Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkein tietämäsi pettäminen

Vierailija
16.08.2010 |

Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.

Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.

Kommentit (1234)

Vierailija
321/1234 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeimmät tietämäni: pariskunnan mies petti vaimoaan,ala-ikäisen,heillä asuvan työntekijän kanssa ja pitkään ennen kun jäi kiinni.

Pariskunnan mies petti vaimoaan, heidän kotonaan,vaimon siskon kanssa ja vuosia. Kuului miehiin joista ei olisi koskaan uskonut.

Vierailija
322/1234 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 23:46"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 23:36"]

237 - En minä halua miehen jättävän vaimoaan.

[/quote]

Miksi sitten ryhdyit toiseksi naiseksi?

Harvoin kukaan saa salattua sivusuhdetta loputtomiin, pettämisestä yleensä jää kiinni.

Typerä mies, ei kunnioita yhtään vaimoaan.

[/quote]

Olemme olleet ystäviä jo pitkään, meillä on hauskaa yhdessä jutellen ja harrastaen, ja siinä samalla sitten on kehittynyt muutakin kuin vain ystävyyttä. Voin sanoa rakastavani tätä miestä, ja vaikka olemmekin keskustelleet yhteisen tulevaisuuden mahdollisuudesta, niin minä en kuitenkaan halua tulla vedetyksi siihen rulianssiin mikä siitä seuraisi jos suhteemme paljastuisi. Säilytän mieluummin hyvän ja läheisen ystävyyssuhteen tähän mieheen, ja haen oman kumppanini muualta.

[/quote]

Ja vaimoa ei tietenkään kumpikaan ajatellut ollenkaan... Tai lapsia. Ällöttävää.

Kuten toinen ketju, nainen on naiselle susi. Jospa sinäkin saisit kokea miltä tuntuu olla petetty, jospa sitten osaisit sanoa varatuille ei kiitos.

Ainakin mies on selkärangaton kun ei osaa erota ennen kuin uutta panee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1234 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 23:46"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 23:36"]

237 - En minä halua miehen jättävän vaimoaan.

[/quote]

Miksi sitten ryhdyit toiseksi naiseksi?

Harvoin kukaan saa salattua sivusuhdetta loputtomiin, pettämisestä yleensä jää kiinni.

Typerä mies, ei kunnioita yhtään vaimoaan.

[/quote]

Olemme olleet ystäviä jo pitkään, meillä on hauskaa yhdessä jutellen ja harrastaen, ja siinä samalla sitten on kehittynyt muutakin kuin vain ystävyyttä. Voin sanoa rakastavani tätä miestä, ja vaikka olemmekin keskustelleet yhteisen tulevaisuuden mahdollisuudesta, niin minä en kuitenkaan halua tulla vedetyksi siihen rulianssiin mikä siitä seuraisi jos suhteemme paljastuisi. Säilytän mieluummin hyvän ja läheisen ystävyyssuhteen tähän mieheen, ja haen oman kumppanini muualta.

[/quote]

Ja kärräät omat kuonasi mieluummin myös toisten (eli vaimon) niskaan.. Luuletko ettei suhteenne muka paljastu? ja luuletko että selviät siitä noin vain? Tulet yllättymään tekojesi seurauksista, eivät ole kovinkaan pienet, samoin kun eivät kärsimyksetkään. Taidan kuulua "niihin" naisiin joiden mielestä kaikki on mihen vastuulla, ja vaikka prhet kaatuisivat ja lasten elämä muuttuisi helvetiksi, heillä on vain sädekehä päänsä päällä koska "enhän minä ole tehnyt mitään- vaan se mies". Itse olen aikanaan ollut tuollainen onneton kakkonen, ja kyllä mun omatuntoni kertoi oikein hyvin, että rikon miehen vaimoa vastaan. Ehkä sulla ei ole omaatuntoa?? Ja mieheen varmaan säilyyki tosi lämmin ystävyys:DD

Vierailija
324/1234 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut hei 249! Tuollakin naisella on varmaan pääasia, että saa vain panna ja tuntea itsensä vaimoa paremmaksi! Niinhän ne toiset naiset aina kuvittelevat ;)

Vierailija
325/1234 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 23:56"]

No mut hei 249! Tuollakin naisella on varmaan pääasia, että saa vain panna ja tuntea itsensä vaimoa paremmaksi! Niinhän ne toiset naiset aina kuvittelevat ;)

[/quote]

Tai ei siis aina kuvittele niin, mutta tästäkin naisesta se paistaa. Oikein kehuskelee kun pääsee testailemaan vaimon vaatteita, silloinkin kun vaimo on ollut synnyttämässä jne.

