Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä kyllä vähän loukkaannuin noista kommenteista

Vierailija
16.08.2010 |

joita lapsettomalle syydetään. Minä olen vapaaehtoisesti lapseton, avioliitossa olen ollut yli 10 vuotta. Olen 37 vuotias.

Ei minun elämä ole yksinäistä, surkeaa. En minä ole kateellinen lapsellisille.

Enemmän ihmetyttää lapsellisten halu arvostella, lähes haukkua lapsettomia. Mitä tämä elämäntapa heiltä on pois?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi pysytellä sielä suomi24 vapailla sivustoilla?

Täältä saa vaivoja. Suoli24.. Parempi että pysyttelet täälä. Olin pitkään lapseton ja erilaisia hoitomuotojakin kokeiltiin myös keinohedelmöitystä. Tuttaville perustelimem lapsettomuuttamme tyypillisesti. - Se on valintamme (ei edes ollut) - Maailmassa on jo liikaa väestöä (ei suomessa) - Tahdomme nauttia elämästä, matkustaa ja bilettää sekä nauttia vapaasta seksistä (olimme jo kurkkua täynnä matkustelua ja biletystä sekä erilaisia perversioita jotka vääristivät parisuhdettamme vaikkemme itse sitä myöntäneet) Valehtelimme suruumme. Tärkeintä olisi olla itselleen rehellinen. Minä epäilen rehellisyyttänne lapsettomat. Vain pieni osa lapsettomista on tyytyväisiä elämäänsä. Kirjoitin väittämäni pitkällä aikavälillä. Se katumus tulee vielä eläkeiässä, silloin kun on liian myöhäistä.

Vierailija
62/63 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteettomaksi jne. Jota en todellakaan ole. Moni lapsellinen nainen on huomattavan kova uratykki ja lapset on aivan koko ajan hoidossa, kun äiti painaa maailmalla töiden perässä.

Minä olen koti-ihminen, toki myös reissataan, mutta koti ja juhlapäivät ovat minulle erityisen tärkeitä. Meillä on usein isoja juhlia, joissa aina lapset mukana.

Kyllä se vaan loukkaa kun haukutaan ihmistä tuntematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteettomaksi jne. Jota en todellakaan ole. Moni lapsellinen nainen on huomattavan kova uratykki ja lapset on aivan koko ajan hoidossa, kun äiti painaa maailmalla töiden perässä. Minä olen koti-ihminen, toki myös reissataan, mutta koti ja juhlapäivät ovat minulle erityisen tärkeitä. Meillä on usein isoja juhlia, joissa aina lapset mukana. Kyllä se vaan loukkaa kun haukutaan ihmistä tuntematta.