Törkein tietämäsi pettäminen
Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.
Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.
Kommentit (1288)
Aikoinaan 90-luvulla paras kaverini aloitti suhteen poikaystävänsä isän kanssa. Isä oli siis naimisissa poikaystävän äidin kanssa. Paras kaverini ja poikaystävän isä jäi kiinni itse teossa mökillä. Kaksi eroa tuli. Kaverini ja poikaystävä ja poikaystävän isä ja äiti.
Itse tietämistäni törkein on varmaan, kun miehellä oli sivusuhde psykiatrian alalle suuntautuvan lääkärinaisen kanssa, samaan aikaan kun oma kumppani (joka ei tiennyt pettämisestä mitään) mietti silikonirintojen hankkimista, jotta mies olisi kiinnostuneempi. Sivunainen tiesi tilanteesta ja naureskeli asialle. Mies ja sivunainen suunnittelivat myös salalapsen hankintaa, koska sivunainen halusi lapsen ja suunnitteli muutenkin itselliseksi äidiksi alkamista.
Mä olin jonkin aikaa ns. toinen mies naimisissa olevalle naiselle. Hän kertoi minulle, että ovat eronneet miehensä kanssa, mutta asuvat vielä yhdessä kunnes saavat yhteisen talonsa myytyä. Hän esitteli minut lapsilleen ja vietin myös aikaa heidän kotonaan, kun mies oli töissä tai matkoilla. Hiljalleen alkoi kuitenkin paljastua, että he eivät olleet eronneet ja mies oli täysin tietämätön mistään eroaikeista. Kävi myös ilmi, että naisella oli ollut lukuisia muita salasuhteita. Hän oli mm. pettänyt miestään ollessaan raskaana ja myös heidän hääpäivänä ennen vihkimistä. Kaiken huippuna hän syytti miestään pettämisestä hyvin löyhin perustein. Asiat selvisivät lopulta miehelle ja he päätyivät eroon. Nainen yritti vielä lämmitellä meidän suhdetta, mutta vähemmän yllättäen ei enää kiinnostanut lainkaan.
Olin synnyttänyt juuri ja sairaalassa vauvan kanssa. Synnytyksessä tapahtui komplikaatioita ja vauvan tila oli synnytyksen jälkeen tosi heikko. Olin menettänyt paljon verta ja sain sen vuoksi lisäverta. Exä naureskeli synnytyskivuille synnytyksen aikana ja lähti heti synnytyksen jälkeen kotiin. Ei kiinnostanut vauvan saati äidin tila. Olimme sairaalassa hieman yli viikon, eikä ex tullut katsomaan meitä kertaakaan. Somesta näinkin sitten kuvia, joista oli helppo päätellä mitä oli tapahtunut sillä aikaa kun oltiin vauvan kanssa molemmat sairaalahoidossa. En kertonut exälle, mutta seksi loppui siihen. Lapsi oli reilun vuoden ikäinen kun erosin. Exän mielestä ero johtui siitä, että pihtaan ja hormonaalinen ehkäisy on aiheuttanut haluttomuutta. Haluttomuutta kyllä oli, mutta se johtui siitä toisesta osapuolesta ja hänen toiminnastaan.
Hävettää, kun tuli joskus otettua tuollainen riippakivi elämään.
Perussuomalaisten vaalilupaukset. Tosi juudasteluja.
Vierailija kirjoitti:
Eihän nainen petä...sehän on voimaantunut feministi metatyössään
Nämä voimaantuneet metatyönaiset ei petä, vaan ne ovat vain aikakautensa "ihanteiden perheenäiti". Eli se keskinkertainen massa, jotka söpöttää vapaa-ajallaan mikä milloinkin on se yhteisöllinen juttu milloinkin. Nyt some.
Pettäjät on erikoinen, shady ryhmä, josta ei paljon tiedetä. Veikkaisin, että perhäröt ja adhd korostuu tässä ryhmässä.
Mies joka hankkii lapsen, asuu naisen kanssa mutta on **mo, sellaisia näkee, se on jo pettämistä kun käy tikkaria imemässä tai pakoputkeen laittamassa tai antamassa.
Vierailija kirjoitti:
Edellinen mies petti minua mun äidin kanssa. Välit siinä meni pariksi vuodeksi äitin kanssa poikki. Olen antanut äidille anteeksi, mutta miehelle en. Nykyään ovat yhdessä ihan julkisesti.
Tiesithän ettei äidille tarvitse antaa anteeksi. Tekee sen uudestaan mikäli uuden huonon miehen löydät.
Demarien vappusatanen ja edellisen vassarhallituksen holtiton velanotto.
En ymmärrä lainkaan tämmöistä. Mikä ihmeen into on sotkeutua toisten asioihin? mistäs tiedät mitä ovat sopineet suhteensa olevan?
Huolehtikaa omista asioistanne, se riittää itse kullekin
Vierailija kirjoitti:
Miten tai missä voisi laittaa anonyymisti viestiä eräälle petetylle? En halua itse joutua tulilinjalle vielä.
Viesti voisi mennä vaikka näin: "
Hei xxxx, tämä on tosi vaikea aihe, mutta en voi olla hiljaa. Haluan kertoa, että tiedän varmasti (puolison nimi) olevan toisessa suhteessa, joka on jatkunut jo pitkään ja edennyt vakavaksi. Minulla ei ole konkreettisia todisteita näyttää, mutta en kertoisi tätä, jos en olisi täysin varma. Ymmärrän täysin, jos et halua tai pysty uskomaan tätä heti. Halusin silti kertoa, koska ajattelen, että sinulla on oikeus tietää."
