Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aaargh, mummu osti lapselle kamalan & sikakalliin talvipuvun!

Vierailija
15.08.2010 |

Synttäripaketista kuoriutui Ticket to Heavenin setti, sikakallis, mahtavan hyvälaatuinen, mutta se kuosi... ihan hirvittävä! Tosi räikeä, ihmeellinen pinkki-oranssi-viritys. En ois ikimaailmassa ottanut jos oisin itse kaupassa nähnyt. Alesta osti keväällä, joten ei mitään palautusmahdollisuutta. Me vielä puhelimessa neuvoteltiin asiasta, se kuvaili sitä pukua, mutta jotenkin kuvittelin sen ihan erilaiseksi, ei niin paljon pinkkiä jne. Olin saada slaagin, kun puku kuoriutui paketista.

En tajua, monesti aiemminkin on tehty näin, että mummu hankkii lahjaksi jotain kalliimpaa, just ulkovaatetta tms. ja tosi hyvin se on aiemmin osannut ostaa mun maun mukaista (värikästä mutta suht neutraalia kuitenkin). Enhän mä tietenkään oo voinut todellista mielipidettäni kertoa, hymyillyt vaan nätisti ja kiitellyt lahjasta - ja toivon vaan tässä salaa, että tyttö ehtis just kasvaa liian isoksi siihen pukuun ennen talvea, pieni mahis on olemassa :D Tosin sitten se puku vaan jää odottamaan kuopusta.

Mä oon ihan kamala ihminen ja maailman kiittämättömin otus, tiedän. Jotenkin ottaa vaan nyt lievästi päähän. Jos oiskin joku mekko tai paita jota vois käyttää kerran tai kaks, mutta talvipuku on käytännössä päivittäin päällä... yääääk! Vaan jospa siihen silmä tottuu. Eletään toivossa.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.ticket2heaven.dk/typo3temp/pics/e7f84f9446.jpg

Puku on meillä pakattu talvivaatevarastoon, joten en nyt sitä tässä voi tarkistaa, mutta tuo se todnäk oli.

Ja minä kun olisin viime talvena juuri tuon halunnut mutta koot oli viety käsistä :D!!Musta aivan ihana väritys :).Mutta ymmärrän tuskasi.Onhan toppahaalari juuri se lastenvaate,ainakin meillä,jonka toivoo olevan se maailman ihanin.Ja tietysti äidin silmälle ;).

Kiitos ehdotuksista ja sympatioista! En sitä uskalla lähteä värjäämään (turkiskaulus ym.), ja pidettävä tuo on, ellei pieneksi jää, kyllä mummu sitä varmasti talvella kyselee, jos onkin joku toinen puku päällä. Kiitos asustevinkistä, paljon ehkä auttais sekin, jos joko housut tai takki ois yksväriset, eli vois toivoa että housut jäis lyhyiksi, niin vois ostaa hyvät mustat toppikset takin kaveriksi, ehkä silmä kestäis paremmin :D

Joo, läpsin täällä yhä itseäni naamalle ja oon itsekin sitä mieltä että pienet on ongelmat, mutta minkäs teet kun ei oo isommalla sielulla siunattu :D

ap

Vierailija
42/48 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttäresi tykkää varmasti. Lisäksi värikäs "näkyvä" haalari on jo turvallisuuden kannalta parempi kuin tumma synkkä "maastopuku"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.ticket2heaven.dk/typo3temp/pics/e7f84f9446.jpg

Puku on meillä pakattu talvivaatevarastoon, joten en nyt sitä tässä voi tarkistaa, mutta tuo se todnäk oli.

Kiitos ehdotuksista ja sympatioista! En sitä uskalla lähteä värjäämään (turkiskaulus ym.), ja pidettävä tuo on, ellei pieneksi jää, kyllä mummu sitä varmasti talvella kyselee, jos onkin joku toinen puku päällä. Kiitos asustevinkistä, paljon ehkä auttais sekin, jos joko housut tai takki ois yksväriset, eli vois toivoa että housut jäis lyhyiksi, niin vois ostaa hyvät mustat toppikset takin kaveriksi, ehkä silmä kestäis paremmin :D

Joo, läpsin täällä yhä itseäni naamalle ja oon itsekin sitä mieltä että pienet on ongelmat, mutta minkäs teet kun ei oo isommalla sielulla siunattu :D

ap

Ja minä kun olisin viime talvena juuri tuon halunnut mutta koot oli viety käsistä :D!!Musta aivan ihana väritys :).Mutta ymmärrän tuskasi.Onhan toppahaalari juuri se lastenvaate,ainakin meillä,jonka toivoo olevan se maailman ihanin.Ja tietysti äidin silmälle ;).

Vierailija
44/48 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo on kyllä tosi nätti! Olen ihaillut tuollaisia joidenkin lasten päällä. Nätti, pirteä talvipuku jollaista ei ole kaikilla. Tietty pienessä koossa nätti, mutta en sitte tiiä jos on vähän isompi, alkaako jo hyppiin silmille.

Mutta makuasia...

Vierailija
45/48 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeniä repii tuollainen psykedeelinen yrjökuosi.

(kuten varmaan minunkin valintani teidän ikeniänne ;-) )

Vierailija
46/48 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttärelläni on tuota kuosia toppahousut ja punainen takki. Mielestäni oikein hyvä yhdistelmä, yksivärinen tasoittaa "räikeyttä" sopivasti. Jos kokokirjava asu tuntuu liian hurjalta, niin mustaan, punaiseen ym. yhdistämällä saat paljon rauhallisemman asun. Ja olettaisin lapsen tykkäävän :)

Vierailija
47/48 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä siis setti takki+housut, onhan siinä kai vähän enempi tuota kuosipintaa kuin näissä haalarikuvissa - mutta silti, hauska että näin moni teistä pitääkin kuosia ihanana :D Tästä sen näkee, makuja on moneksi :) Kiva tietää, että ei meitä sit varmaan naureta ulos hiekkalaatikolta. Eikä tuo itse asiassa näissä kuvissa näytä ihan niin räikeältä kuin livenä tuntui.

Mutta juup, mietin itsekin tuota turvallisuuspointtia, että onpahan sentään värikäs ja erottuva - ja taatusti lämmin ja vedenpitävä, varmasti se loppupeleissä merkkaa enemmän. Ensishokista selvittyä :D

ap

PS. Olin tosi lähellä menettää äitini (= ko. mummun) vakavalle sairaudelle hiukan ennen esikoisen syntymää, joten osaan kyllä olla monesta asiasta kiitollinenkin. Ei se tarkoita, ettenkö voisi suhtautua häneen nykyään kuin normaaliin ihmiseen - vrt. eikö pitkään lapsettomuudesta kärsinyt saisi koskaan kokea angstia raskauspahoinvoinnista tai myöhemmin uhmaiästä... no meni vähän kauas aiheesta, mut tulipahan todettua :D

Vierailija
48/48 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hän saisi tuollaisen myös. Mutta kun ei ole. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi