Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatko exälle joululahjan? Ostaako exä sinulle?

Vierailija
05.12.2005 |

Jotenkin kummastuttaa kun mies pahoitteli että " anteeksi kulta et saa lahjaa tänä jouluna, koska pojan lahjoihin menee niin paljon rahaa (aikoo 6-vuotiaalla pojalle ostaa tietokoneen kun " tykkää pelata nettipelejä" ).. Noh, olimme tänään ostamassa lapsille lahjoja ja mies rupesi ääneen miettimään, mitä sitä ostaisi exälle lahjaksi. Jäin hieman monttu auki, että mitä sanoit? " Niin kyllä sille pitää lahja ostaa" olen aika loukkaantunut, en tiedä olenko syystä, mutta kumminkin. Itse minun on turha odottaa yhtään mitään. Ja kaiken kukkuraksi mies pyysi minua paketoimaan exänsä lahjan koska ei itse osaa.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehdottomasti pitäisi sitten ostaa myös nykyiselle eli kyllä ap:n miehen pitäisi muistaa vaimoaa. Ap on syystä loukkaantunut. Mitä miehesi osti exälle?

Vierailija
22/48 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen äidille. Voi jeesus kun tietäisi mitä sen mielessä liikkuu. Ja nyt kovasti lepytellyt että " saat jonkun spesiaalilahjan" en halua. Sanoin että annetaan molemmat exille lahja eikä toisillemme anneta ollenkaan. Minä kun en ole exän kanssa väleissä, kuullostaa tuo hassulta. Miehen mielestä exät ja nyxät voivat hyvin istua rauhassa sulassa sovussa keskenään saman pöydän ääressä, voisi kyllä jos miehen exä ei olisi valehdellut niin paljon asioita minulle. Noh, tämä meneekin tästä nyt soittamaan exälle josko haluaisi vaikka meille tulla jouluksi leikkimään kotia kun mies on vieressä. Kylläpä kiukuttaa!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen äiti kutsui meidät nyt myös jouluksi sinne. Teimme kompromissin; oma äitini kun haluaa viettää pelkästään omien lasten ja lastenlasten kanssa joulun, jolloin mieheni ei esim. voi tulla sinne mukaan. sen ajan kun me olemme siellä, mies on äidillään jossa myös exä. kun me haluamme lähteä omalta äidiltäni, mies tulee hakemaan ja menemme kotiin jatkamaan joulun viettoa. miehen äiti kysyi minulta, mitä mieltä exän sinne menosta, nyt tuntuu jo ihan ok:lta. eli kai tämä joulu tästä.

Vierailija
24/48 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisiä lapsia teillä ei ilmeisesti vielä ole, muutenhan tuollainen touhu ei olisi mahdollista, että isä lähtee viettämään joulua entisen heilansa kanssa. Harmi ettet ole väleissä oman exäsi kanssa, muuten voisit tosiaan viettää herttaista perhejoulua hänen kanssaan miehesi viitoittamalla tavalla.

Vierailija
25/48 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo!

Millainen mies sulla oikein on? Ja vielä ostanut lahjankin exälle mutta ei sulle??

Vierailija
26/48 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin eilen illalla, että mitäs sitten jos saadaan yhteinen lapsi ja miehen äiti on juuri sellainen että haluaa kaikki lapset ja lapsenlapset viettämään joulua sinne, että olisiko se niin, että lapsi saisi kutsun, minä en, ettei exän kanssa mene jouluidyli.. Mies vastasi siihenkin, että meidän pitää vaan sitten juhlia yhdessä kaikkien. Exällä on myös omat vanhemmat, ihmettelen ettei sinne mene jouluksi, vaan miehen äidille. Ja ei ole lapsen isä, (siis minun) mutta lapseni kutsuu isiksi, koska oma isä käy n.2krt vuodessa. Ja mieheni on ainoa josta miehen mallin lapseni saa. Minusta alkaa tuntumaan että mies haikailee vielä omalla tavallaam exänsä perään, hassua tästä tekee vain se, että he eivät oikeasti ole hyvissä väleissä, tiuskintaa, toisen halveksuntaa ym.

ap

Vierailija
27/48 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ex saa lahjan.. taidatte olla aika tuore pari, eikä teidän omat joulukäytännöt ole vakiintuneet, vai kuinka? mä alkaisin aika äkkiä vakiinnuttamaan niitä käytäntöjä uuteen uskoon!

ja 10., oot kyllä harvinaisen epäkypsä tapaus. tottakai isä ostaa lapselleen joululahjan, olipa sitten yhdessä lapsensa äidin kanssa tai ei. mielestäni tuo on asia, jota ei kukaan aikuinen ihminen voi mennä kieltämään tai edes mieltään pahoittamaan!

Vierailija
28/48 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan olette olleet yhdessä? miten kauan on miehesi ja exän erosta ja miten kauan he olivat yhdessä? Ilmeisesti exällä on hyvät suhteet ex-anoppiin, kun siellä joulun viettää? Millainen on sun suhde anoppiin?