Vierailija kirjoitti:
Olin synnyttänyt juuri ja sairaalassa vauvan kanssa. Synnytyksessä tapahtui komplikaatioita ja vauvan tila oli synnytyksen jälkeen tosi heikko. Olin menettänyt paljon verta ja sain sen vuoksi lisäverta. Exä naureskeli synnytyskivuille synnytyksen aikana ja lähti heti synnytyksen jälkeen kotiin. Ei kiinnostanut vauvan saati äidin tila. Olimme sairaalassa hieman yli viikon, eikä ex tullut katsomaan meitä kertaakaan. Somesta näinkin sitten kuvia, joista oli helppo päätellä mitä oli tapahtunut sillä aikaa kun oltiin vauvan kanssa molemmat sairaalahoidossa. En kertonut exälle, mutta seksi loppui siihen. Lapsi oli reilun vuoden ikäinen kun erosin. Exän mielestä ero johtui siitä, että pihtaan ja hormonaalinen ehkäisy on aiheuttanut haluttomuutta. Haluttomuutta kyllä oli, mutta se johtui siitä toisesta osapuolesta ja hänen toiminnastaan.
Hävettää, kun tuli joskus otettua tuollainen riippakivi elämään.
Älä syyllistä itseäsi. Mun exällä oli myös tällänen ns hyppymuna. Yritän antaa itselleni anteeksi kun annoin viedä ku litran mittaa ja olin enemmänkin kun kynnysmatto suhteessamme.
Vierailija kirjoitti:
And who is the idiot here? :-)
kaipa tää palsta sitten tuntee mun sisäisen raivon kun noin monasti teksti tuli kehiin..T:meijun matkan lähteneen miehen vaimo
No, onneksesi lähti lätkimään.
Ei olisi ollut sopiva.
Törkeitä pettämistä on paljon, kertoo kaiken pettäjän luonteesta. Sekä naisia, että muun sukupuolisia. 😡
Vierailija kirjoitti:
Mies joka hankkii lapsen, asuu naisen kanssa mutta on **mo, sellaisia näkee, se on jo pettämistä kun käy tikkaria imemässä tai pakoputkeen laittamassa tai antamassa.
Tartteeko enää esm 80 luvulla syntyneitten elää kaapissa?
Ymmärrän että näin on vielä näiltä 40-50-60 ja 70 luvulla syntyneillä. Näillähän on jo lapset ja lapsenlapset.
Ei siintä niin helpolla lähetä. Kuitenkin halut on mitä on, ja otetaan lopuksi isojakin riskejä niitten tyydyttämiseen.
MM seksissä ei tartte pelätä raskauttakaan niin taudit jyllää, tuodaan ylläri vaimolle kotiin. Vaan tokkopa sitä akkaa sielä kotona enää pannaa edes jos mies on gay, biiltä kyllä onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Kankaanpään Siili, jokunen vuosi taaksepäin. Mies pani muijansa siskoo baarin vessassa. Osa näki tämän omin silmin. Kertoivat tämän miehen muijalle(joka oli samassa baarissa myös)että miehes panee siskoos vessas mutta eipä tämä uskonut. Eikä usko vieläkään vaikka kaikki hänelle tämän kertoivat.
Siis kuinka aivottomia jotkut naiset on.
Kyse ei ole aivottomuudesta vaan tietoudesta joka on niin julma että se ylittää käsityskyvyn.
Suosittelen näitä huutelijoita kokeilemaan itse miltä vastaava tuntuun niin tiedättepähän sitten omakohtaisesti ja uskon huutelun aivottomuudesta loppuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tartteeko enää esm 80 luvulla syntyneitten elää kaapissa?
Ymmärrän että näin on vielä näiltä 40-50-60 ja 70 luvulla syntyneillä. Näillähän on jo lapset ja lapsenlapset.
Ei siintä niin helpolla lähetä. Kuitenkin halut on mitä on, ja otetaan lopuksi isojakin riskejä niitten tyydyttämiseen.
MM seksissä ei tartte pelätä raskauttakaan niin taudit jyllää, tuodaan ylläri vaimolle kotiin. Vaan tokkopa sitä akkaa sielä kotona enää pannaa edes jos mies on gay, biiltä kyllä onnistuu.
Nusautetaan pikasesti takaantapäin, vielä voi pakarat puristaa yhteen, ja ei mitää huomiota rinnoille taikka naisen klitorikselle.
Aika varma tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkää epätavallista. Sitten käyttävät gaymiehiä hyväkseen ja valehtelevat kotona minkä kerkeävät. Mutta tietty eivät omasta mielestään petä kun ovat oman sukupuolensa kanssa.
Yksi törkeimmistä mitä tiedän, on kirjailija Harri István Mäen harjoittama lukijoiden pettäminen.
Ilta-Sanomien jutussa kerrotaan: Harri István Mäen teos Kafka avaa grillikioskin poistetaan myynnistä ja vedetään takaisin, tiedottaa teoksen kustantaja Enostone.
Syynä on tekijänoikeusrikkomus.
Hieman myöhemmin sunnuntaina myös toinen kustantamo, Helmivyö, tiedotti poistavansa markkinoilta Mäen pienoisromaanin Pinkki knalli.
Molempia teoksia epäillään plagiaateiksi amerikkalaisen runoilijan Richard Brautiganin tuotannosta.
Eikö hävetä olla halpa lumppu ?