Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka nopeasti muutit miehesi kanssa yhteen? Minä 3vk tapaamisesta.

Vierailija
16.08.2010 |

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kk päästä seurustelun alettua naimisiin

Me muutimme yhteen 2 viikon päästä tapaamisesta ja naimisiin menimme 10 kuukauden päästä.

Avioliittovuosia takana 15.

Vierailija
42/46 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin mentiin siitä 3 vuoden päästä. Kohta ollaan oltu yhdessä 14 vuotta.

(oltiin nuoria ja opiskeltiin eri paikkakunnilla, kunnes valmistuin ja muutin miehen opiskelukaupunkiin töihin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon samaa mieltä tuossa, että "parisuhde ei ole pelkästään sitä, että ollaan toiselle se täydellisen sopiva vastakappale, se on myös halua tehdä asioita sen eteen, että pysytään yhdessä"

Sillon ei se liitto vaadi mitään erityistä työtä tai ponnistelua.

t: Onnekas, nro 2

Vierailija
44/46 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oltiin tavatessamme alaikäisiä. Yhteen heti kun täytin 18v.

Vierailija
45/46 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen tainnut mennä kuin muutama viikko (virallisesti) mutta epävirallisesti ei sitäkään.

Muutin virallisesti edellisen avomiehen luota erään ystäväni luokse, mutta käytännössä itse ja kaikki mitä otin edellisen miehen luota vietiin samantien uuden miehen luokse. Etsin kyllä asuntoa itselleni, mutta mieheni sanoi sen olevan tarpeetontarahan haaskausta, kun kuitenkin oltaisiin koko ajan jomman kumman luona. Ja tottahan se olikin, olis pitänyt vaan tuo piheys heti tajuta ;)

Vierailija
46/46 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää hosua tuollaisissa asioissa. Mielestäni on parempi seurustella rauhassa ennen yhteen menoa.

henkilöstä, mikä on "hosumista" ja mikä "typerää".

Kun me alettiin seurustella mieheni kanssa, me ei oltu enää teini-iässä, vaan mä täytin 27 ja mies 30 sinä vuonna. Me haluttiin sitoutua toisiimme ja tehdä jotain sen sitoumuksen eteen.

Ei parisuhde ole pelkästään sitä, että ollaan toiselle se täydellisen sopiva vastakappale, se on myös halua tehdä asioita sen eteen, että pysytään yhdessä.

Ihan yhtä hyvin sua vois syyttää varmistelusta ja sitoutumisen välttämisestä kuin vaikkapa mua "typerästä hosumisesta".

Tee sinä mikä sulle on parhaaksi, mutta älä tule opettamaan muille elämää.

Amen, ihan samaa mielta!