Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja Seksi - Isolla!

Vierailija
15.08.2010 |

Minusta on kummallista se, ettei mies oikein halua seksiän.

Kyllä se sitä silloin haluaa kun ei ole pitkään aikaan saanut. Mutta tämä alkaa olla jo melko turhauttavaa.

Kerran kuussa riittäisi miehelleni täysin, ja minä kun haluan tuntea olevani haluttu pikkaisen useammin :/

Tämä "ongelma" on jatkunut jo pitkään, ja asiasta ollaan puhuttukin miljoona kertaa. Mikään ei vain auta, ellei siitä sitten jauha joka ilta, ja silloinhan vasta tunnenkin itseni halutuksi kun ensin saan kerjätä sitä seksiä.

Viimein "suutuin" ja pidin jalkani ristissä 3kk, ja olin kuin en haluaisi, annoin maistaa omaa lääkettään, ja kyllähän se toimi, siihen asti että viimein sitä viimein sai. Nyt näyttää olevan taas kuukauden seksi-kiintiö täynnä.

Onkohan tässä vain hyväksyttävä tämä, vai voikohan tälle olla jotain tehtävissä.

(Niin ja vielä, mieheni ei petä vaikka moni sitä tulee tässä ketjussa väittämään.)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan yrittää saada kaikki ystäväsi ymmärtämään miten ahdistavaa on, kun toinen pihtaa.

Vierailija
2/5 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä tämä saisi olla vain miesten maailman ongelma. Tuntuu kummalliselta, jopa epäinhimilliseltä näinpäin. :P

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei sitä ihan heti uskoisi. Mun entinen mies ei myöskään ollut kovin seksuaalinen, tai oli, mutta halusi melko harvoin. Se kyllä sopi minulle, koska itsekin pärjään melko vähällä.

Mä olen sitä mieltä että ketään ei pidä pakottaa seksiin, jossei halua niin ei halua.

Vierailija
4/5 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua ap. Ja muut samasta kärsivät. Just se tunne siitä, että toinen haluaa, on se mitä ihminen kaipaa.

En nyt halua kiertää veistä haavassa, mutta kerronpa eilisestä. Olin nukkumassa kun mies tuli kotiin käytyään yksillä (no joi se kaks ;) ). Nukuin pikkarit ja toppi päällä. Mies tuli viereen ja laittoi kätensä mun alavatsalle, toppi paljasti sen verran. Ja jumankauta mitkä sähköiskut lähti kulkemaan pitkin vartaloa! Kun se lämmin, vahva rakkaan käsi kulki siinä. Nosti toppia, kädet kulki ylemmäs... Miten voi joku saada pelkällä kädellään aikaan sellaisen tunteen?? Riisui topin, suuteli joka puolelta; rinnat, vatsa, kyljet, reidet... ja sitten vaati kääntymään. Silitteli selkää, suukotteli pakaroita, niskaa... Ja kuiskasi mun korvaan että "sä oot kaunis". Multa meinasi itku tulla kun se oli niin ihanaa! :) Se tuoksui ihanasti syntiseltä, oluelta ja tupakalta (joo ei se syntiä ole, mut ehkä tiedät...), vaati mua taas kääntymään, oli mulle mies...

Se haluttuna oleminen on huumaava tunne, eikä siihen vaadita muuta kuin pientä vaivannäköä. Tänään katsottiin leffaa, ja mä käännyin miehen puoleen ja yritin suudella sitä - ja se ei irrottanut silmiään ruudusta, pussas mua ja sanoi että "rauhotus, katotaan tää leffa". Tuli ensin tosi paska fiilis kun se noin "torjui" mut, kunnes mä tajusin että mulla taitaa olla asiat kuitenkin ihan hyvin... ;)

Mutta joo, olen koukussa siihen tunteeseen, kun toinen haluaa mua. Eikä kuka tahansa toinen, kun oma rakas mies. Ja vastavuoroisesti se tietää, kuinka hillittömästi mä himoitsen sitä ja kuinka mä nautin kun saan iloita sen vartalosta. :*

Vierailija
5/5 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei sitä ihan heti uskoisi. Mun entinen mies ei myöskään ollut kovin seksuaalinen, tai oli, mutta halusi melko harvoin. Se kyllä sopi minulle, koska itsekin pärjään melko vähällä.

Mä olen sitä mieltä että ketään ei pidä pakottaa seksiin, jossei halua niin ei halua.

Mutta ei tämä kyllä kovin hyvin toimi näin. Ainakaan pidemmän päälle. Kyllä minä vaan olisin ennemmin tuossa pihtaajan roolissa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi