Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pettämisestä päästä koskaan yli?

Vierailija
16.08.2010 |

miehellä yhden illan suhde kyseessä ;( .

Molemmat haluaisi yrittää vielä,mutta voiko suhde vielä toimia tuollaisen teon jälkeen?

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pystynyt antamaan anteeksi, koska miehestäni näki todella että hän katui ja muutti käytöstään. Toisinaan kyllä tuntuu pahalta jos hän on viihteellä eli luottamus ei 100% ole palautunut. Onneksi käy enää todelal harvoin missään ja laittelee mulle tekstiviestejä jos satun heräilemään. Pettämisestä on kulunut 8 vuotta.

Vierailija
102/122 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka isä katuu sitä. Vain sen takia, että äiti saa pitää ylpeytensä ja kiehua vihassaan loppuelämänsä. Lapset pääsevät kulkemaan kahta kotia ja elämään avioerolapsina sen takia. Koti hajoaa ja asuinpaikka ja ehkä koulukin muuttuu. Lapset tulevat kiittämään äidin anteeksiantamattomuutta.

lapset voivat tulla myös kiittämään sitä, ettei äiti opettanut heitä olemaan kynnysmattona. Tai voisiko lapset kiittää isäänsä siitä, ettei iskä osannut pitää pippeliään pöksyissään vaan jakeli sitä auliisti muillekin ja loukkasi äitiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa.

Ihmettelin kyllä, että vaimot ei jättäneet niitä miehiä. Parille lähetin nimettömän kirjeenkin, että miehes pettää. Ihmettelin kyllä tuota selkärangattomuutta, että jatkoivat silti liittoaan.

Itse olisin kyllä heittänyt sellaisen miehen pihalle.

Vierailija
104/122 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se ikävä kyllä on. Aikaa siihen saattaa mennä, mutta usein käy niin :(

Itsellä menisi luottamus mieheen täysin jos näin kävisi, suhde ei olisi koskaan entisenlainen.

Vierailija
105/122 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tunnen pareja, missä toinen on pettänyt kerran ja ei toista kertaa. Suhde ei ole ollut entisenlainen, mutta monesti parempi sen jälkeen. Parin on ollut pakko puhua asioista ja selvittää, mitä kumpikin haluaa.

Parissa tapauksessa tiedän, että ero olisi tullut ilman pettämistä erilleenkasvamisen takia. Toisen petettyä, oli ollut pakko pysähtyä uralla kiipeämisen ja kulissien pidon keskellä ja miettiä, missä mennään. Ovat todella onnellisia ja toisiinsa rakastuneita nykyään.

Elämä ei ole niin mustavalkoista.

Näin se ikävä kyllä on. Aikaa siihen saattaa mennä, mutta usein käy niin :(

Itsellä menisi luottamus mieheen täysin jos näin kävisi, suhde ei olisi koskaan entisenlainen.

Vierailija
106/122 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasta sait paremmat kiksit, paneskelusta vai kirjeen lähettämisestä?

kanssa.

Ihmettelin kyllä, että vaimot ei jättäneet niitä miehiä. Parille lähetin nimettömän kirjeenkin, että miehes pettää. Ihmettelin kyllä tuota selkärangattomuutta, että jatkoivat silti liittoaan.

Itse olisin kyllä heittänyt sellaisen miehen pihalle.

Vierailija
107/122 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa. Ihmettelin kyllä, että vaimot ei jättäneet niitä miehiä. Parille lähetin nimettömän kirjeenkin, että miehes pettää. Ihmettelin kyllä tuota selkärangattomuutta, että jatkoivat silti liittoaan. Itse olisin kyllä heittänyt sellaisen miehen pihalle.

tämä nainenhan oli SINKKU! Kyllä perheenisä on itse vastuussa petoksestaan, ei se nainen. Sano nyt vielä, että se on vaimon vika että mies pettää, petollisen viettelijän vika että on tilaisuus ja äidin vika jos perhe sitten hajoaa?

Vierailija
108/122 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rupeaa paneskelemaan varattuja miehiä niin seksi on motiivina, mutta mikä idea siinä kirjeessä oli?

