Aiva ihana haalari (linkki)
http://www.reima.fi/fi/mallisto/skogslind/
Hinta on vaan hurja. Tekis mieli ostaa 1v:lle talveksi..
Kommentit (17)
Reiman vaaleanpunainen prinsessaunelma kakkospukuna! Oli aivan ihanan näköinen! Kulutuksesta en oikein tiedä miten kestää kun meillä oli 3 haalaria yhteensä niin vähän niinkun vuorotellen käytettiin niin mikään ei liikaa kulunut.
Mutta osta ihmeessä, jos tuo on samanlainen kuin se meidän viime vuoden malli niin on tosi sellainen pehmeä ja oikein suloisen näköinen päällä lapsella.
Josta tulikin mieleen, että pitäisi löytää tytölle 110cm haalari talveksi. Mistä löytäisin nätin kohtuu hintaan?
Laittakaa vaikka linkki. Mä tykkään värikkäistä vaatteista lapsella, en itsellä..
poikkeaa kyllä massasta ja on vähän erilaisen näköinen haalari mitä yleensä tuolla näkee.
1-vuotiaalle kivan näköinen.
raaskisko ostaa. Sukulaiset ainaskin kauhistelis (miten sä voit ostaa noin kalliin haalarin!) Toi kauhistelu mua risoo (tai no ei suoraan sanota, mutta..kaikki kun kierrättää suunnilleen viidellä lapsella kaikki). On se kyllä aika kallis. Lapsilisä menis siihen.
ap
Voisin ostaa jos minulla olisi tyttölapsi.
Liian valju pohjaväri.
Enkä vieläkään, kolmen lapsen äitinä, tajua miksi laittaa rahojaan Reimateceihin.
2003 talveksi ostin Reimatecin puvun pojalle koska täältä olin "oppinut" että ne on ylihyvät, suorastaan parhaat.
Silloin 2v poika sai ensimmäisen viikon aikana polvet puvusta raappiintumaan. Vaikka ihan lunta oli maassa. Kosteuden se piti ihan samalla tavalla kuin syksyllä 2003 ostettu Jonathanin syyspuku. Itseasiassa en näiden kahden merkin välillä havainnut mitään eroa.
Kun sitten tyttö syntyi 2007 ja 2009 osui Parkanossa Reiman myymälässä ihana (ja edullinen) Reimatecin haalari käteen niin ostin sen. Taas talven aikana ihmettelin, että mikä merkissä muka on erilaista ja ihmeellistä esim. Jonathaniin ja Lenneen verrattuna joita meillä esikoinen ja keskimmäinen enimmäkseen olivat käyttäneet.
Enkä siis tajua edelleenkään... Teipatut saumat maksaa liki 100e lisää puvun hintaan? Mitä niillä teipatuilla saumoilla tekee kun vesi ei tunge läpi halvempienkaan merkkien saumoista?
etenkin 1vuotiaalle
katsoin tuon mallin isompien lasten versiota, niin en tiedä
miten nyky eskarilaiselle voisiko ostaa tuollaisen ? tuntuu et lapset jo 5-6v niin puettu pissismäisesti
omani siis vielä 5v täyttää vuoden lopussa 6 ja aloittaa siis eskarin,
itse tykkäisin ja varmaan tyttö tykkää itse kun tuon nkee, mut mitä ne muut neidit sanoo, kiusaavatko ?
pidän selkeistä yksivärisistä (unisex) haalareista joihin voi yhdistää kivat (ja värikkäät) asusteet. Merkeistä PoP ja T2H ovat mieleeni, olen havainnut parhaiten kestäviksi kun haluan että kestää molemmilla lapsillani (eri sukupuolta). Malliltaan PoP on Ticketia parempia omille lapsilleni jotka ovat hoikkia ja pitkiä. Reimatecia olen myös ostanut ja aina on mennyt puhki jo ensimmäisen kauden aikana, samoin kuin TähtiJonathan.
Niin, satku on aika paljon rahaa laittaa pelkkään haalariin. Tässä ei nyt kyllä ollut kysymys merkistä vaan kuosista. Mulle ei merkillä ole väliä vaan kuosilla. Toki laatukin on oleellinen.
ap
Eskarilaisilla on pääosin haalareita muutenkin käytössä talviaikaan.
T. Päiväkodissa työskentelevä
kuvassa oli nätti kyllä etenkin 1vuotiaalle
katsoin tuon mallin isompien lasten versiota, niin en tiedä
miten nyky eskarilaiselle voisiko ostaa tuollaisen ? tuntuu et lapset jo 5-6v niin puettu pissismäisesti
omani siis vielä 5v täyttää vuoden lopussa 6 ja aloittaa siis eskarin,
itse tykkäisin ja varmaan tyttö tykkää itse kun tuon nkee, mut mitä ne muut neidit sanoo, kiusaavatko ?
1-vuotiaan haalari sitten maksaisi ??
Minkähänlaisen tuolla summalla saisi?
ap
Minkähänlaisen tuolla summalla saisi?
ap
Jos periaatteessa harkitset laittavasi tähän 39 euroa enemmän kuin joka tapauksessa voisit laittaa talvihaalariin. Voihan sen ajatella niin, että talveen on kolmisen kuukautta, ja jos joka kuussa säästät 13 euroa ruokalaskusta niin erotus on sillä kuitattu :D
Mieti, haalari on kuitenkin kovassa käytössä päivittäin, eli iloa se tuottaa joka päivä useamman kerran, useamman kuukauden ajan.
No, kuosi ei oo omaan makuuni mutta ymmärrän kyllä että joku vaateasia voi herättää tunteita :D
t. aiemman aaargh-talvipukuketjun aloittaja
Reiman pipo, hanskat, kengät jne. Tuollaisen kuosin kanssa ei ihan mikä vaan sovi
kenkiä ei vielä tarvi, ei kävele vielä. Hanskat voi sopia vielä viime talvesta. Hmmm..tekis kyllä mieli. No mähän meen töihin, kyllä sillä palkalla nyt yhen talvihaalarin ostais. En siis osta merkin vaan kuosin vuoksi. Toki jos seuraava on poika, niin ei haalari oikein hänelle sovi.
ap