Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatko exälle joululahjan? Ostaako exä sinulle?

Vierailija
05.12.2005 |

Jotenkin kummastuttaa kun mies pahoitteli että " anteeksi kulta et saa lahjaa tänä jouluna, koska pojan lahjoihin menee niin paljon rahaa (aikoo 6-vuotiaalla pojalle ostaa tietokoneen kun " tykkää pelata nettipelejä" ).. Noh, olimme tänään ostamassa lapsille lahjoja ja mies rupesi ääneen miettimään, mitä sitä ostaisi exälle lahjaksi. Jäin hieman monttu auki, että mitä sanoit? " Niin kyllä sille pitää lahja ostaa" olen aika loukkaantunut, en tiedä olenko syystä, mutta kumminkin. Itse minun on turha odottaa yhtään mitään. Ja kaiken kukkuraksi mies pyysi minua paketoimaan exänsä lahjan koska ei itse osaa.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lahja exälle on joka vuosi jotkut kivat pitsihepeneet, kun tulee joulupyhien jälkeen panemaan mun luokse. Tämä perinne on jatkunut jo muutaman vuoden. Nyxä ei tosin tästä perinteestä tiedä. 

0/5

Vierailija
42/48 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen menee nyt siis myös miehen äidille ja äitipuolelle " kaikille naisille" näillä sanoilla sanoi mies. Sanoi illalla että saan minäkin samanlaisen jos haluan, joo tottakai haluan saman lahjan kuin exä, exälle ja nyxälle sama lahja erivärisenä, jipii, kuullostaapa kivalta.

Ap

Mun ex mies osti mulle suhteen aikana Kalevala korun saate sanoilla "kaikille exillekkin oon ostanut, jokaiselle vaan erilaisen mutta kalevalaa". En tykännyt olla vaan joku exien jatke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä provo tämä on.

Vierailija
44/48 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän nyt on selvää. 

Vierailija
45/48 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos mies ostaisi exälle lahjan mutta ei minulle. onneksi meillä toisin päin. Mutta teki kyllä mun mielestä paljon törkeämmän tempun pyytäessää exsäänsä lapsemme kummiksi kysymätä minun mielipidettä asiasta.

Kai torppasit sen ?

Vierailija
46/48 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos mies ostaisi exälle lahjan mutta ei minulle. onneksi meillä toisin päin. Mutta teki kyllä mun mielestä paljon törkeämmän tempun pyytäessää exsäänsä lapsemme kummiksi kysymätä minun mielipidettä asiasta.

Kai torppasit sen ?

Tää ei voi olla totta 😮. 

Vierailija
47/48 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exälle ei ostella joululahjoja eikä sen enempi synttärilahjojakaan jos on parisuhteessa paitsi jos on hyvät välit ja se on ok myös nyxälle.

En voi lakata ihmettelemästä tällaisia tyyppejä kun ostelee entisille seurustelukumppaneille lahjoja tai käy salaa kahvittelemassa heidän kanssaan. Se on jo eräänlaista pettämistä kun tekee näitä salaa kumppaniltaan. Olisiko asia heille ok jos menisi toisinpäin?

Vierailija
48/48 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ä ei koskaan ostanut mitään. Odottaa kyl et muut ostaa 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän