Törkein tietämäsi pettäminen
Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.
Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.
Kommentit (1234)
älkää keskustelku pelkästään!
VAAN kertokaa tarinoita Kuka pani? Mitä pani? Missä pani?
ja se että oliko missä ammatissa tai oliko toimihenkilö jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut ainoastaan törkeimmät palstalta. Ihminen on kyllä eläin, ja monella älykkyysosamäärä erittäin matala.
Eläin on hyvä ihmiseen verrattuna. Se ei petä eikä jätä, vaan on aina uskollinen.
Eläin uskollinen? Nehän panee kaikkea mitä voi. Uskollinen pah, et taida ymmärtää sanaa alkuunkaan ellei ole leikattua sorttia, se hieman voi rajoittaa toimintaa mutta silti.
Esimerkiksi monilla linnuilla on tunnetusti elinikäinen parisuhde.
Joutsenpariskunta on iciwanha awiouscollisuuden symboli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mitä tapahtuu Hotelli Ilveksessä on ällöttävää!
no mitä siellä sitten tapahtuu? kerro tarinoita.
No siellä sodomiitit parveilevat baarissa ja hipeltävät ja nuolevat toisiaan! Ovat vallanneet koko paikan ihmisiltä!
Vierailija kirjoitti:
Entinen kaveri piti 2 poikaystävää samaan aikaan. Syytti aina pettämisestä muita ja suunnitteli jopa perhettä yhden kanssa. No vuosia myöhemmin tuli vastaan se toinen mies netissä, niin kerroin kaiken. Alkoi käydä aika selväksi hänen saamat lahjat jne.
"Se on hyvää ja hyäryllist, kun tytöll on monta poikaa - mutt se on pahaa ja vaarallist, jos ne tulevat yhtäaikaa!"
Eräänä kauniina päivänä neljä vuotta sitten ovikello soi ja siellä oli 11- vuotias tyttö ,joka halusi tavata isäänsä.Siis miestäni,jonka kanssa minulla on myös 12 ja 8 - vuotiaat tytöt. Mieheni ei ollut kotona. Tyttö kertoi asuvansa naapurikaupungissa ja isänsä on reissutöissä aina joka toinen viikko laivalla.Minunkin mieheni teki samaa.
Selvisi että miehelläni oli toinen perhe ja siinä kaksi lasta.Itse en ollut naimisissa lasten isän kanssa.
Shokki vei mielenterveyteni ja toipuminen on edelleen kesken.Ukko ei tullut enää kotiin lainkaan edes käymään.Tavarat ja vaatteet lahjoitin pois.Lapset näkevät isäänsä harvoin.Viimeksi 2 vuotta sitten.
En luota enää kehenkään..
Vierailija kirjoitti:
Nainen siis juhli omia polttareitaan, miehen polttarit oli jo olleet edellisenä viikonloppuna. Osti vielä häätilille varatuilla rahoilla kortsuja.
Oliko kyseessä pettäminen vai pariskunnan kesken sovittu asia? Olen ollut polttareissa joissa pariskunta sai vielä kerran käydä vieraissa luvan kanssa ennen naimisiin menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen siis juhli omia polttareitaan, miehen polttarit oli jo olleet edellisenä viikonloppuna. Osti vielä häätilille varatuilla rahoilla kortsuja.
Oliko kyseessä pettäminen vai pariskunnan kesken sovittu asia? Olen ollut polttareissa joissa pariskunta sai vielä kerran käydä vieraissa luvan kanssa ennen naimisiin menoa.
Tapahtuiko tuo Lapissa?
Olen kuullut, että lappalaisissa häissä sulhanenkin saattaa saada jo seitsemäntenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuiko tuo Lapissa?
Olen kuullut, että lappalaisissa häissä sulhanenkin saattaa saada jo seitsemäntenä.
No kuule ei tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuiko tuo Lapissa?
No kuule ei tapahtunut.
Kummallista! Vain se olisi selittänyt tuollaisen pervoilun! Siispä tuon täytyi tapahtua Statissa, siellähän se Miisakin nykyään vaikuttaa!
Lappalainen juhannustaika:
Juhannusyönä nukkumaan mennessään panee nuori neito kossupullon tyynynsä alle. Aamulla herätessä vieressä on sulhanen, joskus useampikin!
Vierailija kirjoitti:
Pilasitte koko ketjun!
Koko ketju oli oikein viihdyttävää luettavaa kunnes nuo kukkahattuakat taas alkoivat moralisoida. Olisitte perustaneet sitä varten oman ketjun.
t. Mies jota pettäminen ei kaduta yhtään vaikka kuinka saarnaisitte.
Niin, on ihmisiä jotka eivät osaa hävetä.
Nykyhallitus?
Eiku, sehän ei ollut kenellekään yllätys. Lopputulos on juuri sellainen, kuin oli odotettavissa.
Kani pani kaikkia missä oli reikä, Reinotossuista lähtien.
Ei nyt niin paha...
Asuttiin pienemmällä paikkakunnalla ja kaveriporukalla käytiin discossa suuremmassa kaupungissa. Vuorokerroin toimittiin kuskeina sitten.
- Eräänä perjantai-iltana oltiin kolmistaan liikeellä ja toimin itse kuskina. Jo siinä puolen yön aikaa kaveri kävi nykäisemässä hihasta että "kohta lähdetään". Ajettiin sitten yllättäen jonkin matkaa loitommalle menopaikasta kun sinne saapui auto, jossa kaksi tyttöä sieltä diskosta. Ajettiin sitten loitommalle parkkiin kahdella autolla ja herrasmiehenä lähdin kävellen johonkin kilometrin päähän snagarille ja viivyin tunnin verran poissa. Toinen kavereista meni toisen tytön luokse autoon. Koputtelin ikkunaan ja huhuilen, jokos kärsii palata ja sopihan se. Autossa vaan oli ilma TODELLA sakeana ja molemmat vielä vetivät röökiä autossa sisällä. Kaikista merkeistä päätellen oli ilmeistä, että olipa tehty temput siellä autossa.
- Tuli lauantai ja itsellä oli elokuvatreffit samassa kaupungissa senaikaisen tyttöystäväni kanssa. Siinä saliin menoa odotellessa vastapäätä käytävää istahtaa varuspoitsu loma-asussaan (ilmeisesti iltaloma) ja se kuljettamassani autossa laatuaikaa viettänyt tytteli. Kun katseet kohtasivat, tytön kiusaantuminen edellisiltaisen "todistajan" kohtaamisesta oli käsin kosketeltavan ilmeistä ja vastenmielisenä sitä pidin itsekin.
Aika lailla kävi siinä varuspoitsua sääliksi ja mielessäni ajattelin hänen ansaitsevan jotain paljon parempaa.
Vierailija kirjoitti:
No, yhden mies oli pettänyt koko raskausajan. Lapsi oli todellakin toivottu, yritetty monta vuotta. Takana yhteiselämää 10v. Nainen sai tietää pettämisestä, kun pääsi kahden päivän ikäisen vauvan kanssa kotiin ja mies oli sairaalakeikan aikana siirtänyt tavaransa uuden naisen luokse ja totesi vaan kotiin palattua, että "niin, mä muuten muutan pois". Tuli aivan yllätyksenä. Pommi tuli vielä perään muutaman viikon päästä. Sen uudenkin naisen kanssa oli vauva tulossa ja "sisaruksille" tuli ikäeroa vain 3kk. Tää oli niin pöyristyttävä, etten vieläkään voi käsittää. Se mies oli mukava ja rauhallinen, fiksu tyyppi. Ei komea, ei mikään charmantti hölösuu yms. Sellainen vähän hiirulaismies, joka oli "kiltti ja perhekeskeinen".
Yhdessä tapauksessa mies petti vaimoaan perhetuttujen tyttären kanssa. Tytär oli 18, mies joku 35-40. Mies jätti perheensä tämän nuoren naisen takia. Suhde kesti jokusen vuoden.