Kertoo kyllä tästä naisesta.. taitaa olla katkera, petetty vanhapiika, joka haluaa tuhota muidenkin suhteet.

kanssa. Ihmettelin kyllä, että vaimot ei jättäneet niitä miehiä. Parille lähetin nimettömän kirjeenkin, että miehes pettää. Ihmettelin kyllä tuota selkärangattomuutta, että jatkoivat silti liittoaan. Itse olisin kyllä heittänyt sellaisen miehen pihalle.

tämä nainenhan oli SINKKU! Kyllä perheenisä on itse vastuussa petoksestaan, ei se nainen. Sano nyt vielä, että se on vaimon vika että mies pettää, petollisen viettelijän vika että on tilaisuus ja äidin vika jos perhe sitten hajoaa?

Vierailija
109/122 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rupeaa paneskelemaan varattuja miehiä niin seksi on motiivina, mutta mikä idea siinä kirjeessä oli? Kertoo kyllä tästä naisesta.. taitaa olla katkera, petetty vanhapiika, joka haluaa tuhota muidenkin suhteet.

Vierailija
110/122 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei tulisi mieleenkään lähettää mitään kirjettä.

Kenenkään toisen perhe-elämä ei kuulu minulle, enkä myöskään tahdo kenenkään perhettä asioikseen tuhota. Seksille voi olla monta motiivia, mutta kirjeen lähettämiselle ei ole kuin yksi, katkeruus.

Eiköhän se sun mies tuhoa sen teidän suhteen pettämällä

Jos rupeaa paneskelemaan varattuja miehiä niin seksi on motiivina, mutta mikä idea siinä kirjeessä oli? Kertoo kyllä tästä naisesta.. taitaa olla katkera, petetty vanhapiika, joka haluaa tuhota muidenkin suhteet.

Vierailija
111/122 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta tilanteesta sen verran,että pariterapia on aloitettu ja omatkin fiilikset jo paljon paremmat :).

Uskomme mieheni kanssa,että suhteemme vaan lujittuu tämän vastoinkäymisen myötä,kunhan pääsemme asian ylitse.

Enää emme edes mieti eron mahdollisuutta.Ha

luamme jatkaa yhdessä.

ap

Vierailija
112/122 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta tilanteesta sen verran,että pariterapia on aloitettu ja omatkin fiilikset jo paljon paremmat :).

Uskomme mieheni kanssa,että suhteemme vaan lujittuu tämän vastoinkäymisen myötä,kunhan pääsemme asian ylitse.

luamme jatkaa yhdessä.

ap

Vierailija
113/122 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nyt edes siirtänyt sen ulkoruokintaan vähäksi aikaa?

Vierailija
114/122 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi eroja on nykyään niin paljon.Säälittävää,että erotaan sekä kehoitetaan eroamaan yhden kännipanon vuoksi.

Sitten kun jotkut yrittävät yrittää jatkaa yhdessä,niin heti maalaillaan kauhukuvia että kerran pettäjä pettää toisenkin kanssa.

Ei se ole niin mustavalkoista.

Onneksi jotkut osaavat antaa puolisolleen anteeksi.Nykypäivänä se tuntuu olevan joillekin mahdottomuus.

Vierailija
115/122 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi eroja on nykyään niin paljon.Säälittävää,että erotaan sekä kehoitetaan eroamaan yhden kännipanon vuoksi.

Sitten kun jotkut yrittävät yrittää jatkaa yhdessä,niin heti maalaillaan kauhukuvia että kerran pettäjä pettää toisenkin kanssa.

Onneksi jotkut osaavat antaa puolisolleen anteeksi.Nykypäivänä se tuntuu olevan joillekin mahdottomuus.

Itse olen eronnut, en todellakaan helposti, taistelin pitkään meidän parisuhteen puolesta. Valitettavasti vaan se, mikä miehen mukaan oli ensin merkityksetön kännipano, muuttui myöhemmin tarkemmin tarkasteltuna suhteeksi - annoin sen anteeksi ja taas yritettiin, kunnes taas exällä suhde.. Hän osoittautui salailun ja valehtelun maailmanmestariksi, aivan toiseksi ihmiseksi kuin silloin, kun häneen tutustuin.

Edelleen hän selittää, kuinka perhe on hänelle tärkeä ja nyt hän haluaisi "oikeasti yrittää" jne. Valitettavasti vain multa meni täysin luotto häneen, ero oli ihan välttämätön oman itsetuntonikin ja lasten hyvinvoinnin ja kaiken uvuoksi.

On varmasti aina niitäkin, joille yksi hairahdus jää ainoaksi, ja joiden parisuhde vain paranee. Mutta luulisin, että näitä toisenlaisia kokemuksia on vaan aika paljon.

Vierailija
116/122 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kokemus sulla. Mun mielestä on kummallista, että aikuiset ihmiset pitävät parisuhdetta niin itseisarvona, että sen eteen on valmis uhraamaan oman itsekunnioituksensa. Minä rakastan miestäni suunnattoman paljon ja haluan jakaa elämäni hänen kanssaan, mutta jos hän ei ole luottamukseni ja rakkauteni arvoinen, en ala itseäni kiduttamaan.

Itse olen eronnut, en todellakaan helposti, taistelin pitkään meidän parisuhteen puolesta. Valitettavasti vaan se, mikä miehen mukaan oli ensin merkityksetön kännipano, muuttui myöhemmin tarkemmin tarkasteltuna suhteeksi - annoin sen anteeksi ja taas yritettiin, kunnes taas exällä suhde.. Hän osoittautui salailun ja valehtelun maailmanmestariksi, aivan toiseksi ihmiseksi kuin silloin, kun häneen tutustuin.

Edelleen hän selittää, kuinka perhe on hänelle tärkeä ja nyt hän haluaisi "oikeasti yrittää" jne. Valitettavasti vain multa meni täysin luotto häneen, ero oli ihan välttämätön oman itsetuntonikin ja lasten hyvinvoinnin ja kaiken uvuoksi.

On varmasti aina niitäkin, joille yksi hairahdus jää ainoaksi, ja joiden parisuhde vain paranee. Mutta luulisin, että näitä toisenlaisia kokemuksia on vaan aika paljon.

Vierailija
117/122 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luamme jatkaa yhdessä.

ap

mitä ette ole tiedostaneet suhteessanne. Ihmiset muuttuvat ja lapsien tulo muuttaa suhdetta. Moni asia jää puhumatta ja tuska ja pahaolo voi purkautua pettämisenä. Tämän jälkeen jos saatte solmut aukaistua, uskon, että suhteenne tulee olemaan parempi kuin ennen pettämistä.

Joskus kun pitää toista päivänselvänä, ei osaakaan arvostaa sitä.

On hienoa, että olette aikuisia ihmisiä ja mietitte muutakin kuin kostoa ja nöyryyttämistä ja toisen ulkoruokintaan panoa vain sen takia, että saisi jotain tyydytystä siitä, että toinen kärsii. Tekohan oli miehen, mutta suhde on teidän yhteinen. Siitä tulee juuri sellainen kuin te itse teette siitä.

Tsemppiä. Oli ihana lukea tällainen päätös teidän tarinallenne.

Vierailija
118/122 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap,kyyneleet silmissä....

Vierailija
119/122 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ap:n suhteeseen vahvasti vaikuttava tekijä. Miten pystyt enää luottamaan mieheesi? Siis tottakai sinun oma asiasi mutta ihmetteln vain, että miten voit katsoa itseäsi peiliin kun annat miehesi kohdella sinua kuin kynnysmattoa?

On hienoa, että olette aikuisia ihmisiä ja mietitte muutakin kuin kostoa ja nöyryyttämistä ja toisen ulkoruokintaan panoa vain sen takia, että saisi jotain tyydytystä siitä, että toinen kärsii. Tekohan oli miehen, mutta suhde on teidän yhteinen. Siitä tulee juuri sellainen kuin te itse teette siitä.

Vierailija
120/122 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtelee teitä kuin kynnysmattoa jos pettää.

Olen itse asunut avoliitossa kroonisen pettäjän kanssa ja en todellakaan kokenut, että olisin kynnysmatto. Totesin vain, että en halua lapsia miehen kanssa, joka haluaa kolme suhteeseemme. Mutta en kokenut ikinä olevani kynnysmatto tai mieheni nöyryyttävän minua.

Jos alkaa aina jossittelemaan niin ei voi koskaan luottaa.

Se on ap:n suhteeseen vahvasti vaikuttava tekijä. Miten pystyt enää luottamaan mieheesi? Siis tottakai sinun oma asiasi mutta ihmetteln vain, että miten voit katsoa itseäsi peiliin kun annat miehesi kohdella sinua kuin kynnysmattoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi