Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostatko exälle joululahjan? Ostaako exä sinulle?

Vierailija
05.12.2005 |

Jotenkin kummastuttaa kun mies pahoitteli että " anteeksi kulta et saa lahjaa tänä jouluna, koska pojan lahjoihin menee niin paljon rahaa (aikoo 6-vuotiaalla pojalle ostaa tietokoneen kun " tykkää pelata nettipelejä" ).. Noh, olimme tänään ostamassa lapsille lahjoja ja mies rupesi ääneen miettimään, mitä sitä ostaisi exälle lahjaksi. Jäin hieman monttu auki, että mitä sanoit? " Niin kyllä sille pitää lahja ostaa" olen aika loukkaantunut, en tiedä olenko syystä, mutta kumminkin. Itse minun on turha odottaa yhtään mitään. Ja kaiken kukkuraksi mies pyysi minua paketoimaan exänsä lahjan koska ei itse osaa.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen menee nyt siis myös miehen äidille ja äitipuolelle " kaikille naisille" näillä sanoilla sanoi mies. Sanoi illalla että saan minäkin samanlaisen jos haluan, joo tottakai haluan saman lahjan kuin exä, exälle ja nyxälle sama lahja erivärisenä, jipii, kuullostaapa kivalta.

Ap

Vierailija
2/48 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

OUTOA on ettei osta ap:lle!!

Vai oletteko puhuneet ettette osta keskenänne lahjoja?

Oletko sinä ap ostanut miehelle?

Ja keskeisin kysymys: voisko sieltä olla tulossa joku oikein yllätys...?? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies ostaisi exälle lahjan mutta ei minulle. onneksi meillä toisin päin. Mutta teki kyllä mun mielestä paljon törkeämmän tempun pyytäessää exsäänsä lapsemme kummiksi kysymätä minun mielipidettä asiasta.

Vierailija
4/48 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätystä en usko että tulee, selväksi on tullut se että ei ole tiedossa mitään. Kai minun pitää exälleni antaa lahja jonka ostin nyxälleni. Ja plus että kutsua vielä exä juhlimaan joulua kanssamme, kuten mies menee äidilleen jonne myös exä on kutsuttu.

ap

Vierailija
5/48 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies on exineen kutsuttu äidilleen, mutta ei sua?? Sano nyxälles, että se on pian exä....

Vierailija
6/48 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ovat aina viettäneet joulun siellä. Ja tämä exä on valehdellut minulle niin paljon, että jos tapaamme, olemme lähinnä hiljaa ym.

ap

Vierailija
7/48 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain ostan exälleni lahjan, koska hän on minun paras kaverini. Niin, ja sinkkuna elelen joten ei tarvitse ukolle selitellä;)

Vierailija
8/48 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi olla totta! Jos mun mies viettäisi aaton exän kanssa niin se olisi sitten siinä se suhde. Kyllä toikin tékee asian selväksi että exä saa lahjan ja sinä et. Jos rahasta on tiukkaa niin mielummin lahja lapselle ja sinulle, muut sukulaiset voisi jäädä ilman ja ilmanmuuta se ex. Kannataisi nostaa kytkintä ihan tosi. Ei voi mies susta paljoa välittää

Vierailija
9/48 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat yhteensä 7-vuotta yhdessä, ja erosivat n.20krt sinä aikana, molemmilla toisia sillä välin.. Asumme tavallaan yhdessä, molemmilla omat asunnot mutta mies on aina meillä..

Kummallista..

Vierailija
10/48 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaisemmin, mutten kertonut sitä puolisolleni.

Vierailija
11/48 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan vastatakseni kysymykseesi, en osta. mun exä ei edes tervehdi mua.

Vierailija
12/48 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta nykyisellekään, miksi ihmeessä ostaisin exälle...?

Vierailija
13/48 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi painua helvettiin! Kusipäinen idiootti!

Vierailija
14/48 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ainakaan tiettävästi osta lahjaa exälleen. Jos ostais, se jäisi taatusti viimeiseksi kerraksi.

En osta minäkään exälleni.

En pidä edes siitä, että mies ostaa pojalle (joka on siis entisestä liitosta) lahjaa. Olisin tyytyväinen jos entiset olisikin kunnolla entisiä, eikä niihin entisiin pidettäis mitään yhteyttä.

Vierailija
15/48 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, paketoin, lupasin siis, ilman naruja ja todella rumaan paperiin. Pojan paketit on näteissä paketeissa narujen kera. :)

ap

Vierailija
16/48 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa exälle lahjaa vaikka olis yhteisiä lapsiakin. Ei sitä tartte silti vihassa olla mutta varsinkaan jos oma vaimo ei saa lahjaa niin miksi exäkään.

Anna luunappi ottaan sille ukolles ja pistä kartanolle miettimään asioita.

Vierailija
17/48 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne miehen lapset muutu entisiksi vaikka mies lasten äidistä on eronnutkin..

Ihanko totta olet sitä mieltä, että jos sinulla joskus on lapsia ja eroat lasten isästä niin isä ei ole enää isä. Sorry mutta säälin sinua =(

Ap:lle: jos nyt ymmärsin oikein niin mies ostaa exälleen lahjan, mutta ei sinulle? Aika outoa. Itse en kyllä pitäisi outona jos mies ostaisi exälleen (jos tämä vielä lasten äiti) lahjan, mikäli ostaisi minulle ( eli tyyliin exälle joku pikku juttu jouluna).

Olisiko sinun aika keskustella miehen kanssa hänen prioriteeteistään?

Vierailija
18/48 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mielessäni kyllä kävi, että pitäiskö ostaa. Siis ollaan kummiskin vielä hyviä ystäviä, ja onhan meillä yhteinen lapsikin. Viime jouluna vein kyllä exälle yhden liikelahjan jonka olin saanut töistä ja jolla ei ollut itselläni käyttöä, niin annoin exälle kun tiesin että hänellä oli sille käyttöä. Kovasti hän ilahtui. Eikä mun nyxäkään siitä ottanut stressiä kun kerroin, totesi vaan että hyvä että sitä turhaa krääsää ei kerry tänne.

Vierailija
19/48 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään exälle lahjaa osta,miehen kanssa lähetetään kyllä mun exälle puolisoineen joulukortti koska he on ihanmukavia ihmisiä joiden kanssa joskus tulee pidettyä yhteyttä...

Vierailija
20/48 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi haluaa pitää hyvät välit exäänsä kun hän on kuitenkin lapsensa äiti. Eivät ole enää läheisiä, mutta haluaa osoittaa ettei ole vihamiehiäkään antamalla lahjan (vähän sama asia kun naapureille jotkut antavat suklaarasian). Oliko tämä lahja tällainen lahja, ei siis mitään henkilökohtaista? Ymmärrän täysin jos kyse siis tästä.

Jos lahja oli kuitenkin jotain suurempaa tai merkityksellisempää niin olisin kysynyt janottaako vanha suola kuitenkin.