Hyi kamala tuo, joka jätti vastasynnyttäneen vaimonsa. Olen huomannut, että nämä kiltit, mukavat, hiljaiset ja kohteliaat miehet on todellisuudessa niitä pahimpia pelkureita, jotka nimenomaan tekee selän takana katalia juttuja, mitä heistä ei ikinä uskoisi. He ovat niiyä, jotka juoksevat karkuun kun pitäisi kohdata ongelmat. He ovat rottia eikä heistä koskaan tule miestä. Pelkäävät omaa varjoaankin.
Tuttu mies työskenteli viikot toisella paikkakunnalla ja vklt oli kotona rouvansa ja tämän lasten kanssa. Halusi omia lapsia ja etsi kumppanuusvanhempaa netistä monta vuotta. Aika kävi vähiin ja äijä epätoivoiseksi. Löysi epätoivoisen vanhanpiian netistä, mutta tämä ei halunnutkaan varattua vaan oman perheen ja mies esitti, että on jättämässä perheensä, jos nyt saadaan lapsi tulille. Eukko rakastui ja tuli parin kk:n seksisuhteesta raskaaksi ja kun riskiviikot abortin tekoon oli täynnä selvisi eukolle, että häntä pidettiin vain lapsentekokoneena, eikä mies ollut hänestä kiinnostunut muuten.
Oma vaimo ei tiennyt mitään tästä kuviosta toisella paikkakunnalla. Mies vedätti itsekkäästi kumpaakin naista.Tyypillinen pelkuri, joka elää valheista.
Erään lentäjän tyttöystävä paneskeli tämän lentäjän isoveljen kanssa. Tyttöystävä oli jopa yötä tuon isoveljen luona, joka oli myös tahollaan varattu ja vaimonsa oli tuolloin muualla. Tyttöystävä ja isoveli ajelivat sitten aamulla yhdessä töihin, olivat nimittäin samassa työpaikassa. Oksettavaa. Lentäjä ei tiennyt yhtikäs mitään tästä kuviosta. Ja meni petturityttöystävänsä kanssa myöhemmin naimisiin.
Panin 19v tytärpuolta samalla kun vaimo imuroi taloa.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu mies työskenteli viikot toisella paikkakunnalla ja vklt oli kotona rouvansa ja tämän lasten kanssa. Halusi omia lapsia ja etsi kumppanuusvanhempaa netistä monta vuotta. Aika kävi vähiin ja äijä epätoivoiseksi. Löysi epätoivoisen vanhanpiian netistä, mutta tämä ei halunnutkaan varattua vaan oman perheen ja mies esitti, että on jättämässä perheensä, jos nyt saadaan lapsi tulille. Eukko rakastui ja tuli parin kk:n seksisuhteesta raskaaksi ja kun riskiviikot abortin tekoon oli täynnä selvisi eukolle, että häntä pidettiin vain lapsentekokoneena, eikä mies ollut hänestä kiinnostunut muuten.
Oma vaimo ei tiennyt mitään tästä kuviosta toisella paikkakunnalla. Mies vedätti itsekkäästi kumpaakin naista.Tyypillinen pelkuri, joka elää valheista.
Mahtaa sujua hienosti lastenhoito kun miehestä huokuu luotettavuus 😂
Kaverini seurusteli yh:n kanssa, joka muutti parin vuoden etäsuhteen jälkeen samalle paikkakunnalle, jotta voi olla lähellä miestä. Osti asunnon ja mies piti oman asuntonsa, missä punkkaili silloin tällöin. Nainen oli pienissä lapsissa kiinni ja mies oli olevinaan kiinnostunut perhe-elämästä, mutta kävikin omalla kämpällä aina panemassa muita naisia. Kantoi naiselleen kukkia, suklaata ja vannotti rakkauttaan, mutta piti taustalla tätä panotaloa.
Itse olen naimisissa enkä ymmärrä kaverin touhuja yhtään. Ei ole kaikki kotona hällä päässä.
Nehän on mlkkuja koko perhe.