Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aaargh, mummu osti lapselle kamalan & sikakalliin talvipuvun!

Vierailija
15.08.2010 |

Synttäripaketista kuoriutui Ticket to Heavenin setti, sikakallis, mahtavan hyvälaatuinen, mutta se kuosi... ihan hirvittävä! Tosi räikeä, ihmeellinen pinkki-oranssi-viritys. En ois ikimaailmassa ottanut jos oisin itse kaupassa nähnyt. Alesta osti keväällä, joten ei mitään palautusmahdollisuutta. Me vielä puhelimessa neuvoteltiin asiasta, se kuvaili sitä pukua, mutta jotenkin kuvittelin sen ihan erilaiseksi, ei niin paljon pinkkiä jne. Olin saada slaagin, kun puku kuoriutui paketista.

En tajua, monesti aiemminkin on tehty näin, että mummu hankkii lahjaksi jotain kalliimpaa, just ulkovaatetta tms. ja tosi hyvin se on aiemmin osannut ostaa mun maun mukaista (värikästä mutta suht neutraalia kuitenkin). Enhän mä tietenkään oo voinut todellista mielipidettäni kertoa, hymyillyt vaan nätisti ja kiitellyt lahjasta - ja toivon vaan tässä salaa, että tyttö ehtis just kasvaa liian isoksi siihen pukuun ennen talvea, pieni mahis on olemassa :D Tosin sitten se puku vaan jää odottamaan kuopusta.

Mä oon ihan kamala ihminen ja maailman kiittämättömin otus, tiedän. Jotenkin ottaa vaan nyt lievästi päähän. Jos oiskin joku mekko tai paita jota vois käyttää kerran tai kaks, mutta talvipuku on käytännössä päivittäin päällä... yääääk! Vaan jospa siihen silmä tottuu. Eletään toivossa.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi ei ole sinun jatkeesi eikä 'taideteoksesi' vaan itsenäinen, erillinen olento, jolla nyt sattuu olemaan mummi jolla on erilainen maku kuin sinulla.

Vierailija
22/48 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä puvun käyttäjä oli siitä mieltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aatteles, se on sentäs Ticketti, iso osa mammoista palvoo niitä, vaikka olisivat kuinka rumia kuoseiltaan :D

Vierailija
24/48 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä puvun käyttäjä oli siitä mieltä?

Oli muita (3v:n näkökulmasta) mielenkiintoisempia synttärilahjoja äimisteltävänä.

Tietysti näin on, mutta mähän sitä etupäässä tuijotan useamman tunnin päivässä... vrt. asuisitko itse mieluummin rumassa talossa kuin katselisit sitä olohuoneesi ikkunasta?

Vierailija
25/48 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika kasvoi yllättäen ja mummolle puhelimessa siitä kerroin,jolloin mummo ihan varoittamatta ilmetyi meille lahjan kanssa,oli siis ostanut seuraavaa kokoa olevan Reimateckin oikein laadukkaan toppapuvun,mutta se VÄRI!! Mummo oli jostain löytänyt rumimman vihreän mitä tiedän...

Noh,en sanonut mitään ja toivoin,että silmä tottuisi. Ei se ihan tottunut mutta PALJON auttoi asiaa kun hankin pukuun ihanat ja sopivan väriset asusteet! Meidän puvussa oli pääväri räikeän "iloinen" keskivihreä,en osaa paremmin kuvailla :D,mutta mausteena oli ihanaa hiilenharmaata.

Hankin sitten harmaat hatun ja hanskat yms ja puku oli kuin olikin siedettävämpi :)

Ja mulle merkkasit sit eniten kuitenkin se,että puku oli ihanan lämmin ja laadukas.

Vierailija
26/48 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty hankalaa, jos mummu näkee lasta talvella ulkona. Voisiko sanoa, että olikin pieni?

Vierailija
27/48 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika värikäs mutta ei nyt ihan kamala sentään. Tarttuiskohan väri yhtään jos yrität värjätä vaikka punaisella.

Vierailija
28/48 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin maailman onnellisin jos olisi mummu elossa ja ostaisi lämpimän puvun lapselleni..mutta eipä oo...ja yksi talvi menee niin että haloo...

Vierailija
30/48 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.ticket2heaven.dk/typo3temp/pics/e7f84f9446.jpg

Puku on meillä pakattu talvivaatevarastoon, joten en nyt sitä tässä voi tarkistaa, mutta tuo se todnäk oli.

Kiitos ehdotuksista ja sympatioista! En sitä uskalla lähteä värjäämään (turkiskaulus ym.), ja pidettävä tuo on, ellei pieneksi jää, kyllä mummu sitä varmasti talvella kyselee, jos onkin joku toinen puku päällä. Kiitos asustevinkistä, paljon ehkä auttais sekin, jos joko housut tai takki ois yksväriset, eli vois toivoa että housut jäis lyhyiksi, niin vois ostaa hyvät mustat toppikset takin kaveriksi, ehkä silmä kestäis paremmin :D

Joo, läpsin täällä yhä itseäni naamalle ja oon itsekin sitä mieltä että pienet on ongelmat, mutta minkäs teet kun ei oo isommalla sielulla siunattu :D

ap

Vierailija
31/48 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois ostaa hyvät mustat toppikset takin kaveriksi

Silleen toi meniskin tosi hyvin =)

Vierailija
32/48 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.ticket2heaven.dk/typo3temp/pics/e7f84f9446.jpg" alt="http://www.ticket2heaven.dk/typo3temp/pics/e7f84f9446.jpg">http://www.ticket2heaven.dk/typo3temp/pics/e7f84f9446.jpg</a&gt;

Puku on meillä pakattu talvivaatevarastoon, joten en nyt sitä tässä voi tarkistaa, mutta tuo se todnäk oli.

Kiitos ehdotuksista ja sympatioista! En sitä uskalla lähteä värjäämään (turkiskaulus ym.), ja pidettävä tuo on, ellei pieneksi jää, kyllä mummu sitä varmasti talvella kyselee, jos onkin joku toinen puku päällä. Kiitos asustevinkistä, paljon ehkä auttais sekin, jos joko housut tai takki ois yksväriset, eli vois toivoa että housut jäis lyhyiksi, niin vois ostaa hyvät mustat toppikset takin kaveriksi, ehkä silmä kestäis paremmin :D

Joo, läpsin täällä yhä itseäni naamalle ja oon itsekin sitä mieltä että pienet on ongelmat, mutta minkäs teet kun ei oo isommalla sielulla siunattu :D

ap

Toki se on meidän 1v tytölle kaiketi vielä liian suuri. Harmi!

Vierailija
33/48 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puku menee varmasti yhden talven ihan hyvin.

Vierailija
34/48 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumempiakin on, ehkä tosiaan silmä tottuu? Musta tai peruspunainen seurana varmaan hillitsisi kovastikin.

Ja ei ole minusta reilua kommentoida tässä, että oisit onnellinen kun äitisi/mummusi elää. Pienistäkin asioista voi harmistua.

Vierailija
35/48 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.ticket2heaven.dk/typo3temp/pics/e7f84f9446.jpg" alt="http://www.ticket2heaven.dk/typo3temp/pics/e7f84f9446.jpg">http://www.ticket2heaven.dk/typo3temp/pics/e7f84f9446.jpg</a&gt;

ap

Just tota mä hain omalle tytölleni alesta, mutta eipä ollu enää kokoja:(

t. se, joka pyysi linkittään kuvan

Vierailija
36/48 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 2½v tyttö rakastaisi tuota haalaria mutta joutuu valitettavasti käyttämään veljensä vanhaa limenvihreää tickettiä, josta ei takuulla pidä... Eli makuja on monia, itse ottaisin tuon haalarin lapselleni empimättä.

Vierailija
37/48 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että harmittaa, jos ei ole sinun makuusi; minustakin on kurja katsella lapsia vaatteissa, joista en pidä.

Mutta voi kun tokaluokkalaiseni pitäisi tuollaisesta... Minä nimittäin pidän sekä väreistä että karvahupusta:-)

Vierailija
38/48 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi osti pojalle Legon sikakalliin haalarin alesta (mun mielestä edelleen kalliilla) ja kun näin sen, niin kauhistuin. Kyseessä oli kuitenkin ekaluokkalainen poika ja haalari oli kovassa käytössä viime talven pakkasilla ja oli tosi hyvä. Kaikki ihasteli, kun se oli niiden mielestä niin hyvännäköinen (siinä oli neonvihreetä ja mustaa tekstiä ja mustat polvi- ja peppupaikat) ja hassua kyllä, sehän oli just ku joku lumilautailuasu.

Haalari oli niin hyvä, että olin kuitenkin lopulta tosi tyytyväinen siihen. Ja mitään tavallista haalaria ei ekaluokkalainen olis kyl pitänytkään.

Musta toi sun lapsen haalari näytti hyvältä. Toivotaan, et säkin olet vielä tyytyväinen siihen toivuttuasi alkujärkytyksestä. :o)

Vierailija
39/48 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaankin, eiköhän yksi talvi mene tuollakin kuosilla?

Vierailija
40/48 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saa vaan ostella vaatteita pojille, niin mun silmään tuo näyttää tosi kivalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi