Törkein tietämäsi pettäminen
Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.
Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.
Kommentit (1234)
Törkeintä on kun ryssii oman liittonsa ja jää lasten kanssa yksin ja alkaa sitten hamuamaan uutta suhdetta pikkulapsiperheiden vanhemmista vailla mitään moraalia.
naispuolinen kaverini panee vain varattuja.. parempi vaan jos ukko on naimisissa ja muutama lapsi lisäksi.. kehuu vielä kylillä näisitä varatuista panoistaan.
Seurusteleva noin 20-v ystäväni pani siskonsa aviomiehen kanssa. Aviomies, jolla on tämän ystäväni siskon kanssa pieni lapsi, olisi ollut valmis hylkäämään perheensä ollakseen tämän ystäväni kanssa. Oli jopa yhteistä asuntoa kysellyt. Ystäväni poikaystävä oli sairaalloisen mustasukkainen, väkivaltainen, pettäjä itsekin ja epäili, että vastaantulija panee tätä ystävääni. Epäili myös tätä siskon miehen aviomiestä, jonka moottorikelkan ja auton hakkasi säpäleiksi. Syyllistä etsittiin poliisipalstalla paikallislehdessä, mutta mitään siitä ei saanut puhua, koska ystäväni olisi saanut turpiinsa juoruilusta. Pariskunta sai tätmänkin jälkeen kolme lasta. Tarinan sädekehältä kuulostaa tämä ystäväni sisko, mutta eheiii.. Hänellä oli salasuhde aviomiehensä parhaaseen kaveriin.
tämä kuvio tuntui jo silloin käsittämättämättömältä ja tuntuu edelleen.. Alle 20. -v tuntui hirveält kantaa pienellä paikkakunnalla tällaisia tietoja. Suoraan sanottuna maakuntiin jäänyttä kouluja käymätöntä porukkaa, jolla on ollut paljon muutakin ongelmaa. tiemme lapsuuden ystävääni ovat muuttoni vuoksi sittemmin katkenneet. Hän oli tavallaan todella kiltti ihminen, mutta oma lapsuus oli mitä oli, alkoholi ajoi pahimpiin tilanteisiin. Olen kuullut että kaikki osapuolet ovat sittemmin eronneet, mutta asuvat edelleen samassa pikkukylässä kaikki. Luulen että ystäväni ja siskon miehen suhde ei koskaan siskolle ja poikaystävälle selvinnyt, eikä myöskään siskon eikä hänen poikaystävänsä parhaan kaverin suhde siskon miehelle.
Omassa tuttavapiirissä valitettavasti riittäisi näitä juttuja pari sivullista eikä tämä ole ehkä törkeimmästä päästä mutta tuorein: viisikymppinen aviomies (vaimo 40 v., pieni lapsi) seurusteli kaksi vuotta 25-vuotiaan tytön kanssa, lupaili tälle myös yhteistä tulevaisuutta ja sitä klassista "olen vaimon kanssa vain lapsen takia". Tyttö uskoi jutut ja luuli kai tekevänsä palveluksen vaimon tossun alla olevalle miehelle julkaisemalla suhteen (kuvien kera) fb:ssä. Mies ei sitten ilahtunutkaan koska oli hups unohtanut kertoa vaimolle että haluaa erota ja aloittaa uuden elämän.
Syyksi kertoi vaimon ulkonäön (vaimo oli alunperin hoikka, on lihonut sairauden jälkeen ja on nyt aika rehevä, ei kuitenkaan mikään valas vaan sillä lailla naisellisesti muodokas. Tyttöystävä on luurangonlaiha).
No vaimo olikin yllättäen hieman kiukustunut tästä pikku syrjähypystä ja mies anelee nyt että tämä ei jättäisi häntä. Tyttöystävällä on jo uusi suuri rakkaus.
Niin ja KAIKKI tutut tietävät asiasta, miehen isolla työpaikalla sellaisetkin, jotka eivät miestä edes tunne. On itse ihan auliisti kertonut, kai se on sitten mageeta että viisikymppinen äijä saa nuorta tyttöä?
OT, mutta naiset ovat näissä sitten NIIN naiiveja. Salapano luulee olevansa "se erityinen" ja että mies on kauhean luuskavaimon kanssa vain, koska muuten se frigidi suohirviöämmä veisi mieheltä lapset tms. Tai sitten se vaimo on niin seko että varmaan tappaisi itsensä eikä empaattinen kunnon mies tietysti voi tällaista haurasta reppanaa dumpata, vaikka rakastaakin salapanoa yli kaiken. Ja vaikka se vaimo olisi normaali, niin salapano ja mies ovat nyt vähintäänkin ihonalaisia sielunkumppaneit, jotka kohtalo on vaan tarkoittanut yhteen vaikka julma maailma toisaalta pitää rakastavaiset erossa sillä yhteiselämä olisi mahdotonta näin suuressa tunnemyrskyssä tms saippuasarjashittiä.
Ja rakas vaimo taas ajattelee olevansa "se erityinen", se johon mies on oikeasti sitoutunut, vaikka joskus uittaakin munaansa kaiken maailman hutsuissa. Nämä h*uorat eivät merkitse miehelle mitään, sillä tuleehan mies aina lopulta kotiin, ja mitä väliä nyt joillain hairahduksilla jonkun yhdentekevän panon kanssa on vuosikymmenten suhteessa, kyllä koti ja lapset merkitsevät enemmän!
Ja miehellä on kissanpäivät kun vaimo ja salapano(t) suunnilleen tappelevat hänestä ja aina saa seksiä ja ymmärrystä.
No, käyväthän naisetkin vieraissa, mutta ainakin iltapäivälehtitason julkaisuissa referoiduissa tutkimuksissa on todettu, etät pettävää miestä ei useinkaan jätetä kun taas pettävä nainen saa yleensä aina kenkää jos narahtaa. Joku sukupuolien välinen ero tässä ilmeisesti on, naiset takertuvaisempia?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 05:21"]
tutulla miehellä oli sellanen tilanne tässä keväällä että menivät naimisiin maaliskuussa 2013 mutta vuoden alusta asti oli vaimolla kuitenkin suhde toisen miehen kanssa! Sitä jatkui muistaakseni kesäkuulle asti eli siihen asti että mies sai selville pettämisen! Pitäis tarkistaa miten se sen homman sai selville mutta jotenki se onnistui saamaan puhelu ja tekstaritiedot haltuunsa! Todella sairas on ihminen joka voi mennä naimisiin samaan aikaan kun on toinen suhde olemassa!! V*tuttaa kyllä nykyään se ämmä kun tiedän millanen lumppu se on!! Yritti vielä väittää että mies olisi pahoinpidellyt mutta poliisi kirjasi tapahtumasta että mitään pahoinpitelyyn viittaavaa ei näy.. Tai jotenkin.
kaverin vaimon työpaikan asiakas oli tämän suhteen toinen osapuoli!!
[/quote]
yritti siis tuolla poliisijutulla saada lapset itselleen vaikka oli itse hylännyt ne uuden suhteen ajaksi.. En tiedä missä vaiheessa tämä juttu tällä hetkellä on mutta tällä hetkellä mielestäni lapset asuvat kaverin eli isänsä luona..
itse portsarina näen että aivan vitusti kaikkee paskaa joka liittyy pettämiseen.. Ihmiset on sairaita!
menee usko ihmisiin tätä ketjua lukiessa...hyi.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 00:21"]
En tiedä onko tämä teidän mielestänne pettämistä, mutta kerron nyt kuitenkin.
Tapasin vuonna 2008 mtv3:n chattikanavalta (s.899) miehen, jonka kanssa juttelimme tekstiviestitse ja hän lähetti kuvan ja minä hänelle oman kuvani. En nyt muista kuinka kauan tekstailimme, ennen kuin tapasimme (tapasimme Oulussa jossa siis asuin). Aloimme seurustelemaan 22.02.2008, viikko siitä mentiin kihloihin eli kihloihin menimme 29.02.2008 ja kk siitä muutimme yhteen eli yhteen muutimme 10.03.2008. Asuimme ensin pienessä 31 neliöisessä kerrostalo yksiössä jonkin aikaa, jonka jälkeen muutimme 55,5 neliöiseen kerrostalo kaksioon, homattiin koira, muutimme sitten n. 6kk päästä 55 neliöiseen rivitalo kaksioon, hommattiin toinen koira, muutimme sitten n. 6kk päästä 40 neliöiseen omakotitaloon Nurmijärvelle (Ensin siis oli Oulu / Heinäpää, Oulu / Alppila ja Kiiminki / Jääli) Nukarille asumaan. Tämä mies oli vannonut vanhemmilleni, että ei tulisi minua heti jättämään. Huhtikuun lopussa 2008 muutimme ja sain sitten elo ja syyskuuksi työharjoittelupaikan n. 5km päästä olevasta päiväkodista. Meillä oli tuolloin 4 koiraa. Kerkesin hommata myös tuolla välillä tälle miehelle nimiini kannettavan tietokoneen. Tämä mies oli jutellut salassa jossain chatissä, jonkun muijan kassa. Se mistä tiesin oli se että miehelle tuli samana aamuna tekstiviesti, kun töistään pääsi kotia ja luettuani viestin, jossa luki että olen se sama tyyppi, niin herätin avopuolisoni ja kysyin häneltä kuka se oli. Mies sanoi ettei kukaan, sanoin että soitan ja kysyn onko viesti tullut väärään numeroon, johon mies sitten ettei häntä kiinnosta. No soitin kuitenkin ja niinpä niin sieltä vastasi nainen, joka oli kuin olikin jutellut mieheni kanssa chatissä. Juttelimme jonkin aikaa ja lopetimme puhelun. Kerroin miehelleni mitä tämä nainen sanoi ja mies vain sanoi ettei ole missään chatissä ollut. No soitin uudestaan sille naiselle ja kerroin mitä mieheni oli sanonut. Pitkän puhelumme jälkeen mieheni halusi erota. Meillä oli suhde hyvällä pohjalla ja kaikki oli hyvin, mutta mies vain oli rakastunut minua nuorempaan naiseen (olin tuolloin 23 ja tämä nainen alle 23). Erosimme 1v 7kk kestäneestä parisuhteesta, 1v 7kk kestäneestä kihloista ja 1v 6kk kestäneestä avoliitosta syyskuun puolessa välissä 2009. 1 koira tuli minulle (sekarotuinen ja päätyi suoraan nimiini), 2 koira tuli meille (puhdasrotuinen ja paperissa oli meidän molempien nimissä, mutta loppujen lopuksi olikin ollut vain ja ainostaan minun nimissäni)(tämä koira jäi petollisesti ex-miehelleni), 3 koira tuli myöskin minulle (sekarotuinen ja päätyi nimiini) ja 3 koira tuli myöskin minulle (puhdasrotuinen ja päätyi nimiini). Erotessamme puhdasrotuinen jäi exälle ja seropi (joka tuli syyskuun alussa 2009 meille) myin pitovaikeuksien takia pois. Eli koirat tulivat siis näin: seropi -08, sakemanni -08, seropi -09 ja sakemanni -09. Seropi -08 tuli kesäkuussa -08, sakemanni -08 tuli huhtikuussa -09, seropi -08 tuli syyskuun alussa -09 ja sakemanni -09 tuli heinäkuussa -09. Ex-mieheni meni uusiin kihloihin lokakuussa 2009, maistraatissa naimisiin joulukuussa 2009, kirkkohäitä he juhlivat heinäkuussa 2010, kirkkohäät he viettivät joulukuussa 2010 ja heille syntyi vauva 2011. Joten tämmöinen tarina. Viestiä pitää nakata meilitse: seropi08sakemanni09@gmail.com Kiitos
[/quote]
Kumpi sai sen sakemannin?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 14:16"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 00:21"]
En tiedä onko tämä teidän mielestänne pettämistä, mutta kerron nyt kuitenkin.
Tapasin vuonna 2008 mtv3:n chattikanavalta (s.899) miehen, jonka kanssa juttelimme tekstiviestitse ja hän lähetti kuvan ja minä hänelle oman kuvani. En nyt muista kuinka kauan tekstailimme, ennen kuin tapasimme (tapasimme Oulussa jossa siis asuin). Aloimme seurustelemaan 22.02.2008, viikko siitä mentiin kihloihin eli kihloihin menimme 29.02.2008 ja kk siitä muutimme yhteen eli yhteen muutimme 10.03.2008. Asuimme ensin pienessä 31 neliöisessä kerrostalo yksiössä jonkin aikaa, jonka jälkeen muutimme 55,5 neliöiseen kerrostalo kaksioon, homattiin koira, muutimme sitten n. 6kk päästä 55 neliöiseen rivitalo kaksioon, hommattiin toinen koira, muutimme sitten n. 6kk päästä 40 neliöiseen omakotitaloon Nurmijärvelle (Ensin siis oli Oulu / Heinäpää, Oulu / Alppila ja Kiiminki / Jääli) Nukarille asumaan. Tämä mies oli vannonut vanhemmilleni, että ei tulisi minua heti jättämään. Huhtikuun lopussa 2008 muutimme ja sain sitten elo ja syyskuuksi työharjoittelupaikan n. 5km päästä olevasta päiväkodista. Meillä oli tuolloin 4 koiraa. Kerkesin hommata myös tuolla välillä tälle miehelle nimiini kannettavan tietokoneen. Tämä mies oli jutellut salassa jossain chatissä, jonkun muijan kassa. Se mistä tiesin oli se että miehelle tuli samana aamuna tekstiviesti, kun töistään pääsi kotia ja luettuani viestin, jossa luki että olen se sama tyyppi, niin herätin avopuolisoni ja kysyin häneltä kuka se oli. Mies sanoi ettei kukaan, sanoin että soitan ja kysyn onko viesti tullut väärään numeroon, johon mies sitten ettei häntä kiinnosta. No soitin kuitenkin ja niinpä niin sieltä vastasi nainen, joka oli kuin olikin jutellut mieheni kanssa chatissä. Juttelimme jonkin aikaa ja lopetimme puhelun. Kerroin miehelleni mitä tämä nainen sanoi ja mies vain sanoi ettei ole missään chatissä ollut. No soitin uudestaan sille naiselle ja kerroin mitä mieheni oli sanonut. Pitkän puhelumme jälkeen mieheni halusi erota. Meillä oli suhde hyvällä pohjalla ja kaikki oli hyvin, mutta mies vain oli rakastunut minua nuorempaan naiseen (olin tuolloin 23 ja tämä nainen alle 23). Erosimme 1v 7kk kestäneestä parisuhteesta, 1v 7kk kestäneestä kihloista ja 1v 6kk kestäneestä avoliitosta syyskuun puolessa välissä 2009. 1 koira tuli minulle (sekarotuinen ja päätyi suoraan nimiini), 2 koira tuli meille (puhdasrotuinen ja paperissa oli meidän molempien nimissä, mutta loppujen lopuksi olikin ollut vain ja ainostaan minun nimissäni)(tämä koira jäi petollisesti ex-miehelleni), 3 koira tuli myöskin minulle (sekarotuinen ja päätyi nimiini) ja 3 koira tuli myöskin minulle (puhdasrotuinen ja päätyi nimiini). Erotessamme puhdasrotuinen jäi exälle ja seropi (joka tuli syyskuun alussa 2009 meille) myin pitovaikeuksien takia pois. Eli koirat tulivat siis näin: seropi -08, sakemanni -08, seropi -09 ja sakemanni -09. Seropi -08 tuli kesäkuussa -08, sakemanni -08 tuli huhtikuussa -09, seropi -08 tuli syyskuun alussa -09 ja sakemanni -09 tuli heinäkuussa -09. Ex-mieheni meni uusiin kihloihin lokakuussa 2009, maistraatissa naimisiin joulukuussa 2009, kirkkohäitä he juhlivat heinäkuussa 2010, kirkkohäät he viettivät joulukuussa 2010 ja heille syntyi vauva 2011. Joten tämmöinen tarina. Viestiä pitää nakata meilitse: seropi08sakemanni09@gmail.com Kiitos
[/quote]
Kumpi sai sen sakemannin?
[/quote]
johan oli tarina. Miksi kirkkohäät heinäkuussa ja joulukuussa?
Törkeitä tapoja pettää on monia, mutta tästä ketjusta puuttuu se klassisin eli se, että mies peittelee vuosikausia sänkyyn lapsen, jota luulee omakseen. Tätä törkeämmäksi se ei mene. Ja näitähän riittää.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2012 klo 17:12"]
tarinaa:
1. perhe (mies, vaimo ja kaksi lasta)lähtivät kylpylä lomalle. Silläaikaa kun vaimo vetäytyi yöpuulle lasten kanssa mies jäi vielä"tuulettuun baariin". Toinen lapsista alkoi oksentaa yöllä ja vaimo lähti katselemaan missä mies niin törmäsi tähän ja tämän rakastajattareen kakkoskerroksen käytävässä, toisiinsa kietoutuneena suutelemassa...Mies oli sopinut että rakastajatar tulee samalle kylpyläreissulle kun ei voinut paria päivää olla erossa.