Vierailija
29/48 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En pidä edes siitä, että mies ostaa pojalle (joka on siis entisestä liitosta) lahjaa. Olisin tyytyväinen jos entiset olisikin kunnolla entisiä, eikä niihin entisiin pidettäis mitään yhteyttä.

Itse ostan exälle lahjan, joka on kyllä oikeasti 2v. tyttäreltämme. Tyttö kun ei vielä ymmärrä tuollaisen touhun päälle, lahjan hän kyllä ojentaa isille. Exä taas vastaavasti ostaa mulle lahjan tytöltä.

Vierailija
30/48 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni oli parin kk:n salasuhde, josta syntyi lapsi. Kriisiä on riittänyt tästä asiasta, mutta pahin on takana, ehkä. Mies ja tämä matami eivät ole kovin hyvissä väleissä, mutta yrittävät tulla toimeen. Nainen tosin haikailee miehen perään ja keksii tuon tuostakin tikusta asiaa lapsen nimessä ja juoksuttaa tätä milloin missäkin ja pyytää kahville koska taas pitää keskustella 2 -vuotiaan lapsen asioista. 

Antoi miehelleni joululahjan nyt hyvissä ajoin, jotta saisi mieheltäni myös joululahjan. Ja mies on totta tosiaan ostanut tälle joululahjan. Ensin valehteli, että se nyt oli vaan joku halpis -juttu, mitä voi lapsetkin syödä, suklaata tai jotain, mutta nyt kävi ilmi, että olikin ostanut kallista parfyymia. Siis mitä hel? Olen tosi loukkaantunut. Minusta tollanen käytös ei ole ok parisuhteessa.

Vierailija
31/48 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen äiti kutsui meidät nyt myös jouluksi sinne. Teimme kompromissin; oma äitini kun haluaa viettää pelkästään omien lasten ja lastenlasten kanssa joulun, jolloin mieheni ei esim. voi tulla sinne mukaan. sen ajan kun me olemme siellä, mies on äidillään jossa myös exä. kun me haluamme lähteä omalta äidiltäni, mies tulee hakemaan ja menemme kotiin jatkamaan joulun viettoa. miehen äiti kysyi minulta, mitä mieltä exän sinne menosta, nyt tuntuu jo ihan ok:lta. eli kai tämä joulu tästä.

Häh, sun äiti on aivan pimeä jos rajaa puolisot pois kutsuttujen listalta. En menisi.

Vierailija
32/48 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni oli parin kk:n salasuhde, josta syntyi lapsi. Kriisiä on riittänyt tästä asiasta, mutta pahin on takana, ehkä. Mies ja tämä matami eivät ole kovin hyvissä väleissä, mutta yrittävät tulla toimeen. Nainen tosin haikailee miehen perään ja keksii tuon tuostakin tikusta asiaa lapsen nimessä ja juoksuttaa tätä milloin missäkin ja pyytää kahville koska taas pitää keskustella 2 -vuotiaan lapsen asioista. 

Antoi miehelleni joululahjan nyt hyvissä ajoin, jotta saisi mieheltäni myös joululahjan. Ja mies on totta tosiaan ostanut tälle joululahjan. Ensin valehteli, että se nyt oli vaan joku halpis -juttu, mitä voi lapsetkin syödä, suklaata tai jotain, mutta nyt kävi ilmi, että olikin ostanut kallista parfyymia. Siis mitä hel? Olen tosi loukkaantunut. Minusta tollanen käytös ei ole ok parisuhteessa.

Kynnysmattona vaan jatkat suhteessa.

Vierailija
33/48 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se lahja oli?

Vierailija
34/48 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta, mutta hän tuo minulle sekä myös äidilleni joka joulu nyksän kanssa joulukukan.

Vierailija
35/48 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies selitti asiaa sillä, että ei jaksa riidellä jatkuvasti ja ajatteli että jos nainen tuolla parfyymillä hiljenisi edes hetkeksi. Myönnän, mies on ihan munaton vässykkä eikä osaa pitää puoliaan ja vielä vähemmän naisensa puolia.

Vierailija
36/48 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos välit on hyvät ja lahjan antaminen on nyxälle ok niin mikä ettei, mutta tuollaiset päätökset tehdään yhdessä, eikä toisen ohi.

Vierailija
37/48 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se lahja oli?

Yöpuku

Vierailija
38/48 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostiko paitulin?

Vierailija
39/48 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se lahja oli?

Prisman paituli. Tarjouksessa 10€ kpl

Vierailija
40/48 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lahja exälle on joka vuosi jotkut kivat pitsihepeneet, kun tulee joulupyhien jälkeen panemaan mun luokse. Tämä perinne on jatkunut jo muutaman vuoden. Nyxä ei tosin tästä perinteestä tiedä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme