Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä tortilloiden täyyteeksi?
16.08.2010 |
Vinkatkaa, miten täytätte tortillan? Mistä teidän lapset tykkää? Olen tortillojen suhteen aivan noviisi, joten kiitollinen
Kommentit (43)
Kanaa/jauhelihaa, riisiä/nuudelia, salaattia, fetaa, raejuustoa, maissia, tulista tomaattikastiketta :), juustoa, mozzarella, katkarapuja, kermaviili mausteella yms :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä ei ole lapsia, mutta toinen meistä ei pidä erikoisista mausteista tms. Meillä paistetaan jauheliha suolan ja pippurin kanssa. Sitten tortilla pohjan päälle ladotaan kasa jauhelihaa 2-3 viipaletta juustoa, ketsuppia. Tämä mikrotetaan ja sen jälkeen päälle lehtisalaattia, ananasta, tomaattia ja kurkkua. Helppo ja nopea käy myös välipalaksi :)
Alue: Aihe vapaa
- kanaa tai jauhelihaa
- salaattia
- tomaatti, paprika, kurkku.. mitä milloinkin
- ananas
- juustoraaste
- fetajuusto
- kermaviili tai salaatinkastiketta
Käytännössä ladot pöydälle kaikenlaista mitä kaapista löytyy ja kukin täyttää mieleisillään täytteillä. Minä maustan jauhelihan mieluummin itse.. ne valmispussi mausteet tex mex -what ever ei ole oikein meidän perheen makuun.
Tortillalevyistä voit tehdä myös quesidalloja. Voitele pohjat juustodipillä tai tomaattisoseella ja täytteet päälle.. juustoraastetta reilusti, että liimaa levyt yhteen. Toinen tortillalevy päälle kanneksi ja uuniin 180 C, kunnes pinta hieman ruskistuu. nam nam.