2. Sairaanhoitaja vaimo joutui sairastumisen takia tulemaan kotiin kesken yövuoron. hän huomasi heti että omakotitalon pensasaidanvieressä oli outo auto ja pihatiellä piikkikoron jäljet. Kun hän aukaisi hiljaa ulko-oven ja kuunteli niin kotoa kuului ooh ooh vielä vielä- hommasivat aviovuoteessa. Mies oli sanonut kun vaimo oli käskenyt molempien häipyä että kulta älä ole kohtuuton...
[/quote]
Ei nyt kuulu aiheeseen ollenkaan, mutta tulipa mieleeni.
Miksi se on aina mies, jonka pitää erotilanteessa yhteisestä kodista lähteä? Todennäköisesti hän on kuitenkin se, joka siitä on suurimman osan maksanut.
Minä kyllä toivon, että jos joku tietää kavereista, että petetään, laittakaa viestiä vaikka nimetön kirje tai kortti puolisolle, ettei ole ihan pimennossa. ei ole kovin kiva tietää miehensä pettäneen vasta häiden jälkeen.
edeltävänä ja seuraavana päivänä.
Mies nussi naisystävänsä tytärtä.
Nainen lankesi miehensä veljeen ja oli kuulemma miehen vika, kun raahasi komean pikkuveljen kotiinsa.
Nainen pani 1. miehensä pikkuveljen kanssa, mies kävi kesken omien syntymäpäiväjuhliensa naimassa naapurin eukkoa. Em. nainen pani 2. miehensä parasta kaveria useampaan otteeseen. Miehet ovat edelleen ystäviä, koska "sellaista sattuu".
Eräs nainen pienellä kylällä on varattujen miesten panoalusta. Moni raskaana olevan mies käy naimassa, vaikka vaimo olisi synnyttämässäkin.
eikai tämä panoalusta ole eteläpohjanmaalta?
petti tyttöystäväänsä tämän äidin kanssa. Tyttöystävä sattui paikalle ja sai pariskunnan rysän päältä kiinni.
On tapahtunut omassa perhepiirissäni. Säälittäisi ellei nuori nainen tässä tapauksessa olisi saanut täsmälleen ansionsa mukaan.
Mies meni naimisiin viime lokakuussa ja petti jo seuraavalla viikolla tuoretta vaimoaan.. Vaimo ei tosin tästä tiedä.. Eikä ollut edes kortsuja
laivareissulla viettämässä varpajaisia. Petti siellä satunnaisen tuttavuuden kanssa, johon vielä "ihastui". Tai ehkä halusi vain kivaa seksiä jonkun kanssa jos vaimo ei synnytyksen jälkeen jaksanut.
En kuitenkaan suostunut tapaamaan enää myöhemmin, vaikka kova oli yritys; soittelua, ruusulähetyksiä jne. Oli tosi kiva ja suloinen mies eikä mikään mahdoton sängyssäkään mutta jotain rajaa! ;)
Juttu meni niin että oltiin hyvän kaverin ja sen miehen kanssa baarissa, oma lapsi oli hoidossa mummilassa ja kaverin lapsella oli hoitaja kotona. Mä lähdin niille yöksi kun asuivat lähempänä ja pyydettiin jatkoille. Lapsi oli nukahtanut kaverin sänkyyn, hoitaja lähti kotiin. Otetiin vielä parit kaljat ja kaveri nukahti sohvalle, mutta oli sitä ennen sanonut että mä voin mennnä nukkumaan sen lapsen viereen minne sitten meninkin. Mä en muista miten siinä kävi niin että se mies tuli sinne myös (minkä takia) mutta siinä kävi niin kuin kävi, pantiin. Niin ja se lapsi nukku siinä vieressä, kaveri sohvalla. Kiihottavaa ja ihan jees pano, mutta kauhee morkkis jälkeenpäin.
Siitä on aikaa n. 10 vuotta.
kolmen nuoremman siskon kanssa, ei tosin yhtäaikaa. Ja tällä ylpeili miehelleni, yöööök!
En jaksanut lukea kuin aloituksen, mutta törkein pettäminen minusta ollut kun exäni petti minua sisareni kanssa! En vieläkään ole päässyt siitä yli ja tuskin koskaan tulen pääsemään.