Ei siis minkäänlaista empatiakykyä ole.

Vierailija
326/1234 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilisiirrolla? Omalta tililtä?

Vierailija
327/1234 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 23:59"]

Tilisiirrolla? Omalta tililtä?

[/quote]

Joillakin työnantajilla on mahdollisuus siihen, että palkka maksetaan esim. kahdelle tilille, tietyllä prosenttijaolla tai summa joka on vakio. Eli 20 % palkasta menee aina yhdelle tilille, loput toiselle. Tai tietty summa joka palkasta toiselle tilille jne.

Eli näennäisesti vaimo/mies voi luulla että perheellä on tasan yksi tili johon puolison palkka tulee.

Vierailija
328/1234 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

249 - Katsoitko kristallipallosta vai tarot-kortitko kertoivat kuinka tulevaisuudessa tulee käymään? :-) On se ystävyys säilynyt jo pitkään, siitä asti kun oltiin ihan kersoja. Vaikea uskoa, että se kokonaan loppuisi ikinä, kävi mitä kävi. Ja juu, luulen ettei suhteemme tule paljastumaan. Jos olemme tästedes ystäviä, niin emme voi jäädä rysän päältä kiinni. Ja tähän asti siinä ei ole ollut mitään ihmeellistä, että olemme olleet yhdessä liikkeellä, kun kaikki tietävät meidän olevan ystäviä. Niin että en oikein tiedä kukahan meidät käräyttäisi. Ainut voi olla, jos mieheen iskee imantunnon tuskat ja kertoo vaimolleen.

Vierailija
329/1234 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 00:04"]

249 - Katsoitko kristallipallosta vai tarot-kortitko kertoivat kuinka tulevaisuudessa tulee käymään? :-) On se ystävyys säilynyt jo pitkään, siitä asti kun oltiin ihan kersoja. Vaikea uskoa, että se kokonaan loppuisi ikinä, kävi mitä kävi. Ja juu, luulen ettei suhteemme tule paljastumaan. Jos olemme tästedes ystäviä, niin emme voi jäädä rysän päältä kiinni. Ja tähän asti siinä ei ole ollut mitään ihmeellistä, että olemme olleet yhdessä liikkeellä, kun kaikki tietävät meidän olevan ystäviä. Niin että en oikein tiedä kukahan meidät käräyttäisi. Ainut voi olla, jos mieheen iskee imantunnon tuskat ja kertoo vaimolleen.

[/quote]

Ei se paljoa vaadi.

Vierailija
330/1234 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

251 - Tarpeesta siinä oli kyse niiden vaatteiden suhteen, eikä mistään testailusta. Mieluummin olisin käyttänyt omiani. Mulla taitaa olla vähän väljempi moraali kuin teillä, mutta empatiakyky mulla kyllä on ihan kunnossa. Tähän asti miehen vaimo ei ole joutunut kärsimään millään lailla, miehellä on ihan hyvä suhde vaimoonsakin, vaikka eivät tosin puhu kaikista asioista niin kuin me.

Vierailija
331/1234 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 00:07"]

251 - Tarpeesta siinä oli kyse niiden vaatteiden suhteen, eikä mistään testailusta. Mieluummin olisin käyttänyt omiani. Mulla taitaa olla vähän väljempi moraali kuin teillä, mutta empatiakyky mulla kyllä on ihan kunnossa. Tähän asti miehen vaimo ei ole joutunut kärsimään millään lailla, miehellä on ihan hyvä suhde vaimoonsakin, vaikka eivät tosin puhu kaikista asioista niin kuin me.

[/quote]

Ei sulla kyllä oo empatiakyky kunnossa.

Mitäs sitten KUN vaimo saa tietää että olette vuositolkulla naineet hänen sängyssään, ja sinä oot käyttänyt hänen vaatteitaankin jne. Olet siis ollut kaikin mahdollisin tavoin kyy hänen povellaan.

Siihen ei taida sun empatiakykysi enää riittää?

Vierailija
332/1234 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tarpeesta? Aina olisit voinut omiasi kuskata mukana, ei olisi tarvinnut vaimon vaatteisiin koskea. Moraalia ei taida olla ollenkaan.

Vierailija
333/1234 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

257 - Kuten sanottu, en usko että saa tietää. Jos saisi tietää, luulen että se olisi hänelle rankka paikka, ja olisin itse hyvin pahoillani siitä että olen ollut osasyyllisenä. Etupäässä ajattelen kuitenkin, että aikuinen mies tekee itse omat päätöksensä, ja on myös vastuussa omasta avioliitostaan. En usko, että toista ihmistä voi omistaa tai vaatia ikuista uskollisuutta. Jos mies on kuitenkin luvannut naiselle olla uskollinen, on hänen asiansa päättää pitääkö vai rikkooko lupauksensa tälle naiselle. MItä tapahtuu hänen ja minun välillä on taas meidän välisemme asia. Mutta joo, millään lailla en ole ylpeä siitä, että heidän sängyssään ollaan oltu. Vaan ei se minusta niin iso asia ole, mies on pessyt lakanat ennen kuin vaimo tulee kotiin.

Vierailija
334/1234 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä teidän mielestänne pettämistä, mutta kerron nyt kuitenkin. 

Tapasin vuonna 2008 mtv3:n chattikanavalta (s.899) miehen, jonka kanssa juttelimme tekstiviestitse ja hän lähetti kuvan ja minä hänelle oman kuvani. En nyt muista kuinka kauan tekstailimme, ennen kuin tapasimme (tapasimme Oulussa jossa siis asuin). Aloimme seurustelemaan 22.02.2008, viikko siitä mentiin kihloihin eli kihloihin menimme 29.02.2008 ja kk siitä muutimme yhteen eli yhteen muutimme 10.03.2008. Asuimme ensin pienessä 31 neliöisessä kerrostalo yksiössä jonkin aikaa, jonka jälkeen muutimme 55,5 neliöiseen kerrostalo kaksioon, homattiin koira, muutimme sitten n. 6kk päästä 55 neliöiseen rivitalo kaksioon, hommattiin toinen koira, muutimme sitten n. 6kk päästä 40 neliöiseen omakotitaloon Nurmijärvelle (Ensin siis oli Oulu / Heinäpää, Oulu / Alppila ja Kiiminki / Jääli) Nukarille asumaan. Tämä mies oli vannonut vanhemmilleni, että ei tulisi minua heti jättämään. Huhtikuun lopussa 2008 muutimme ja sain sitten elo ja syyskuuksi työharjoittelupaikan n. 5km päästä olevasta päiväkodista. Meillä oli tuolloin 4 koiraa. Kerkesin hommata myös tuolla välillä tälle miehelle nimiini kannettavan tietokoneen. Tämä mies oli jutellut salassa jossain chatissä, jonkun muijan kassa. Se mistä tiesin oli se että miehelle tuli samana aamuna tekstiviesti, kun töistään pääsi kotia ja luettuani viestin, jossa luki että olen se sama tyyppi, niin herätin avopuolisoni ja kysyin häneltä kuka se oli. Mies sanoi ettei kukaan, sanoin että soitan ja kysyn onko viesti tullut väärään numeroon, johon mies sitten ettei häntä kiinnosta. No soitin kuitenkin ja niinpä niin sieltä vastasi nainen, joka oli kuin olikin jutellut mieheni kanssa chatissä. Juttelimme jonkin aikaa ja lopetimme puhelun. Kerroin miehelleni mitä tämä nainen sanoi ja mies vain sanoi ettei ole missään chatissä ollut. No soitin uudestaan sille naiselle ja kerroin mitä mieheni oli sanonut. Pitkän puhelumme jälkeen mieheni halusi erota. Meillä oli suhde hyvällä pohjalla ja kaikki oli hyvin, mutta mies vain oli rakastunut minua nuorempaan naiseen (olin tuolloin 23 ja tämä nainen alle 23). Erosimme 1v 7kk kestäneestä parisuhteesta, 1v 7kk kestäneestä kihloista ja 1v 6kk kestäneestä avoliitosta syyskuun puolessa välissä 2009. 1 koira tuli minulle (sekarotuinen ja päätyi suoraan nimiini), 2 koira tuli meille (puhdasrotuinen ja paperissa oli meidän molempien nimissä, mutta loppujen lopuksi olikin ollut vain ja ainostaan minun nimissäni)(tämä koira jäi petollisesti ex-miehelleni), 3 koira tuli myöskin minulle (sekarotuinen ja päätyi nimiini) ja 3 koira tuli myöskin minulle (puhdasrotuinen ja päätyi nimiini). Erotessamme puhdasrotuinen jäi exälle ja seropi (joka tuli syyskuun alussa 2009 meille) myin pitovaikeuksien takia pois. Eli koirat tulivat siis näin: seropi -08, sakemanni -08, seropi -09 ja sakemanni -09. Seropi -08 tuli kesäkuussa -08, sakemanni -08 tuli huhtikuussa -09, seropi -08 tuli syyskuun alussa -09 ja sakemanni -09 tuli heinäkuussa -09. Ex-mieheni meni uusiin kihloihin lokakuussa 2009, maistraatissa naimisiin joulukuussa 2009, kirkkohäitä he juhlivat heinäkuussa 2010, kirkkohäät he viettivät joulukuussa 2010 ja heille syntyi vauva 2011. Joten tämmöinen tarina. Viestiä pitää nakata meilitse: seropi08sakemanni09@gmail.com Kiitos

