkeen ilmestyi yöllä ovelleni ja syytti minua että oli lähtenyt jonkun satunnaisen miehen matkaan ja meinannut käydä huonosti. 

Tapasin pari vuotta sitten eksän sattumalta baarissa ja hän kertoi, että olin tuhonnut hänet täysin ja siksi hänestä tuli huum ekauppias, koska olin hänelle niin henkisesti väkivaltainen tuon suhteen aikana. Syyllisyys oli kauheaa, koska hän on kouluikäisen lapsen yksinhuoltaja. Minäkö tämän kaiken aiheutin. Sanoin että oli todella vaikeaa koska hän ei jättänyt minua hetkeksikään rauhaan silloinka

Ja tähän vielä täydennyksenä, että mies siis käytti jo silloin rahansa h uumeisiin ja harrastuksiin niin, että kerrankin maksoin yksinäni kuun vuokran koska hän oli ostanut playstationin viimeisillä rahoillaan. Laitoin lämpimän ruoan kaksi kertaa päivässä ja opiskelin täysipäiväisesti ja tein sivutyötä, mies oli työtön. Olin 23. 

Vierailija
1234/1234 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano, että se mitä tein oli oikein, siinä oli paljon pielessä ja olisi pitänyt itse ymmärtää vain lähteä.