Vierailija
335/1234 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

258 - Aina ei ole ollut niin helppoa kuskata, mutta ei siitä sen enempää. Mahdollista siis tietysti olisi ollut, mutta käytännön syistä oli helpompi toimia näin. Mikä on eri juttu kuitenkin, kuin että lystikseni olisin testaillut toisen vaatteita.

Vierailija
336/1234 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 00:20"]

257 - Kuten sanottu, en usko että saa tietää. Jos saisi tietää, luulen että se olisi hänelle rankka paikka, ja olisin itse hyvin pahoillani siitä että olen ollut osasyyllisenä. Etupäässä ajattelen kuitenkin, että aikuinen mies tekee itse omat päätöksensä, ja on myös vastuussa omasta avioliitostaan. En usko, että toista ihmistä voi omistaa tai vaatia ikuista uskollisuutta. Jos mies on kuitenkin luvannut naiselle olla uskollinen, on hänen asiansa päättää pitääkö vai rikkooko lupauksensa tälle naiselle. MItä tapahtuu hänen ja minun välillä on taas meidän välisemme asia. Mutta joo, millään lailla en ole ylpeä siitä, että heidän sängyssään ollaan oltu. Vaan ei se minusta niin iso asia ole, mies on pessyt lakanat ennen kuin vaimo tulee kotiin.

[/quote]

Ei se ole vain teidän välinen asia jos toisella on vaimo.

Myös vaimon kuuluu tietää miehensä pettämiset. Ja sinä  olet osasyyllinen, halusit tai et.

Vierailija
337/1234 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 00:22"]

258 - Aina ei ole ollut niin helppoa kuskata, mutta ei siitä sen enempää. Mahdollista siis tietysti olisi ollut, mutta käytännön syistä oli helpompi toimia näin. Mikä on eri juttu kuitenkin, kuin että lystikseni olisin testaillut toisen vaatteita.

[/quote]

Sama asia samassa paskassa paketissa.

Vierailija
338/1234 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies ja nainen menivät onnelliesti naimisiin alkoi kunnon jatkot, jossa viiina virtasi ja morsian vietti hääyön bestmanin kanssa

Vierailija
339/1234 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

262 - Vaimo tuskin tulisi onnellisemmaksi jos saisi tietää. Niin tai näin, se on miehen ja hänen vaimonsa välinen asia, mies kertokoon jos niin päättää. Ja minulle meidän välinen suhteemme on vain meidän välinen asia, mutta tästä olemme mitä ilmeisemmin eri mieltä.

Vierailija
340/1234 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 00:11"]

[/quote]

Ei sulla kyllä oo empatiakyky kunnossa.

Mitäs sitten KUN vaimo saa tietää että olette vuositolkulla naineet hänen sängyssään, ja sinä oot käyttänyt hänen vaatteitaankin jne. Olet siis ollut kaikin mahdollisin tavoin kyy hänen povellaan.

Siihen ei taida sun empatiakykysi enää riittää?

[/quote]

Empatiakyvystä i todellakaan voi puhua tässä tapauksessa! Vaikka usin persoonallisuushäiriöiset esim kokevat olevansa kovinkin empaattisia, mutta se koskee vain heitä itseään. Samoin muuten tällaiset häiriöihmiset luulevat kontrolloivansa maailmaa niin, ettei kukaan saa mitään koskaan tietää. Ja taidat olla myös todella tyhmä, tämä petturieukko, kun luulet ettei vaimo joudu kärsimään?? Hänhän joutuu elämään koko ajan valheessa, häntä kohdellaan täysin arvottomasti, vailla kunnioitusta. Jollakin tasolla hän kärsii koko ajan. ja kun totuus valkenee, hänen maailmansa voi romahtaa kokonaan. Olet aivan järkyttävän hirveä akka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi